Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 14/130 [ 3238 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 130  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Olitko se sinä? bongauskettinki
ViestiLähetetty: 01.11.2009 11:38 
Käyttäjän avatar

Orimattilan Tönnössä talotyömaan kupeessa on ollut kirahvinkuljetusbexi aina kun siitä ohi kävelee..

C4 e-HDi 115 Premium ETG6 -15, Dyane -68 (ikurojekti), Mitsu Outlander PHEV 2016
Poissa

ViestiLähetetty: 01.11.2009 16:18 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Bumper kirjoitti:
Tänään tuli Laitilassa vastaan tummanpunainen XM jonka takana kirkkaamman punainen ZX, ehkä Volcane?

Itse tulin vastaan maailman likaisimmalla Xantialla. :oops:

No bongasihan meidät sentään joku. Illemmalla lisää aiheesta La Puikula tuli pihaan :mrgreen:

Wanha neukkumopo & Japanialainen mopo² & Porsche & 230CE
Poissa

ViestiLähetetty: 07.11.2009 19:32 
kävin katsastamassa erästä kiinnostavaa yksilöä, ja paluumatkalla Ravattulan parkkiksella pysäköin tämän viereen! Äkkiä katsottuna ihan samanlainen kuin Maailman Kaunein, mutta rekkari oli mun rekkari + 20 :D
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2341693.jpg

ViestiLähetetty: 07.11.2009 19:53 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Lemon kirjoitti:
... ja paluumatkalla Ravattulan parkkiksella pysäköin tämän viereen! Äkkiä katsottuna ihan samanlainen kuin ...

Nää on herkullisia tilanteita. Ainoo vaan, että yleensä "se toinen" jos sattuu paikalle, niin ei ymmärrä tapahtuman hienoutta. Kun sille se Maailman Kaunein on vaan tällanen halpa autonrottelo, kun ei ollu Tojotaan varaa :?

// Harrastekäyttöautoilla aikamatkaileva nörtti
# 2CV4(6) -70 & 2CV4(6) -75 & BX 19GT -85 & CX Prestige -87 & "nelejä väärämmerkkistä"
Poissa

ViestiLähetetty: 07.11.2009 20:20 
Käyttäjän avatar

niko kirjoitti:
Lemon kirjoitti:
... ja paluumatkalla Ravattulan parkkiksella pysäköin tämän viereen! Äkkiä katsottuna ihan samanlainen kuin ...

Nää on herkullisia tilanteita. Ainoo vaan, että yleensä "se toinen" jos sattuu paikalle, niin ei ymmärrä tapahtuman hienoutta. Kun sille se Maailman Kaunein on vaan tällanen halpa autonrottelo, kun ei ollu Tojotaan varaa :?

Näinhän se usein menee. Toivottavasti ei kuitenkaan tässä tapauksessa:
http://img378.imageshack.us/img378/1886/activaparkki640x480ya6.jpg

;)

Niin ja tänään bongasin Tampereella Viinikassa mustan/tumman harmaan Activan.

- Xsara Break Exclusive 2001
(ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006)
- ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
Poissa

ViestiLähetetty: 11.11.2009 21:02 
Käyttäjän avatar

Hopean värinen bx farkku julman kokoisella peräkärryllä Veijo Esson baarin edessä. Tulipa turistuakkin hetki :)

Volvo V70 D4 -15 A
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun)
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00
Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
Poissa

ViestiLähetetty: 13.11.2009 19:10 
Käyttäjän avatar

Maanantaina nelostiellä jossain Viitasaari-Pihtipudas tai jotain sinnepäin, pohjoista päin ajeli joku onnellinen punaisella Vanillaan, siirtokilvet päissä. Ite ajoin isin rakkoria, Kittilästä oltiin kotiutumassa.
Tiistaina, Mäntsälän keskustassa Rouva harmaalla farmari CX:llä, ja huomasi moikkaukseni keltavaloisesta BX:stä ;) .

(aamuna muutamana on tullut myös joku pösö, 504 tai jotain keltaisilla lampuilla vastaan öljytiellä, mutta sehän kuuluis tonne toiselle palstalle.. :roll: )

2x C5HDi Break erikoppaset, 2x Xantia Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 3x BX 19 TZi Vaninaihio (2xAut), BX Van 18TD, BX4WD Break, BX Van D projekt, InvaBX 16TRS Aut; 3x2CV6. 2xVisa14TRS; XM 2,5TD Break; BX 18TD Break Aut + BX Van D Aut+XM 2,5TD BK
Poissa

ViestiLähetetty: 13.11.2009 19:18 
Tänään n. klo 15 Turku-Tampere-tiellä jossain (oliskohan voinut olla Loimaan paikkeilla, kuka noita kaikkia paikkoja voi muistaa :P ) tuli vastaan se tummemman punainen BX joka oli menossa Turkuun päin. Olin itse menossa rengaskaupoille saman värisellä BX:llä! :D

ViestiLähetetty: 14.11.2009 01:55 
Tahtoo
Kaapelimies kirjoitti:
Tiistaina, Mäntsälän keskustassa Rouva harmaalla farmari CX:llä, ja huomasi moikkaukseni keltavaloisesta BX:stä ;) .
(aamuna muutamana on tullut myös joku pösö, 504 tai jotain keltaisilla lampuilla vastaan öljytiellä, mutta sehän kuuluis tonne toiselle palstalle.. :roll: )

Löytyykö jostain keltaisia h-nelosia? Bexissä mulla oli kesäaikaan ne missä on keltainen muovikupu polttimon päällä mutta ne heikentää sen verran valoa että vaihdoin ne tavallisiin, kun tuli pimeä vuodenaika. Haluu keltaiset valot mutta haluu myös nähdä! Ja tämä kuuluisi kai jonkun toisen otsikon alle mun mielestä sopii tähän jatkoksi. :P

ViestiLähetetty: 14.11.2009 12:24 
Käyttäjän avatar

Lemon kirjoitti:
Tahtoo
Kaapelimies kirjoitti:

Löytyykö jostain keltaisia h-nelosia? Bexissä mulla oli kesäaikaan ne missä on keltainen muovikupu polttimon päällä mutta ne heikentää sen verran valoa että vaihdoin ne tavallisiin, kun tuli pimeä vuodenaika. Haluu keltaiset valot mutta haluu myös nähdä! Ja tämä kuuluisi kai jonkun toisen otsikon alle mun mielestä sopii tähän jatkoksi. :P

Itsellä oli joskus BX:ssä Tungsten -merkkiset keltaiset polttimot, joissa ei siis ollut mitään kupua päällä. Valoteho noissa silti oli samaa luokkaa kuin Sitrosen Jahn -kupupolttimoissa. Itse pidin siis noita keltaisia valoja BX:ssä aina kesäpolttimoina ja vaihdoin aina pimeäksi talveksi jotkut vaaleat polttimot.

Niin, tämä ei tosin varmaan auta sinua mitenkään kun en tiedä mistä noita polttimoita saa...

Xantia 1.8i, C5 2.0i, BX 16 TRS, BX 16 GTI
Poissa

ViestiLähetetty: 20.11.2009 00:15 
Käyttäjän avatar

Ruotsissa on jättisitikoita? :shock:

Kuva

Volvo V70 D4 -15 A
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun)
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00
Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
Poissa

ViestiLähetetty: 25.11.2009 00:22 
Haluu nähdä sen Citikan, mistä tuo pallo on! :o Tänään olin esimieheni (tai oikeastaan esinaisen) kyydissä Turussa, kun näin Itäisellä Rantakadulla parkissa valkoisen beksin, kauniin kuin mikäkin. Olin juuri innoissani kiljaisemassa kato tosson beksi, suuni aukesi jo ja vedin henkeä kunnon riemunkiljahdukseen, mutta onneksi viime hetkellä huomasin sulkea turpani, ja suustani kuului vain huokaus. Eihän hän olisi ymmärtänyt... :?

ViestiLähetetty: 26.11.2009 09:16 

Eilen klo 16.21 C5:n aikaa tuli kehä kolmosella vastaan länttä kohti ajeleva harmaa (?) BX. Huomion kiinnitti jo kaukaa keltaiset ajovalot.
(oli katsottava tarkkaan. Ajava vaimo kysyi, että mitä sä katot? "Meni BX keltaisilla valoilla". "Ai")

Skoda Superb combi 1.5 TSI DSG

"Sitikat on ihan yhtä hyviä, kuin muutkin huonot merkit"
Citikka Maken asentaja
Poissa

ViestiLähetetty: 26.11.2009 11:06 
Käyttäjän avatar

Jari79 kirjoitti:
Eilen klo 16.21 C5:n aikaa tuli kehä kolmosella vastaan länttä kohti ajeleva harmaa (?) BX. Huomion kiinnitti jo kaukaa keltaiset ajovalot.
(oli katsottava tarkkaan. Ajava vaimo kysyi, että mitä sä katot? "Meni BX keltaisilla valoilla". "Ai")

Ei se mikään harmaa ole, vaan taivaansininen. Kerro vaimollesi sellaiset terveiset, niin saat enemmän ymmärtämystä ;)

Terveisin
Tero, Taaborin tuunaaja, vintage-autoilija
Poissa

ViestiLähetetty: 26.11.2009 12:18 

dieselflosse kirjoitti:
Kerro vaimollesi sellaiset terveiset, niin saat enemmän ymmärtämystä

Luulen, että meillä menee aikaa, ennenkuin ymmärtämystä irtoaa näiden ranskisten harrastamiseen :)

Skoda Superb combi 1.5 TSI DSG

"Sitikat on ihan yhtä hyviä, kuin muutkin huonot merkit"
Citikka Maken asentaja
Poissa

ViestiLähetetty: 26.11.2009 12:33 
Jari79 kirjoitti:

Ei kaikki ymmärrä... :( olen joutunut huomaamaan tämän toistuvasti. Jos (= kun) iloisena ja innoissani havainnoin ääneen vastaus on joko
a) ei mitään vastausta
b) täh
c) kyllästynyt tiuskaisu: mä en tosiaan jaksa olla kiinnostun jokaisesta vastaantulevasta vakioautosta

ViestiLähetetty: 28.11.2009 23:10 
Käyttäjän avatar

Harmaa GSA keltaisilla valoilla, perjantaina puolen päivän aikaan Oulun Tuirassa! Wau!

BX 16V Mk II, BX 16V Mk I, D-Super, 2CV6 CT, C5 II 2.0 Break, C5 X7 163 HDi Tourer, C4 Cactus 130
Poissa

ViestiLähetetty: 29.11.2009 19:44 
Käyttäjän avatar

VETOAUTONA MUSTA XM, PERÄVAUNUSSA PUNAINEN 2CV OSINA [takana 2CV-kiltatarra 40 v].

Tuli ajeltua kiinnostavan autoyhdistelmän perässä St 130 etelään kohti Valkeakoskea sunnuntaina 29.marraskuuta 2009.

Minä en ainakaan tunnistanut tätä Citroën-aktiivia XM:n omistajaa visiiteistä, ratapäiviltä, patongista tai Citikasta.

25 C5 X PureTech 225
21 C4 PureTech 130
19 C3 Aircross 110
15 C4 Aircross 1,6i
12 C4 VTi 120 Exclusive
05 C4 1,6i 16v VTR coupé
03 C5 2,0i 16v SX berline
98 Xsara 2,0i VTS coupé
95 ZX 1,9i Volcane berline
93 BX GTI berline
91 Visa 14 TRS berline
Poissa

ViestiLähetetty: 30.11.2009 03:15 
Käyttäjän avatar

[quote="citrophoros"]VETOAUTONA MUSTA XM, PERÄVAUNUSSA PUNAINEN 2CV OSINA [takana 2CV-kiltatarra 40 v].

Jaa tää vai?
Kuva
Arvasin että joku bongaa. Istuin tosin itse tuolla etapilla takapenkillä. Oli muuten mukavampi matkustusituin kun etupenkki :D.
Taisi vetoauto muuten olla tummanharmaa, tai sitten se oli niin kurainen että vain näytti siltä. Naureskeltiin sitä trailerin kokoa, painoikin varmaan kaksi kertaa enemmän kun kuorma.

2CV AZU -64, 2CV4/6 -74, C4 -06, Royal Enfield Bullet
Poissa

ViestiLähetetty: 30.11.2009 10:04 

Sunnuntai 29.11., vt 8, välillä Nousiainen Mynämäki, seisoi tienposkessa tassujaan makuuasennossa lekotellen vaalean sininen BX.
Hienosti oli merkitty. Oli kolmio hyvissä ajoin varoittamassa ja tienpuolelle oli auton etu- ja takapäähän laitettu vielä varoituskartiot (semmoset muovitötsät).
Olikohan patonkilaisen? ...mielestäni joku Laitilan suunnalla majaileva on joskus mainostanut omistavansa sinisen beksin...?

Ai mää vai...
1. Citroen Xsara 1.6 -05, 2. Cactus -14, 3. Chrysler GV 3.3 -04 (remontissa), 4.Citroen Xsara 1.6 -00 (remontissa), 5. XM V6 -92, 6.Saxo 1.4i -01, 7. BX 1.9 GT -85 (Proj) 8. 2 x 2CV6 ( proj) 9. Opel Kadett 1.2 -72 (Proj)
Poissa

ViestiLähetetty: 30.11.2009 15:05 
Käyttäjän avatar

Kami kirjoitti:
Sunnuntai 29.11., vt 8, välillä Nousiainen Mynämäki, seisoi tienposkessa tassujaan makuuasennossa lekotellen vaalean sininen BX.
Hienosti oli merkitty. Oli kolmio hyvissä ajoin varoittamassa ja tienpuolelle oli auton etu- ja takapäähän laitettu vielä varoituskartiot (semmoset muovitötsät).
Olikohan patonkilaisen? ...mielestäni joku Laitilan suunnalla majaileva on joskus mainostanut omistavansa sinisen beksin...?

Itsehän sellaisen omistan (ei tosin enää käytössä), mutta tuo ei kyllä ole minun. Joku kaverikin tuosta jo mainitsi, taisi olla siinä jo Lauantaina.

Xantia 1.8i, C5 2.0i, BX 16 TRS, BX 16 GTI
Poissa

ViestiLähetetty: 01.12.2009 13:10 

C4_robotti kirjoitti:
10.8. Maanantaina olin pyörälenkillä Jämsänjokilaaksossa. Jämsänkoskelta kilometri Jämsään päin, joen länsipuolella, vastaan tuli kullanvärinen SM. Piti oikein morjestaa, vaikka ei tuttu ollutkaan. Eipä noita joka päivä tule vastaan. Patonkilaisia :?: ? Ihan mukava näky suomalaisessa kesäillassa :D

Kuudetta päivää jossain possutaudin muunnoksessa...aloin selaamaan tällaista palstaa! Pakko myöntää minä se olin! Havaitsin kyllä jonkun lähettävän vanipostia kädellä, mutta kun oikea käsi oli ilmastoinnin säätimellä, vasen polvi ohjasi, oikea jalka toimi vakionopeus-säätimenä ja vasen käsi oli kaulasta kämmeneen saakka kipsissä en pystynyt vastaamaan! Pardon mösjöö!
Ja seuraavana päivänä alkoi hydrauliikan paluu vuotaa uudemman kerran, piti vaihtaa jo keväällä! Mikäs siinä, käyhän se yhdelläkin kädellä tuumasin minä ja soitin JSN:ään eli Julkusen Sanan Neuvostoon. Neuvosto epäili kykyjäni vahvasti, mutta jakeli tuttuun tyyliin neuvoja soita sitten kun oot jossain jumissa... Vaan vaihdoimpa perskeles yhdellä kädellä ja YLÄKAUTTA vaik sitä ei kukaan uskokkaan!

Poissa

ViestiLähetetty: 02.12.2009 22:45 
Käyttäjän avatar

miki kirjoitti:
citrophoros kirjoitti:
VETOAUTONA MUSTA XM, PERÄVAUNUSSA PUNAINEN 2CV OSINA [takana 2CV-kiltatarra 40 v].

Jaa tää vai?
Kuva
Arvasin että joku bongaa. Istuin tosin itse tuolla etapilla takapenkillä. Oli muuten mukavampi matkustusituin kun etupenkki :D.
Taisi vetoauto muuten olla tummanharmaa, tai sitten se oli niin kurainen että vain näytti siltä. Naureskeltiin sitä trailerin kokoa, painoikin varmaan kaksi kertaa enemmän kun kuorma.

Jep, tämä yhdistelmä tuli nähtyä marraskuun pimeydessä.
Kyllähän se tuntui aina mukavalta havaita todellinen merkkiharrastaja, kun vetoautokin oli myös ortodoksinen.
En tiedä, käännyitkö Valkeakoskelle polttoaineen vähyyden takia; edullisinta ei-Lukol bensiiniä Myllykylässä tarjoaa Neste Oil Express A24-automaattiasema linja-autoaseman vieressä: hintaero huimat 5,4 ¢ Jyräänmäen vesitornin läheisyydessä olevaan Neste-asemaan (tuttu elokuvan Klassikko loppupuolen takaa-ajokohtauksen päättävänä huoltoasemana) vk 48/09. Just se elokuva, missä Arvi Lind haluaa autoksi Fiatin etc.
Navigaattoriin kannattaa hakea Nesteen sivuilta faili Nesteen Suomen verkostosta.

25 C5 X PureTech 225
21 C4 PureTech 130
19 C3 Aircross 110
15 C4 Aircross 1,6i
12 C4 VTi 120 Exclusive
05 C4 1,6i 16v VTR coupé
03 C5 2,0i 16v SX berline
98 Xsara 2,0i VTS coupé
95 ZX 1,9i Volcane berline
93 BX GTI berline
91 Visa 14 TRS berline
Poissa

ViestiLähetetty: 06.12.2009 13:49 
Käyttäjän avatar

Bongattu eilen oisko siina klo 13 - 14 vitostiellä punainen BX Van... kuopion kohdalla

Citroën BX 19 GTi 16V 1992
Citroën BX 16 TGi 1993 " keltamusta "

http://www.youtube.com/watch?v=UiCsisTDN5I ( Ei Heikkohermoisille )
Poissa

ViestiLähetetty: 06.12.2009 14:00 
Eilen noin klo 10.00 punainen Visa kasitiellä Maskussa suuntana Raisio.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 14/130 [ 3238 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 130  Seuraava