kokemjne kirjoitti:
on työläs mutta tehtävissä.
alota tekemällä etulattioihin luukku joka on palkkien etummaisten niittien kohdalla . niittejä on toistakymmentä per puoli.
irrota takalattiasta palkin kumikiinnikkeet ja takajakkaran päistä toiset .
älä irrottele enää rungon kiinnikkeitä jaa putkisto sekä kork. säädön tanko ota koko kork. säädin irti mutta et tarvii putkia irrotella ellet halua .
sitten kun ne on irti ja etummaiset niitit porattu tai rälläköity ja kaikki tavara on irti rungosta .paa hallitunkki taka-aks. alle mutta älä tunkkaa sitä akselia . nämä nuotit ovat sille joka joutuu tuon homman tekemään lattialla . tietenkin pönkät ovat helmavahvikkeitten alla että perse on ylhäällä .
sitten takakonttiin ja kaksi viimeista kiinnikettä irti .
laske tunkkia ja vedä koko paketti pois .
sitten vaan niittejä rälläköimään .
korvaavat sallitut pultit ovat M8 jengalla 16mm pitkiä ja nyloc muttereilla . ei ole aluslevyjä .
huvittavaa on ettei valmistaja suosittele rälläköintiä jaa niittien porailua .
ei se palkki tiedä onko niitä rälläköity vai poraltu.
nyt sitten voit vaihtaa palkit tai parsia vanhat hyvin . se mikä on tärkeetä myös on palkkien sisäpuolinen öljyäminen tai ruostesuojaus . olis hyvä saada öljy niitten peltien saumoihin .
terv. palkkeja vaihdellu aikoinaan.
missäs sepe susi hommaa meinaa tehdä