Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 2/2 [ 28 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Mukavuudella ei mitään väliä?
ViestiLähetetty: 11.09.2020 11:30 

Viestit: 725
cittroen kirjoitti:
PHC ihan toimivan kuuloinen keksintö, pitäis käydä koeajamassa joskus. Ne autot mihin niitä tällähetkellä saa eivät vaan ole mun mielestä kauheen nättejä, mutta tänään tuli facebookissa vastaan kuva naamioidusta uudesta c5:sta. Muotoilu herätti hieman toivoa seuraajasta x7:lle.


PHC on ihan toimiva sekä pätevä korvike hydraulialustalle — Cactusta ennen minulla on ollut kolme C5:sta. Mutta, ymmärrän hyvin ettei tuo keinuva ja vaappuva PHC alusta miellytä kaikkia, ei varsinkaan Skoda- tai Golf leiriläisiä. Taasen naisen A3 sedan (normaalialustainen) samalla rengaskoolla (205/55-16) kuin Cactus, on erittäin sivistynyt mukavuuden ja ajodynamiikan kannalta. Ei ole liikaa sanottu että kun hetken meillä oli yhtäaikaa superhiljainen ja ilma-alustainen Phaeton niin A3:n ominaisuudet olivat kuin samalta tehtaalta.

Jos pitäisi ajaa pitkä reissu Suomessa A3:n ja Cactuksen väliltä valiten, ottaisin ehdottomasti A3:n. Jos taas reissu suuntautuisi vaikka baltiaan jossa tiet on useimmiten mitä sattuu, valinta olisi tässä tapauksessa Cactus.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Mukavuudella ei mitään väliä?
ViestiLähetetty: 11.09.2020 11:40 
Käyttäjän avatar

Viestit: 236
Paikkakunta: Oulu
Toyota on mukavampi kuin DS ja hiljaisempi kuin ässämersu. https://www.youtube.com/watch?v=lL3bNyebaHE&t=1099s



Ajossa: C5R 2.0 HDI136 AM6 Break -06, C5 V6 Berline -01, C5 2,0 Berline -01, C5 2,0 Berline -04, 406 HDi -00
EX-PSA:t: C8 Monospace 2,2 bensa -05, 406 GW HDi -04, Xsara 2,0Hdi Break -00, Xantia 2,0SX Berline -95, 406 2,1TD -98, 205 Rallye -90
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Mukavuudella ei mitään väliä?
ViestiLähetetty: 11.09.2020 12:23 

Viestit: 5869
Paikkakunta: Lahti
Janne L kirjoitti:
cittroen kirjoitti:
PHC ihan toimivan kuuloinen keksintö, pitäis käydä koeajamassa joskus. Ne autot mihin niitä tällähetkellä saa eivät vaan ole mun mielestä kauheen nättejä, mutta tänään tuli facebookissa vastaan kuva naamioidusta uudesta c5:sta. Muotoilu herätti hieman toivoa seuraajasta x7:lle.


PHC on ihan toimiva sekä pätevä korvike hydraulialustalle — Cactusta ennen minulla on ollut kolme C5:sta. Mutta, ymmärrän hyvin ettei tuo keinuva ja vaappuva PHC alusta miellytä kaikkia, ei varsinkaan Skoda- tai Golf leiriläisiä. Taasen naisen A3 sedan (normaalialustainen) samalla rengaskoolla (205/55-16) kuin Cactus, on erittäin sivistynyt mukavuuden ja ajodynamiikan kannalta. Ei ole liikaa sanottu että kun hetken meillä oli yhtäaikaa superhiljainen ja ilma-alustainen Phaeton niin A3:n ominaisuudet olivat kuin samalta tehtaalta.

Jos pitäisi ajaa pitkä reissu Suomessa A3:n ja Cactuksen väliltä valiten, ottaisin ehdottomasti A3:n. Jos taas reissu suuntautuisi vaikka baltiaan jossa tiet on useimmiten mitä sattuu, valinta olisi tässä tapauksessa Cactus.


Kyllähän Cactus on ihan kelvollinen korvike hydealustalle, Mondeolla ajaminen meinaa välillä itkettää, sekin menisi jos ei tarvisi ajaa ikinä suomessa, baltiassahan tiet on hyviä, joskaan ei ihan kaikkialla.



Kunniajäsen ;) BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 2/2 [ 28 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: