Joo läheltä piti, otin tuossa omasta xantiasta molemmat ylätuet irti jotka näytti konehuoneesta ihan siisteiltä. No moni kakku päältä kaunis, oli nimittäin ruvennut jo hieman repeämään se kulmakohta. Täytyy kyllä sanoa että oli aikakin kun pelti oli aivan venynyt, sillä kun olisi ajanut satasta kuoppaan niin varmaan olisi aika pahaa jälkeä tullut. Siitä tuesta lähti alapinnasta kauttaaltaan se kumi pois paitsi mutterit ja ruostetta oli koko tuessa, siinä sitten tuli hieman silmiä pyöriteltyä ja todettua että siihen jää kunnes saa uudet tuet. Tutkailin tuossa tuota ruottalaista patenttia (toisen keskustelun linkki) niin sehän olisi ihan toteutettavissa kun hakee putkea sekä levyterästä ja alkaa pajottaa, vaikka rosterista eipähän ruostu uudestaan

. Voisi kyllä kehottaa kaikkia xantiakuskeja että repii kaiken kumin alapuolelta mikä lähtee siististi ja tarkastella kuntoa mikäli oma tai kanssamatkustajien henkikulta on kallis ja parempi siinä olisi varmaan joku pohjamassa suojana kuin tuollainen suolahautomokumi

. Tukeni on ehkä vielä kasassa mutta ihan samassa jamassa oli kuin black vanilla.
Ps. Pitäiskö lotota
Niin menasin ihan unohtaa, kävin hakemassa itselleni valmiiksi "vahvistehitsattua" kettinkiä ja pitkät pultit sekä isot prikat että laittaa ne toiseen jos vaikka se kaunis päivä koittaa että ne sitten pettääkin ajossa, luulisin että se hieman hillitsee konepellin turmelemista ja tietenkin saattaisi pitää auton vielä tiellä. Pitää vielä kehitellä kettinkiin joku kangas-suoja että se ei hankaa ja kilise siitä tukea vasten.