Muutama vuosi sitten mehumaijoista poksahteli yleisesti jousijalan yläpää ilmaan. Nyt asiasta ei ole kuulunut mitään. Kumpikohan on syynä: jousijalkaflunssa parantunut ja kadonnut tai sitten mehumaijat melkein kadonneet. Kuitenkin täällä on juttuja mehumaijoista.
yason
Viestin otsikko: Re: Sitikan kausiflunssa-jousijalka
Lähetetty: 09.04.2020 14:08
Eiks tää ollu vain Xantiassa ja XM:ssä, C5:n yläpäät ovat pysyneet paikoillaan...?
XM-Hannu
Lähetetty: 09.04.2020 19:43
Kuvia olen nähnyt moisista, mutta siihen n. 1,5 miljoonan km:n matkaan, minkä olen yhteensä hydesitikoilla ajanut, ei ole sattunut yhtäkään.
Sitruunaseppä
Lähetetty: 09.04.2020 20:06
On ollut lähellä poksahtaa irti. Katsastusmies aikoinaan moitti, pisti vaihtamaan. Kumivulkanoinnin kunnon näkee alapuolelta, kun se alkaa irvistämään. Jos voi esittää kokemusperäisen arvauksen, ne yläpäät ja korin helmat on kypsyneet noissa autoissa käsi kädessä, Xantioiden määrä on romahtanut, samalla poksahtamisten todennäköisyys? Mulla on yksi Xantia, jos laitan sen liikenteeseen, vaihdan suosiolla ehjemmät yläpäät, homma on niin yksinkertainen tehdä ja ehdottoman kannattava.
Mistä sais Sitikan? Ne viedään käsistä?
Akaile
Lähetetty: 10.04.2020 10:37
Tämä oli enemmän ykköskoppaisen Xantian oire kuin kakkoskoppaisen. 1 260 000 yhteiskilometriä tontilla kakkoskoppaisissa Xantioissa ja kaikissa alkuperäiset tolpan yläpäät...vielä, kop kop.
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia vestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja.