Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 12 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Citikan midsize-pakut
ViestiLähetetty: 20.02.2021 04:28 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1878
Ennen vai jälkeen Toyota-liiton? Jumpy vai joku muu?



__________________________________________________________________
G11 730d xDrive -16 | V60 D3 Inscription -19 | 96 V4 1980 | Goldwing 1200 Interstate 1986
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Citikan midsize-pakut
ViestiLähetetty: 20.02.2021 09:40 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1941
Paikkakunta: Helsinki
Mitä tuo Toyota siihen vaikuttaa? Auto on silti yhä 100% Stellantiksen tuotantoa, vaikka kuinka kantaisikin Tojon logoa keulallaan 8-)



Citroën Berlingo 1.5BlueHDi 130 Shine XL -20
Weinsberg CaraOne 550 UK -24
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Citikan midsize-pakut
ViestiLähetetty: 20.02.2021 10:28 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1183
HiTec kirjoitti:
Mitä tuo Toyota siihen vaikuttaa? Auto on silti yhä 100% Stellantiksen tuotantoa, vaikka kuinka kantaisikin Tojon logoa keulallaan 8-)

Käsittääkseni Toyota on uusimman korimallin suunnittelussa ollut mukana. Edellisessä korimallissa huhupuheiden mukaan olisi ollut pyöränlaakereissa eroa. Fiatin Scudo, joka minullakin on eroaa mm. 1,6 öljypohjan kokonsa puolesta toisessa korimallissa. Varustuksissa on myös eroa, riippuen maahantuojan valinnoista.



Citroën 2CV AZ Berline -56
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Citikan midsize-pakut
ViestiLähetetty: 20.02.2021 11:36 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1878
Toyota vaikuttaa siten, että tuli mukaan vasta taannoin. Jakaako se hard core Citikka-miehiä ajamaan vanhemmilla malleilla, ettei vaan kukaan luule hänen Tojoa ohjastavan. :lol: ;)



__________________________________________________________________
G11 730d xDrive -16 | V60 D3 Inscription -19 | 96 V4 1980 | Goldwing 1200 Interstate 1986
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Citikan midsize-pakut
ViestiLähetetty: 20.02.2021 16:22 

Viestit: 1417
Paikkakunta: Porvoo
Nuo ensimmäiset Expert/Jumpy/Scudot on käytännössä kai Fiatteja kaikki.
Samoin kuin saman pohjalevyn henkilömallitkin..



"Sell the house
Sell the cars
Sell the kids
I am not coming back"
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Citikan midsize-pakut
ViestiLähetetty: 20.02.2021 16:30 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7826
Paikkakunta: Eurajoki

Profiili WWW
Northstar kirjoitti:
Nuo ensimmäiset Expert/Jumpy/Scudot on käytännössä kai Fiatteja kaikki.
Samoin kuin saman pohjalevyn henkilömallitkin..

Ranskassa Sevel Nordilla tehtyjä, isot pakut Seveö Sudilla Italiassa. Ei kai ne sen enempää ole Fiatia kuin PSAtakaan, PSA:n moottorit on kuitenkin.



-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Citikan midsize-pakut
ViestiLähetetty: 20.02.2021 16:31 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1183
Northstar kirjoitti:
Nuo ensimmäiset Expert/Jumpy/Scudot on käytännössä kai Fiatteja kaikki.
Samoin kuin saman pohjalevyn henkilömallitkin..
Ei taida olla.
Fiat Scudo on PSA tuote ja valmistettu Ranskassa samassa tehtaassa, kuin siihen aikaan Jumpy, sekä Expert. Elikä ovat kaikki Sevel yhteistyön tuotteita.



Citroën 2CV AZ Berline -56
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Citikan midsize-pakut
ViestiLähetetty: 20.02.2021 16:34 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1183
kaseva kirjoitti:
Toyota vaikuttaa siten, että tuli mukaan vasta taannoin. Jakaako se hard core Citikka-miehiä ajamaan vanhemmilla malleilla, ettei vaan kukaan luule hänen Tojoa ohjastavan. :lol: ;)
Ei se Toyota nokalla haittaa. Sehän on vain laadun ja hyvän huollon tae.
Mikäli nokalla olisi joku saksalaismerkin logo, niin sitten varmaan alkaisi hiukan nikotuttamaan. :)



Citroën 2CV AZ Berline -56
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Citikan midsize-pakut
ViestiLähetetty: 20.02.2021 16:40 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7826
Paikkakunta: Eurajoki

Profiili WWW
Taitaa olla Toyotalla paras asiakaspalvelu, juurihan tekivät jonkun takaisinkutsun Proacelle mutta PSA ei...



-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Citikan midsize-pakut
ViestiLähetetty: 20.02.2021 18:28 

Viestit: 1417
Paikkakunta: Porvoo
Aakku kirjoitti:
Northstar kirjoitti:
Nuo ensimmäiset Expert/Jumpy/Scudot on käytännössä kai Fiatteja kaikki.
Samoin kuin saman pohjalevyn henkilömallitkin..
Ei taida olla.
Fiat Scudo on PSA tuote ja valmistettu Ranskassa samassa tehtaassa, kuin siihen aikaan Jumpy, sekä Expert. Elikä ovat kaikki Sevel yhteistyön tuotteita.

No,miten tuon nyt sitten ottaa..
Toyota Yarista valmistettu Ranskassa myös,samoin Honda Civic Britanniassa..Mutta yhä edelleen alunperin japanilaisia autoja.
Mutta kun tarkastellaan vaikkapa tuollaisen ykköskorisen Expertin konehuonetta tai sisustaa,niin aika vähän yhteisiä komponentteja perinteisten PSA autojen kanssa.Moottori ja voimansiirto tietysti samat kuin PSA:lla,mutta muuten enemmän yhtäläisyyksiä Italian suuntaan (Laatu vielä huonompi kuin ranskalaisissa)



"Sell the house
Sell the cars
Sell the kids
I am not coming back"
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Citikan midsize-pakut
ViestiLähetetty: 20.02.2021 18:49 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1183
Northstar kirjoitti:
No,miten tuon nyt sitten ottaa..
Toyota Yarista valmistettu Ranskassa myös,samoin Honda Civic Britanniassa..Mutta yhä edelleen alunperin japanilaisia autoja.
Mutta kun tarkastellaan vaikkapa tuollaisen ykköskorisen Expertin konehuonetta tai sisustaa,niin aika vähän yhteisiä komponentteja perinteisten PSA autojen kanssa.Moottori ja voimansiirto tietysti samat kuin PSA:lla,mutta muuten enemmän yhtäläisyyksiä Italian suuntaan (Laatu vielä huonompi kuin ranskalaisissa)

Sitäpä on vaikea sanoa mikä on Fiatin ja mikä PSA:n suunnittelemaa. Juurethan johtavat jo aikaisempaan tila-autoon, joka myös oli yhteisesti suunniteltu.
Minusta tuo ykköskoppanen on kaikkein mukavin ajaa. Johtunee siitä, että se pohjautuu tila-autoon. Kakkoskoppainen taas on tehty puhtaasti tavara-autoksi. Se on hiukan krouvimpi ajaa, mutta on kuitenkin henkilöautomaisempi, kuin tämä Toyotan ja PSA:n uusin korimalli.



Citroën 2CV AZ Berline -56
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Citikan midsize-pakut
ViestiLähetetty: 20.02.2021 20:23 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1941
Paikkakunta: Helsinki
Aakku kirjoitti:
Varustuksissa on myös eroa, riippuen maahantuojan valinnoista.

No omakohtaisestikin täsäs pikkasemmassa Berlingo-Rifter-Combo-Proace City tosiaankin on maahantuojan valinnoista kiinni, millä varusteilla ja mihin hintaan autoja kaupataan, jopa saman katonkin alta. Toki näissä on myös omat keula- ja ohjaamoilmeensä. Jopa Citroen ha ja pa eroavat toisistaan :shock:



Citroën Berlingo 1.5BlueHDi 130 Shine XL -20
Weinsberg CaraOne 550 UK -24
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 12 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: