|
Kirjoittaja |
Viesti |
Akseli
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 16.08.2020 13:11 |
Viestit: 700
|
Reino Ranskanleipä kirjoitti: Piti vaihdella c5 alatukivarsien puslat.En sitten vaihtanut kun ei yllättäin ole 21 mm lenkkiä.
Miten on noiden etummaisten pulsien kanssa;Onko pulttien tapana jämähdellä sisäholkkein kiinni?
Kyselee nimim.On sahattu ja katkottu kulmahiomakoneella vastaavia Ei oo koskaan ollut pultti jumissa puslassa.
-00 Xantia Activa V6 -97 Xantia V6 Automaatti
|
|
|
|
 |
Xari
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 25.08.2020 11:24 |
Viestit: 5690 Paikkakunta: Lahti
|
Taas tuli tolppakamerasta lasku, 50-alueella 57, sakkoa julmat 9€ 
Kunniajäsen BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
|
|
|
|
 |
Aakku
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 25.08.2020 13:27 |
Viestit: 1146
|
Xari kirjoitti: Taas tuli tolppakamerasta lasku, 50-alueella 57, sakkoa julmat 9€  Aika outo sakon määrä?
Citroën 2CV AZ Berline -56
|
|
|
|
 |
Xari
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 25.08.2020 18:00 |
Viestit: 5690 Paikkakunta: Lahti
|
Aakku kirjoitti: Xari kirjoitti: Taas tuli tolppakamerasta lasku, 50-alueella 57, sakkoa julmat 9€  Aika outo sakon määrä? Sitä kun joka maassa autoilija ei ole se joka rahoittaa koko valtion toiminnan.....
Kunniajäsen BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
|
|
|
|
 |
cittroen
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 25.08.2020 20:34 |
Viestit: 184
|
Xari kirjoitti: Aakku kirjoitti: Xari kirjoitti: Taas tuli tolppakamerasta lasku, 50-alueella 57, sakkoa julmat 9€  Aika outo sakon määrä? Sitä kun joka maassa autoilija ei ole se joka rahoittaa koko valtion toiminnan..... Minun ainoa tolppalasku tuli eräässä maassa 20kmh ylinopeudesta ja oli suuruudeltaan 20€
Xantia Activa TCT -95
|
|
|
|
 |
aapo
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 10.09.2020 21:16 |
Viestit: 221 Paikkakunta: Villeneuve
|
Sorry! Tuttu juttu show, tosin eri merkistä.
|
|
|
|
 |
Putkimies22
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 18.09.2020 22:41 |
Viestit: 3537 Paikkakunta: Espoo
|
Xantian jakopään kiristimen pultti ajossa poikki ja se aito taisi sitten olla siinä Onkohan noissa mitään takuuta? 2,5kk sitten (itse) vaihdettu ja uusi pultti tuli jakopääsarjan mukana.
Volvo V70 D4 -15 A Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95 Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun) Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00 Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
|
|
|
|
 |
Northstar
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 28.09.2020 01:16 |
Viestit: 1417 Paikkakunta: Porvoo
|
Luokattoman huonolaatuinen ylihiinoiteltu tavara. Tarkoitus on rakentaa terassi piharakennuksen päätyyn.Rakennuksessa sauna,ja ajatus on että voisi mennä vilvoittelemaan ulos. No,lähinaapuri kuitenkin parinkymmenen metrin päässä,joten tuli ajatus rakentaa näkösuojat terassin kahdelle sivulle. Netissä valmiita aitaelementtejä useallakin eri firmalla,mutta valmistajia ilmeisesti vain muutama.Virolaisia toinen,ja toinen Saksasta. Poikkesin tänään Vantaan Bauhausissa katsastamassa tavaran,ja aivan surkeaa laatua,koottu aivan liian lyhyillä nauloilla,osa irtosi jo siinä vaiheessa kun nostin hyllystä alas..Ja esimerkiksi 180x180 elementillä hintaa 115€..Nämä olivat niitä Virolaisia.Saksalaiset melkein puolta halvempia,mutta eivät sovi mittojensa puolesta,vaikuttavat olevan hieman parempaa laatuakin.Täytynee kai sitten rakentaa itse? https://www.bauhaus.fi/aitapaneeli-palm ... =cp-pr-1-1
"Sell the house Sell the cars Sell the kids I am not coming back"
|
|
|
|
 |
Teuski
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 12.10.2020 09:37 |
Viestit: 7762 Paikkakunta: Eurajoki
|
mulle on tullut jostain syystä Puuilon mainoskirje säännöllisesti sähköpostiin. Tänään peruin sen tilauksen, niin eikös hetken päästä pamahtanut taas postia; "Tilaa Puuilon mainoskirje ja voit voittaa!" 
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=- -=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
|
|
|
|
 |
Teuski
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 30.03.2021 19:54 |
Viestit: 7762 Paikkakunta: Eurajoki
|
Pistin Aprilian latauksen kuntoon syksyllä kun sen kanssa kokobloppukesän painiskelin. Nyt on taas lataussäädin sökönä... Tyyppivika noissa, nyt lähtee Hondan osa tilalle. On v***u ensimmäinen ja viimeinen italiaano tässä taloudessa 
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=- -=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
|
|
|
|
 |
kaseva
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 31.03.2021 22:00 |
Viestit: 1878
|
__________________________________________________________________ G11 730d xDrive -16 | V60 D3 Inscription -19 | 96 V4 1980 | Goldwing 1200 Interstate 1986
|
|
|
|
 |
Aakku
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 31.03.2021 22:37 |
Viestit: 1146
|
kaseva kirjoitti: Niin se päivän harmin aihe. Se, etten hankkinut Goldwingiä jo n. 20 vuotta sitten.  Onko se sellainen pyörä, jota kutsutaan "homosohvaksi"?
Citroën 2CV AZ Berline -56
|
|
|
|
 |
jptcool
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 31.03.2021 22:40 |
Viestit: 1719 Paikkakunta: Parainen
|
kaseva kirjoitti: Onko se sellainen tupakkisalongin nahkasohvakalusto pyörillä vai jokin nakumpi versio?  Edit. löysin jo kuvan toisen ketjun perusteella. Hieno kalusto.
Cx Heuliez-87, Tre-87, Fami-90, IE Pallas -83, Prestige -88, Id-58, DSuper-70, 4xXm, Xantia, BxGti-86
|
|
|
|
 |
Teuski
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 01.04.2021 05:55 |
Viestit: 7762 Paikkakunta: Eurajoki
|
Aakku kirjoitti: kaseva kirjoitti: Niin se päivän harmin aihe. Se, etten hankkinut Goldwingiä jo n. 20 vuotta sitten.  Onko se sellainen pyörä, jota kutsutaan "homosohvaksi"? Näin joskus hailaksn vaalenounaisen kasariwingin, se aunakin oli Ekan mallisarjan wingi olis retee peli, vaikka tällanen: https://www.nettimoto.com/honda/gl/2632008
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=- -=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
|
|
|
|
 |
olli__o
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 01.04.2021 09:18 |
Viestit: 4994
|
Teuski kirjoitti: ... Ekan mallisarjan wingi olis retee peli, vaikka tällanen: https://www.nettimoto.com/honda/gl/2632008Naapurilla oli joskus tuollainen musta, en edes tiennyt että se alkoi ilman katteita, muistan että silloin piti ihmetellä mikä malli oli kyseessä. Mutta muistaakseni taisi olla ihan "tuuria" että oli nakumalli, ilmeisesti esittelyssäkin oli pienet katteet (USA made), mutta katteiden valmistaja onnistui tuhoamaan muottinsa ennen tuotannon alkua.
|
|
|
|
 |
kaseva
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 01.04.2021 14:28 |
Viestit: 1878
|
En mää kehtaa viedä Road King Harrikka -miähiltä tuota ikonista homosohva-luonnehdintaa. Ovat siitä niin kovin ylpeitä, olen huomannut.  Eli pitäydytään tuossa tupakkisalonki-pyörillä mallissa sitten. Mut kyllähän tää ihan siihen homosohva-kategoriaan menee, Road Kingin kilpailijaksi tarkoitettu. Mielestäni hienompi, ainakin parempi ajaa. Tarkoitus oli kyllä hankkia vuotta tuoreempi kuusmukinen malli, se on se jota on aina mieli tehnyt. Mut harjoitellaan ny tällä kuplakoneisella, ku sai hyvän diilin. Päivittää sitten kun on säästöpossussa muutakin kuin kuoret. P.S. Goldwingin ajettavuutta ja ketteryyttä ei muuten kannata lähteä arvioimaan ilman omakohtaista kokemusta. Moni on yllättynyt.
__________________________________________________________________ G11 730d xDrive -16 | V60 D3 Inscription -19 | 96 V4 1980 | Goldwing 1200 Interstate 1986
|
|
|
|
 |
Teuski
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 01.04.2021 15:46 |
Viestit: 7762 Paikkakunta: Eurajoki
|
Golwing oli alunperin katteeton superbike, käyttäjäkunta alkoi sillä reissaamaan ja varustelemaan tarvikekatteilla, tokasta mallista tehtiin sitten matkanorsu suoraan.
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=- -=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
|
|
|
|
 |
Aakku
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 01.04.2021 15:51 |
Viestit: 1146
|
kaseva kirjoitti: P.S. Goldwingin ajettavuutta ja ketteryyttä ei muuten kannata lähteä arvioimaan ilman omakohtaista kokemusta. Moni on yllättynyt. En ketteryydestä tiedä, mutta siihen saa kuulemma apupyörät.
Citroën 2CV AZ Berline -56
|
|
|
|
 |
laakeri
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 01.04.2021 16:15 |
Viestit: 7490 Paikkakunta: Taipalsaari
|
Teuski kirjoitti: Golwing oli alunperin katteeton superbike Kovin erityyppisiä olivat superbike-käsitteen omaavat silloin sitten, kun toisessa saman kokoluokan pyörässä samalta valmistajalta samalla aikakaudella (4 v myöhemmin myyntiin tullut vissiinkin) oli 30 % enemmän tehoa - kyseessä siis CBX1000. Ja kun GL1000:ista edeltäneessä M1 protossakin vielä pyrittiin laajaan vääntöalueeseen suuren huipputehon sijaan, niin kyllä sekin nyt hieman enemmän tukee suunnittelua matkakäyttöön. Ja taisi tuossa protossakin jo olla "vakiona" sivulaukut, vaikka GL1000 sitten olikin ilman.
VW Passat B7
|
|
|
|
 |
ovi
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 01.04.2021 17:32 |
Viestit: 297
|
Siinä on ne ratkaisevat neljä vuotta eroa. CBX:n kanssa samoihin aikoihin esiteltiin GL1100, joka oli alun pitäen suunniteltu matkapyöräksi ja oli myös ensimmäinen Japonialainen täyskatettu matkapyörä. GL1000 oli 70-luvun tyylin nakupyörä, eli oman aikansa superbike, jonka moottoria muutettiin tuotannon aikana paremmin matkailuun soveltuvaksi, koska ostajat alkoivat käyttää niitä matkapyörinä.
|
|
|
|
 |
kaseva
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 02.04.2021 21:12 |
Viestit: 1878
|
Kivasti on se superbike-perintö pidetty vissiin mukana suunnittelussa ihan tähän päivään saakka. Tingeltangelia, muovia ja laukkua on ympärillä uskottavan touring-habituksen luomiseksi — ja edellyttämiseksi toki — mutta runko, moottori ja alusta on käsittääkseni edelleen sitä luokkaa, että halutessaan voi poiketa vaikka siellä moottoriradalla vähän polttamassa karstoja koneesta. En siis ole uusinta generaatiota ajanut, mutta noin ne maailman tuulet huokailee. Päivän harminaihe: Olisin vaihtanut tulpat wingiin mutta ei ollut sopivaa avainta. Merde. Joutuu huomenna sitten ajelemaan oikein Poriin työkalukauppaan. Taidan menna wingillä. Tupla-merde. 
__________________________________________________________________ G11 730d xDrive -16 | V60 D3 Inscription -19 | 96 V4 1980 | Goldwing 1200 Interstate 1986
|
|
|
|
 |
Aakku
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 03.04.2021 19:50 |
Viestit: 1146
|
Aakku kirjoitti: kaseva kirjoitti: P.S. Goldwingin ajettavuutta ja ketteryyttä ei muuten kannata lähteä arvioimaan ilman omakohtaista kokemusta. Moni on yllättynyt. En ketteryydestä tiedä, mutta siihen saa kuulemma apupyörät. No on se näemmä ketteräkin. https://www.youtube.com/watch?v=EMrxee_fazo
Citroën 2CV AZ Berline -56
|
|
|
|
 |
aapo
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 03.04.2021 20:51 |
Viestit: 221 Paikkakunta: Villeneuve
|
Aakku kirjoitti: Aakku kirjoitti: kaseva kirjoitti: P.S. Goldwingin ajettavuutta ja ketteryyttä ei muuten kannata lähteä arvioimaan ilman omakohtaista kokemusta. Moni on yllättynyt. En ketteryydestä tiedä, mutta siihen saa kuulemma apupyörät. No on se näemmä ketteräkin. https://www.youtube.com/watch?v=EMrxee_fazoAmmattimies tekee mitä vain. Jos nuo olisivat ainoat vaihtoehdot, lopettaisin yli viidenkymmenen vuoden motoristiurani. Sorry, jokainen tavallaan.
|
|
|
|
 |
kaseva
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 03.04.2021 21:26 |
Viestit: 1878
|
No sanotaan näin, että ennemmin lähtisin metsäpolulle tai soraränniin tuolla Wingillä kuin Monsterilla. Sen verran suuri ero on ketteryydessä ja tasapainossa. Vaikken ammattilainen olekaan. Nii-i, se on harmillista, että muutkin osaa tehdä hyviä pyöriä. Eiku sohvia. Eiku miten se meni... Aina ei tarvi "nauttia" hampaat irvessä ollakseen aito mopoharrastaja, välillä voi relatakin. 
__________________________________________________________________ G11 730d xDrive -16 | V60 D3 Inscription -19 | 96 V4 1980 | Goldwing 1200 Interstate 1986
|
|
|
|
 |
|
|