Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/5 [ 111 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: 1978 GS Club
ViestiLähetetty: 12.09.2009 21:31 
Käyttäjän avatar

Viestit: 362
Paikkakunta: Eindhoven
Yritän kirjoita Suomen kielessä.

Viime viikona Timo Julkunen huomauta että letku minun autossa on ihan huono kunnossa.
Kuva
(Lemonin kuva)

Tässä kuvassa on letku:
Kuva

Auto näytää kuin tässä kuvassa nyt, koska aion vaihto myös T-osa pumpulta.
Kuva

LHM on nyt auton pois. Se oli ainakin enemmän kuin viisi vuotta vanha, mahdolinnen 20 vuotta ;-) Aion osta huuhteluneste.



1978 Citroën GS Club
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 1978 GS Club
ViestiLähetetty: 17.09.2009 22:30 
Käyttäjän avatar

Viestit: 362
Paikkakunta: Eindhoven
Pari kolme hydraulikan letkua ja T-osa pumpun vieressä ovat nyt auton pois. Tilaan CitroWorld:lta Hollannissa Ligarex pihdit.

Aion vaihto myös polttoainne letkua.



1978 Citroën GS Club
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 1978 GS Club
ViestiLähetetty: 18.09.2009 01:12 

Viestit: 215
komea peli :D



C5 break 2.0AT -05
ex xantia ´99 exclusive break
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 1978 GS Club
ViestiLähetetty: 19.09.2009 19:06 
Käyttäjän avatar

Viestit: 362
Paikkakunta: Eindhoven
Alan kaasutin remonti.
Kuva
Kuva
:shock:



1978 Citroën GS Club
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 1978 GS Club
ViestiLähetetty: 20.09.2009 20:31 
Käyttäjän avatar

Viestit: 362
Paikkakunta: Eindhoven
Teen kaasutin remonti tänään lopuun.
Kuva



1978 Citroën GS Club
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 1978 GS Club
ViestiLähetetty: 26.09.2009 22:24 
Kaasutinremonteista puheenollen: Joskus 70-luvulla lueskelin Tekniikan Maailmaa ja lukijan kysymys oli seuraava: Kaasuttimen uimurikammion pohjalle muodostuu kalkkikiveä. Mitä teen?
Koska kalkkikivi saostuu ns. kovasta vedestä, oli lehden toimituksen vastaus kerrassaan veret seisauttava:
Hankkikaa veden säilyttämiseen jokin toinen astia.


   
 
 Viestin otsikko: Re: 1978 GS Club
ViestiLähetetty: 27.09.2009 19:24 
Käyttäjän avatar

Viestit: 362
Paikkakunta: Eindhoven
Tänään tuli yksi vieras :-)
Kuva



1978 Citroën GS Club
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 1978 GS Club
ViestiLähetetty: 11.10.2009 22:32 
Käyttäjän avatar

Viestit: 362
Paikkakunta: Eindhoven
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva



1978 Citroën GS Club
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 1978 GS Club
ViestiLähetetty: 25.10.2009 13:07 

Viestit: 42
Hienolta näyttää !
Ihan tuli entiset ajat mieleen.
Onne ja sitkeyttä harrastukseen. Tarvitset niitä ! :shock:


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 1978 GS Club
ViestiLähetetty: 26.10.2009 15:39 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5854
Paikkakunta: Tuusula
Brrr! Puistattaa kun tulee kans vanhat ajat mieleen.
Hieno tuo kasasarikuva, siinä on just sitä mukavaa punertavaa töhnää jota syntyy kun bensiini haihtuu ja tuo pöly jää.

Suosittelen kovasti amputoimaan nuo kaasarin jalkaan menevät putket samoin kuin se pallo kannattaa poistaa toisesta pakosarjasta. Elämä helpottuu huomattavasti. Lämmitysputket ovat jopa talvella turhat. Tai jos ne haluaa alkuperäisyyden takia säilyttää jotta moottori näyttää mahdollisimman alkuperäiseltä niin kaasun kierroin voi helposti tukkia noista laipoista kaasarin liki jossa on tuo 3-pulttinen kiinnitys. Noiden putkien sisään kun tiivistyy hirvittävä määrä vettä ja putket puhkeaa sisältä päin.



Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 1978 GS Club
ViestiLähetetty: 30.10.2009 22:04 
Käyttäjän avatar

Viestit: 362
Paikkakunta: Eindhoven
Autoni on nyt liikenteestä poisto talven takia.



1978 Citroën GS Club
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 1978 GS Club
ViestiLähetetty: 18.11.2009 22:00 
Käyttäjän avatar

Viestit: 866
Paikkakunta: Janakkala
Mm. täällä on jotain kivaa GS:äänkin. :shock:



Ducato 3.0 ComfortMatic '08
Clio TCe 90 Dynamique '13
207 1.6 16V '07
Xantia 2.0i16V Automatique Exclusive Br. '00
Xantia 2.0i16V Automatique Exclusive Bl. '00
Visa 1.4 GT '83
AX First 1.4 Diesel '93
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 1978 GS Club
ViestiLähetetty: 18.11.2009 22:58 
Käyttäjän avatar

Viestit: 362
Paikkakunta: Eindhoven
Kittos linkistä! "Now saved to favorite eBay sellers"

Luulen että tämä projekti-sivu tarvitse enemmän valokuvia :D Nämä kuvat ovat pari kuukausia vanha.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva



1978 Citroën GS Club
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 1978 GS Club
ViestiLähetetty: 19.11.2009 00:52 
Käyttäjän avatar

Viestit: 699
Paikkakunta: Keuruu
Hienokuntoinen peli, näitä lisää :)



C5 Aircross Hybrid, C6 3.0 Exclusive, Jumper 1.9TD, BX 16 Soupapes, B11 Normale
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 1978 GS Club
ViestiLähetetty: 19.11.2009 01:01 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2006
Paikkakunta: Tampere
Kiva nähdä että vetokoukku tuli käyttöön ;) .


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 1978 GS Club
ViestiLähetetty: 07.04.2010 23:07 
Käyttäjän avatar

Viestit: 362
Paikkakunta: Eindhoven
GS on nyt taas liikenteessä.

Ensi kun yritin aja kytkin oli jumissa. Mutta se tuli vapaa hyppy jälkeen kuin yritin käynnistä moottori uudelleen, ykkösen vaihdon päälle, ja jalka kytkin pedaalin päälle.



1978 Citroën GS Club
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 1978 GS Club
ViestiLähetetty: 18.04.2010 23:27 
Käyttäjän avatar

Viestit: 362
Paikkakunta: Eindhoven
No niin, minulla on Pösö 309 "kilpaauto". Perjaintaina se tuli muutoskatsastuksen läpi, ja lauantaina vaihdelaatikko meni riki ACRySport / SportPug / RTF kiihdytyspäivällä. Toivoin että kuitenkin se kestä pari tuntia tanaan autoslalomin harjoituksella. Jo kahden kierros jalkeen oli paljon öljy auton alla, sitten haen GS.

Tämä ei luultavasti ole hyvä idea, mutta teen se kuitenkin...

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Ja pari lisä linkin kautta:
http://www.vastavalo.fi/autoslalom-auto ... 23124.html
http://www.vastavalo.fi/autoslalom-auto ... 23145.html



1978 Citroën GS Club
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 1978 GS Club
ViestiLähetetty: 19.04.2010 00:20 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2006
Paikkakunta: Tampere
Kyllähän GS:llä on kiva radallakin joskus käydä, kuten esim. :D http://sitruuna.unk.fi/gallery/Ratapaiv ... 1.JPG.html


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 1978 GS Club
ViestiLähetetty: 22.04.2010 00:19 
Käyttäjän avatar

Viestit: 362
Paikkakunta: Eindhoven
Autoslalomin tapahtuman video OUBSilla (eli Otaniemi Underground Broadcasting System):

http://oubs.fi/flash.php?file=mpg/2010/ ... Autoslalom



1978 Citroën GS Club
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 1978 GS Club
ViestiLähetetty: 22.04.2010 00:28 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2155
Paikkakunta: Kerava
Taisi citroen olla aika hyvin edustettuna :mrgreen: Löytyykö yhteystietoja esim näihin ax miehiin? ;)


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 1978 GS Club
ViestiLähetetty: 22.04.2010 10:08 
Käyttäjän avatar

Viestit: 362
Paikkakunta: Eindhoven
Nämä AX miehet voittavat usein! Yhteystietoja ei löytyy minusta, mutta enemmän autoslalomista löytyy: http://autoslalom.suntuubi.com/



1978 Citroën GS Club
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 1978 GS Club
ViestiLähetetty: 01.06.2010 13:22 
Käyttäjän avatar

Viestit: 362
Paikkakunta: Eindhoven
Citikka hylatty just katsastuksessa koska takapönttössä on reika. Tiesin sen, mutta arvasin että ei se oli niin paha että se on ongelma. Mutta oli päästömittauksessa koska O2 on 8%, ja se voi olla 5%.

Ei suuri ongelma, ja korjaus jälkeen katsastus saa ilmaiseksi. www.kehanautokatsastus.fi suositellen!



1978 Citroën GS Club
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 1978 GS Club
ViestiLähetetty: 01.06.2010 21:44 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2155
Paikkakunta: Kerava
Ei se takapönttö ainakaan pörissyt, kun otaniemestä päin ajoit kalevalan tietä ;)


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 1978 GS Club
ViestiLähetetty: 01.06.2010 22:13 
Käyttäjän avatar

Viestit: 362
Paikkakunta: Eindhoven
Esa66 kirjoitti:
Ei se takapönttö ainakaan pörissyt, kun otaniemestä päin ajoit kalevalan tietä ;)

En ole nähnyt AX tai BX GT.

Takapönttö on vielä hiljainen mutta reika on kuitenkin melko iso. Ei kannattaa hitsata.



1978 Citroën GS Club
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 1978 GS Club
ViestiLähetetty: 04.06.2010 21:24 

Viestit: 312
Paikkakunta: Renko
Ehjä pönttö oli minullakin kun päätyi auto seisomaan syksyllä. Nyt vuoti sieltä täältä. Tutustuin tarjontaan ja opin; on niitä 40 mm ja 42 mm putkia ja minulla oli 42mm. Sitroselta uuden pönton siis tilasin. Katsastukseen menin ja pois tulin. Kaksinkertaiselle vuoden valuttajalle tuli nyt maksun aika. Jarrupalat olivat liian öljyiset jarruuttaakseen muka. Tuo pakoputken syöpyminen vähän ajettavassa autossa onkin yllättävän rankkaa. Kosteus jää muhimaan putkeen, eikä tule lämmintä pakokaasua kuivaamaan ei - kunnes taas tulee - ja vuotaa vettä - sen näin.


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/5 [ 111 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: