Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 19 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Missä Jekkeri luuraa?
ViestiLähetetty: 31.05.2021 17:37 

Jekkerillä ei ole varsinaisesti tapana piilottaa kynttiläänsä, mutta runsaat puoli vuotta mies on ollut saitilla vaiti.

Vaikka vaikeneminen onkin kultaa, niin pakko ihmetellä: missä mies on?

Poissa

Viestin otsikko: Re: Missä Jekkeri luuraa?
ViestiLähetetty: 31.05.2021 18:55 

Ehkä kynttilä paloi molemmista päistä, mene ja tiedä. Ihan viihdyttäviä juttuja kyllä toisinaan kirjoitteli.

Ooppelipeli
Poissa

ViestiLähetetty: 31.05.2021 22:54 
Käyttäjän avatar

Olen kuullut luotettavista lähteistä että Jekkeri kunnioittaa koronakaranteenia, eikä tämän johdosta esiinny Suomen lipun alla olevalla patongilla, ennen kuin taas maailma palaa normaaliksi.

"Viisas ihminen ei joudu tilanteisiin, joista älykäs selviytyy, mutta kummalla on kivempaa?"

Cx 25 Gti turbo, 2 X XM V6-24 3 x XM V6-12, C5 2,0 16v Exc. T., C6 2,7 exc. , renault midliner 1991, renault master Maxi 2008
Poissa

ViestiLähetetty: 01.06.2021 01:03 

jean-michel kirjoitti:
Olen kuullut luotettavista lähteistä että Jekkeri kunnioittaa koronakaranteenia, eikä tämän johdosta esiinny Suomen lipun alla olevalla patongilla, ennen kuin taas maailma palaa normaaliksi.

Puhummeko me nyt varmasti samasta miehestä? Minun käsittääkseni Jekkeri ei kunnioita ketään eikä mitään, paitsi ehkä aivan uhkeimman luokan naiskauneutta ja sitäkin vain hetken verran.

Voihan olla, että Jekkeri on tehnyt täyskäännöksen, alkanut kunnioittaa naisia, syödä vegaanista ravintoa, vaihtanut autoilun pyöräilyyn ja liittynyt Viron feministisen puolueen jäseneksi sekä myöntänyt, että Betaromeo on ollut kaiken aikaa oikeassa - asiassa kuin asiassa.Tämän jälkeen olisikin sitten jo helppo uskoa, että hän on myös alkanut tunnollisesti käyttää maskia ja noudattamaan turvavälejä, karanteeneja jne.

Poissa

ViestiLähetetty: 01.06.2021 16:22 

pvalila kirjoitti:
Voihan olla, että Jekkeri on tehnyt täyskäännöksen, alkanut kunnioittaa naisia, syödä vegaanista ravintoa, vaihtanut autoilun pyöräilyyn ja liittynyt Viron feministisen puolueen jäseneksi sekä myöntänyt, että Betaromeo on ollut kaiken aikaa oikeassa - asiassa kuin asiassa..

En nyt kumminkaan jaksa uskoa Jekkerin menettäneen mielenterveyttään täydellisesti.

Kunniajäsen ;) BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
Poissa

ViestiLähetetty: 02.06.2021 12:41 
Käyttäjän avatar

https://www.youtube.com/watch?v=I2EsyEV0cQM

Näyttäisi Jekkeri ainakin hengissä olevan tämän kuvamateriaalin perusteella. :)

Xantia 1.8i, C5 2.0i, BX 16 TRS, BX 16 GTI
Poissa

ViestiLähetetty: 06.06.2021 19:26 
Käyttäjän avatar

Hieman ihmetyttää tajuaako täällä Jekkerille naureskelijat millaisesta kaverista oikein on kyse noin ammatillisessa mielessä? Nerouden ja hulluuden raja on monesti häilyvä, ja sen eron havaitseminen voi olla toki monille hankalaa. Minusta on helvetin hienoa että meillä on merkkiharrastajana ja foorumille monenlaista arvokasta sisältöä tuottamassa Jekkerin kaltainen persoona.

C5 HDi 240 Tourer
Poissa

ViestiLähetetty: 06.06.2021 21:56 
Käyttäjän avatar

Peukku ylös.

Poissa

ViestiLähetetty: 18.07.2021 01:32 

Bumper kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=I2EsyEV0cQM

Näyttäisi Jekkeri ainakin hengissä olevan tämän kuvamateriaalin perusteella. :)

Elossa näyttäisi olevan, mutta ajeleeko mies Suomessa vai Virossa? Tuo kuusikymmentäluvun kaunotar kulkee nimittäin suomalaisissa kilvissä eikä tuosta taustaraidasta oikein osaa sanoa, kummalla puolella Finska Vikeniä se on kuvattu.

Minä vähän luulen, ettei Suomessa vallitseva arvoilmasto ole ihan optimaalinen Jekkerin vakituisempaa paluumuuttoa ajatellen. :roll: :roll: :roll: :lol: :lol: :lol:

Poissa

ViestiLähetetty: 18.07.2021 12:39 

pvalila kirjoitti:
Minä vähän luulen, ettei Suomessa vallitseva arvoilmasto ole ihan optimaalinen Jekkerin vakituisempaa paluumuuttoa ajatellen. :roll: :roll: :roll: :lol: :lol: :lol:

Varakkaamat paluumuuttajat poistettiin arvoilmastosta jo aiemmin pistämällä muuttoautot verolle.

Poissa

ViestiLähetetty: 20.07.2021 00:04 

Xari kirjoitti:
pvalila kirjoitti:

Varakkaamat paluumuuttajat poistettiin arvoilmastosta jo aiemmin pistämällä muuttoautot verolle.

Ne muuttoautot olivat kyllä kansainvälisestikin outo ilmiö...

Sääntöjen mukaan auton piti olla vuoden ajan paitsi omistuksessa, niin myös käytössä. Ja niin meidän rauhanturvaajat roudasivat Mersunsa, Bemarinsa ja Porschensa Namibiaan. Ei niitä siellä ihan oikeasti käyttää voinut/tarvinnut, mutta sinne ne nyt vain vietiin.

Autojen parkkipaikkaa kutsuttiin muistaakseni nimellä "Motivaatiokenttä". Mä luulen, että tiukan paikan tullen aika moni jannu olisi valmis vaikka kaatumaan rynkky käsissään autoaan puolustaen...

On siinä varmaan muiden maiden sotureilla ollut ihmettelemistä!

Poissa

ViestiLähetetty: 20.07.2021 00:38 

Just oli viime viikolla juttua paljonko Citroënin hinnassa säästi asumalla 7kk Haapsalussa, jos oikein muistan ja laskin niin 26.000€, C5 V6.

Näitä lätkämiehiä ja muita Ferrarin omistajia on maailmalla läjäpäin jotka taitaa pysyä veropakolaisina loppuikänsä.

Poissa

ViestiLähetetty: 21.07.2021 23:45 

Xari kirjoitti:
Just oli viime viikolla juttua paljonko Citroënin hinnassa säästi asumalla 7kk Haapsalussa, jos oikein muistan ja laskin niin 26.000€, C5 V6.

Näitä lätkämiehiä ja muita Ferrarin omistajia on maailmalla läjäpäin jotka taitaa pysyä veropakolaisina loppuikänsä.

Jossain näin videoklipin, jossa Jekkeri ajeli vuosia aiemmin omistamallaan kuutoskoneisella C5 mark ykkösellä. Ja oli hämmästynyt siitä, että auto tosiaan oli juuri niin mukava kuin mitä hän muisti. Useinhan aika kultaa muistot.

Tuossa on sitten parisataa sivua Jekkerin muisteloja, joita aika ei ole varsinaisesti kullannut:

https://www.amazon.com/gp/product/B01B1 ... merReviews

Nokian romahduksesta alkaa olla niin paljon aikaa, että ihmiset ovat alkaneet puhua asioista.

Poissa

ViestiLähetetty: 21.08.2021 23:50 

Jekkerin hiljaiselo vain jatkuu...

Tunnetusti sota ei yhtä miestä kaipaa mutta Sitruunapatonki tuntuu vähän tylsältä, kun Jekkerin kynästä katkesi lyijy.

Poissa

ViestiLähetetty: 22.08.2021 09:50 

Jotenkin tuntuu siltä, että betaromeo on vanhanajan kunnon koulukiusaaja.

Poissa

ViestiLähetetty: 22.08.2021 12:32 
Käyttäjän avatar

akticx kirjoitti:

Onneksi kuitenkin sinä olet täällä hymypoika patsainesi ja epäilemättä veit vielä omenankin aina opettajalle. Pikkuisen kun lipaisee, niin ainakin oma sädekehä pysyy kirkkaana!

BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74
Dyane4-72 museo,2CV4-74
GSA Spesial-83aj.13tkm museo
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa

ViestiLähetetty: 22.08.2021 13:18 

akticx kirjoitti:

Betan ja Jekkerin vastakkainasettelua ei ole voinut olla huomaamatta. Mutta en oikein usko, että Jekkeri kaikkien vuosien jälkeen olisi heittänyt pyyhkeen kehään; senhän hän olisi voinut tehdä jo useita vuosia sitten. Mutta voit olla oikeassa, ehkä Jekkeri väsyi ja vaihtoi foorumia.

Minulla on hyvin monesta asiasta erilainen näkemys ja erilainen arvomaailma kuin Jekkerillä, mutta kaipailen hänen kirjoituksiaan silti.

Ihmisillä on taipumus lukea vain omia mielipiteitään vahvistavia tekstejä, mutta minä olen yrittänyt noudattaa Vekan (vanha, viisas historian ja psykologian opettaja Meilahden yhteiskoulussa vuonna miekka ja muusi) neuvoa ja seurata mediaa laidasta laitaan.

Poissa

ViestiLähetetty: 22.08.2021 17:43 

akticx kirjoitti:

Mä kyllä uskon Betaromeon olleen se kiusattu ja kiusaajien olleet jostain sitikkaperheestä :mrgreen:

Poissa

ViestiLähetetty: 22.08.2021 18:20 
Käyttäjän avatar

Xari kirjoitti:
akticx kirjoitti:

Mä kyllä uskon Betaromeon olleen se kiusattu ja kiusaajien olleet jostain sitikkaperheestä :mrgreen:

Kuinka väärässä taas oletkaan! :) Jos sitikkaperheistä tulee ne kiusaajat, niin taidan sitten kuulua heihin, kun jouduin lähes teini-ikään asti kärsimään aina uuden D-mallin kyydistä ja vielä CX:kin isäni, sekä vaarini kautta, joten saatat ymmärtää sitä taustaa vasten traumaattisen nuoruuden.

Elämääni alkoi kuitenkin tulvia valoa yllättäen vuonna 1975, kun isäni yllätyksekseni toi minulle oikean auton, joka oli Oldsmobile 98 vuodelta 1966 ja sen jälkeen jouduin amerikkalaisten autojen huumaan vuoteen -81 asti.
Lapset alkavat usein protestoimaan perheen valintoja vastaan, kuten kävi minullekin ja siirryin käyttämään ainoastaan merkkiä, jota täällä ei saa mainita.

Kuitenkaan vaarini ja isäni ei ollut pohjimmiltaan pahoja, joten olen alkanut harrastamaan itsekin Citroenejä ja sen myötä olen taas muuttunut "koulukiusaajaksi" takaisin, vaikka sitä en ole itsessäni aikaisemmin tunnistanut, mutta jos sen tittelin saa, kun koittaa pikkuisen ohjata muita pysymään totuudessa, niin olkoon! ;)

BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74
Dyane4-72 museo,2CV4-74
GSA Spesial-83aj.13tkm museo
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96
ZX1.9Vol-92
ym.