kun on ikäns ollu kiinni sillä sokalla ylätukivarressa , niin vaatii kunnon liottamista . ja sokan irrotus voi olla työlästä joten ei kannata uhrata energiaa jos ei suosiolla irtoo liotuksen jälkeen . raakasti vain taltta siihen kupin kylkeen ja raskaalla vasaralla perään . katkaisee sen sokan ,mutta saattaa vähän vaurioittaa sitä kuppiakin . helppo korjata jos on kempin tai esabin liimakone käytössä . tukivarresta olisi tietenkin hyvä saada sokan jämät pois . kun reiät on puhtaita ja uusi kortonki paikallaan niin sen kun tyrkkää paikalleen ja vaikka kakspuol tuumasen naulan panee sokaksi taivuttaa vain vähän terävästä päästä ettei tuu omia aikojaan pois paikaltaan .
tietenkin ennen operaatiota on syytä siivota kunnolla sen sylinterin potero pallon alta . ei tarvii mitään vakaajia irrotella mutta koko keula ylös muuten voi olla homma vaikeeta jos vain yrittää kallistaa kulkupeliä .
