Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Turbo vaihtoon. Kokemuksia kunnostetusta mitsusta
ViestiLähetetty: 22.04.2020 13:10 

Viestit: 45
Paikkakunta: Iitti
Pitäis alkaa turbon vaihtoon.
Näitä turboja on saatavilla Suomesta, euroopasta ja sit Kiinasta.

Kellään kokemuksia kunnostetuista eurooppalaisista? Vinkkejä?


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Turbo vaihtoon. Kokemuksia kunnostetusta mitsusta
ViestiLähetetty: 22.04.2020 13:14 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1878
Ainakaan Saabisteilla ei ole kovin mairittelevia kokemuksia Kiinan turboista, tosin kokemukset taitaa olla virittelykokeiluista kun on yritetty saada mahdollisimman halpoja lisäheppoja.

Toisaalta jos uusi aito Mitsun turbo maksaa alle kuusisataa niin onko järkeä lähteä säästämään tässä kohtaa? Orggis-Mitsut on lujia, ainakin Saabeissa tuntuvat kestävän.



__________________________________________________________________
G11 730d xDrive -16 | V60 D3 Inscription -19 | 96 V4 1980 | Goldwing 1200 Interstate 1986
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Turbo vaihtoon. Kokemuksia kunnostetusta mitsusta
ViestiLähetetty: 22.04.2020 13:20 

Viestit: 45
Paikkakunta: Iitti
kaseva kirjoitti:
Ainakaan Saabisteilla ei ole kovin mairittelevia kokemuksia Kiinan turboista, tosin kokemukset taitaa olla virittelykokeiluista kun on yritetty saada mahdollisimman halpoja lisäheppoja.

Toisaalta jos uusi aito Mitsun turbo maksaa alle kuusisataa niin onko järkeä lähteä säästämään tässä kohtaa? Orggis-Mitsut on lujia, ainakin Saabeissa tuntuvat kestävän.



Samaa olen kuullut noista Kiinan versioista. Eivät oikein pidä säätöarvojaan jne.

Eikös näitä Mitsuja saa ihan Suomestakin.
Käsittääkseni kaikki Suomessa myytävät ovat kunnostettuja, eli vanha pitää toimittaa vaihdossa..


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Turbo vaihtoon. Kokemuksia kunnostetusta mitsusta
ViestiLähetetty: 22.04.2020 13:34 

Viestit: 45
Paikkakunta: Iitti
Lahti411 kirjoitti:
Mä ostin kunnostetun Garretin latviasta, Nerings taisi olla pajan nimi. Palvelu oli hyvää ja sama vuoden takuukin tuli, mitä tehdasuudelle. Tyytyväinen olin ja varmaan 60-80tkm ajelin, ennen kuin myin auton eteenpäin.



Tuota Neringsiä mietin.
Miten se vaihtolaitteen palautuskuvio menikään niinku käytännössä?



Ajossa nyt Berlingo 1.6Hdi. Ja Seatti. Harrastuskäytössä MF35 + Anglia.
Omat sitikat ovat olleet: ZX, Xantia, Jumper 1.9TD, 2.2Hdi, Berlingo 1.6Hdi, C4 1.6Hdi, C5 2.0Hdi, 1.6Hdi ja kädet rasvassa.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Turbo vaihtoon. Kokemuksia kunnostetusta mitsusta
ViestiLähetetty: 22.04.2020 15:54 

Viestit: 45
Paikkakunta: Iitti
Lahti411 kirjoitti:
Taisin laittaa vanhan turbon ensin sinne ja sieltä sitten tuli nopeasti uusi tilalle. En enää hirveän hyvin muista, mutta taisi auto tuon vuoksi n. viikon olla telakalla.


Okei. Nykyään lähettävät uuden turbon ensin. Palautettavasta turbosta maksetaan panttimaksu, minkä saa takaisin kun lähettää turbon heille takaisin.



Ajossa nyt Berlingo 1.6Hdi. Ja Seatti. Harrastuskäytössä MF35 + Anglia.
Omat sitikat ovat olleet: ZX, Xantia, Jumper 1.9TD, 2.2Hdi, Berlingo 1.6Hdi, C4 1.6Hdi, C5 2.0Hdi, 1.6Hdi ja kädet rasvassa.
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 5 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: