Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 7/9 [ 206 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: CX 25 Turbo Prestige -86
ViestiLähetetty: 07.09.2021 15:32 
Käyttäjän avatar

Viestit: 150
Konehuoneessa ei siis pysty mitään vivuilla testaamaan, vaan auton alle päästävä?



Ei yhtään Citikkaa tällä hetkellä, koska myytäväksi ja 2 päivän päästä paalattavaksi niitä riittää selkeästi vain joillekin ihmisille, ei Nettiautoon ja fb-ryhmiin saakka jossa KAUPPA KÄVISI
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX 25 Turbo Prestige -86
ViestiLähetetty: 07.09.2021 23:38 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1719
Paikkakunta: Korpilahti
Ju, korkeudensäätömoottorilta, joka on apurungonpitkittäispalkkin sisäreunaan kiinnitetty, lähtee metallitangot eteen ja taakse korkeudensäätäjille, jotka on kallistuksenvakaajatankojen vieressä apurunkoihin pultattuna. (ja nämä kaikki auton alla oikeallapuolella apurunkoihin kiinnitettynä).

Tuolla näkyy kuvassa taka-apurunko, ja siinä oikeassa reunassa punaisen vakaajatangon alapuolella korkeudensäätäjä, ja siitä ylöspäin lähtevä vipu, jonka päässä näkyy silmukka, johon korkeudensäätömoottorilta tulevan tangon pää sijoittuu. https://citroenkerho.fi/citikkagalleria/_data/i/galleries/Users/cxtb2/UA/100_1943-me.jpg



CX 25 TRD Turbo2 Break "TummaTRD", CX 25 GTI Turbo2, XM V6 "MustaKuukka", MG ZS Luxury -22
Varalla: CX 25 Break "UA2", CX 25 GTI Turbo2, CX 25 TRD Turbo2 Break "UA"
Veturi: Discovery2
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX 25 Turbo Prestige -86
ViestiLähetetty: 08.09.2021 12:46 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1332
Paikkakunta: Järvenpää
Takapää kun sulla rampeilla niin pääset alle turvallisesti niitä tankoja sörkkimään. Siihen cxtb2:n kuvissakin näkyvään korkeudensäätiimeen tulevia tankoja/vipuja kun vähän vääntelet ihan käsinkin niin että painavat/vetävät sitä säätimen mustan ison kumikorkin läpi menevää tankoa, niin pitäisi perä nousta ja laskea. Kunhan varmistat ettet työnnä päätä niin pitkälle ettei mahdu väliin ala-asennossa.. Äläkä ikinä mene alle, saati niitä tankoja sorkkimaan vaikka yläasennossa mahtuisitkin. Varmista aina, jos paino on pyörillä, että auton ala-asennossakin on tilaa. Jos saat näin korkeuden muuttumaan, niin alat ymmärtää miten systeemi toimii ja voit jopa säätää sitä korkeuden perusasetusta.
Nämä edessä ja takana olevat korkeussäätimet ovat hydraulivettiileitä joita mekaanisesti ohjataan akseliston korkeusaseman mukaan takaisinkytkennällä niin että jos karan ajokorkeusasetus poikkeaa vivuilla akselistosta mitatusta, ohjaa venttiilin kara painetta lisäten tai päästäen kunnes tämä mekaanin takaisinkytkentä keskittää karan asentoon jossa ei säätöä tarvitse. Ja sen peruussäätöasetuksen sille venttilille kertoo sieltä korkeudensäätömoottorilta tuleva tanko joka meenee siis kummankin pääs säätimelle. Nyt jos tämä tako ei liiku tai niiden säätöventtilen karat jumittaa, ei öljyä virtaa jousisylintereille eikä auto nouse. Eteen sulla ei ainakaan mene painetta yhtään. Niissä tangoissa ja vivuissa on erilaisia joustoja ja välyksiä joilla saadaan säätöön sopivasti hitautta jotta ei korjaisi korkeutta kesken joustoliikkeiden. Siksi jumittunut venttiilin kara ei estä vivustoa tai säätömoottoria täysin liikkumasta ja toinen pää voi toimiakkin. Voinet myös sieltä alta yrittää sitä pitkittäistä säätötankoa työntää/vetää ja kokeilla saatko etupäähän eloa? Muista että tapahtuu muutaman sekunnin viiveellä liikkeet ja kuulee äänestä kun alkaa öljy suhista venttiilissä.
Sama systeemi kaikissa mehjousissa kunnes C5:stä alkaen ajokorkeus mitataan sähköanturilla ja edessä oleva pumppu ohjaa painetta tarvittavaan linjaan säätötrpeen mukaan.



Xantia Activa Tct -96
CX 20 TRE -88 -> 22i projekti, CX 25 Prestige -84
GS X3 ZEV-projekti, C5 2.2 HDI 170 -08
XM V6 A. -95
C6 2.7 HDi
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX 25 Turbo Prestige -86
ViestiLähetetty: 09.09.2021 22:04 

Viestit: 526
Liian uusia tai vanhoja.. mutta siis näissä moottorilla ohjataan tankoa joka säätää ” perinteisiä” korkeuden säätö venttiileitä edessä ja takana ? Ja sitten vielä perineteinen takaisin kytkentä kallistuksen vakaajalta venttiileille jotta pysyy korkeus pyydetyssä?


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX 25 Turbo Prestige -86
ViestiLähetetty: 10.09.2021 00:41 
Käyttäjän avatar

Viestit: 150
https://youtu.be/SiSjsnrJsz8

Video Turbo Kakkonen.



Ei yhtään Citikkaa tällä hetkellä, koska myytäväksi ja 2 päivän päästä paalattavaksi niitä riittää selkeästi vain joillekin ihmisille, ei Nettiautoon ja fb-ryhmiin saakka jossa KAUPPA KÄVISI
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX 25 Turbo Prestige -86
ViestiLähetetty: 10.09.2021 03:14 

Viestit: 352
Vaikuttaako korkeudensäätövivun liikkeet siinä etupenkkien välissä mitään liikettä tangossa mikä menee takapään korkeudensäätimelle? Taikka etupään säätimelle? Tai säätimillä ylipäätään?


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX 25 Turbo Prestige -86
ViestiLähetetty: 10.09.2021 07:42 

Viestit: 526
Korjatkaa kun väärässä mutta … pentseeni pumppu surisee eikä liittyne aiheseen.
Mutta saikos tuota korkeuden säätö venttiilin karaa painettua suoraan sormin siitä kumin läpi? Vai muistanko väärin? Ja oliko videolla kumi patilla eli kara toisessa päädyssään? Ja jos oli niin alas vai ylös pyynnillä?


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX 25 Turbo Prestige -86
ViestiLähetetty: 10.09.2021 07:55 

Viestit: 323
Paikkakunta: Kalafornia
Pieni vinkki jos sallitaan, niin aina kun menee hydysitikan alle, niin toisessa kädessä kannattaa olla pari spray-purkkia, ruosteenirroitusöljyä, sekä vaseliiniä. Ja ruiskia ne korkeudensäätösysteemit kauttaaltaan...



EX - C6 2.7 HDI Exclusive vm.-07
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX 25 Turbo Prestige -86
ViestiLähetetty: 10.09.2021 07:56 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1719
Paikkakunta: Korpilahti
Ihan sormivoimin ei liiku korkeudensäätimen kara, varsinkin kun vivusto tuo oman kitkansa ja kallistuksenvakaajalle menevä tankokin pistää vastaan.
Pitkällä ruuvimeisselillä olen tuota korkeudensäätimen karaa painanut sieltä vivuston päästä, siihen kumiin ei kannata koskea...



CX 25 TRD Turbo2 Break "TummaTRD", CX 25 GTI Turbo2, XM V6 "MustaKuukka", MG ZS Luxury -22
Varalla: CX 25 Break "UA2", CX 25 GTI Turbo2, CX 25 TRD Turbo2 Break "UA"
Veturi: Discovery2
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX 25 Turbo Prestige -86
ViestiLähetetty: 10.09.2021 15:51 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1723
Paikkakunta: Parainen
pekka karvonen kirjoitti:
Vaikuttaako korkeudensäätövivun liikkeet siinä etupenkkien välissä mitään liikettä tangossa mikä menee takapään korkeudensäätimelle? Taikka etupään säätimelle? Tai säätimillä ylipäätään?

Eipä tuossa kakkossarjalaisessa ole niitä vipuja penkkien välissä, pelkkä sähkökytkin konsolissa.



Cx Heuliez-87, Tre-87, Fami-90, IE Pallas -83, Prestige -88, Id-58, DSuper-70, 4xXm, Xantia, BxGti-86
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX 25 Turbo Prestige -86
ViestiLähetetty: 10.09.2021 16:01 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1723
Paikkakunta: Parainen
Stugenaattori kirjoitti:
https://youtu.be/SiSjsnrJsz8

Video Turbo Kakkonen.

Se sirisevä mötikkä on bensapumppu, josta taisi olla juttua aiemmin ja sen kyljessä kiiltävä mötikkä bensasuodin, mikä useimmiten löytyy etukelkan päältä.



Cx Heuliez-87, Tre-87, Fami-90, IE Pallas -83, Prestige -88, Id-58, DSuper-70, 4xXm, Xantia, BxGti-86
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX 25 Turbo Prestige -86
ViestiLähetetty: 11.09.2021 12:34 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1332
Paikkakunta: Järvenpää
vtsbx kirjoitti:
Liian uusia tai vanhoja.. mutta siis näissä moottorilla ohjataan tankoa joka säätää ” perinteisiä” korkeuden säätö venttiileitä edessä ja takana ? Ja sitten vielä perineteinen takaisin kytkentä kallistuksen vakaajalta venttiileille jotta pysyy korkeus pyydetyssä?

Jep. Kakkossarjan cxät oli tuossa suhteessa edistyksellisiä ja xantiassa ja xmmässä palattiin takaisin käsivipuun. Omissa ei ikinä ollut sen moottorin kanssa ongelmia eikä sen takia kokemusta sen korjauksesta.

Onko kokeiltu tässä liikkuko se tangon pää siellä korkeudensäätimeltä nousevan vivun vivun aukossa kun sisältä vaihtaa katkaisijan asentoa?



Xantia Activa Tct -96
CX 20 TRE -88 -> 22i projekti, CX 25 Prestige -84
GS X3 ZEV-projekti, C5 2.2 HDI 170 -08
XM V6 A. -95
C6 2.7 HDi
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX 25 Turbo Prestige -86
ViestiLähetetty: 12.09.2021 04:55 
Käyttäjän avatar

Viestit: 150
Kuten videolta näkee, yritin painaa vivustoa järeällä lenkkiavaimellakin. Voisiko olla että vivustot ovat vain turhan jumissa? Kyllähän tuolla alla näkyy seisominen maata vasten. Ihmettelen vain että sen kerran kun käynnistysongelman yhteydessä sain yli 2 sekunniksi käyntiin, keula lähti nousemaan nätisti, ihan pari viikkoa sitten. Kumin läpi koitin varovasti painaa, ja kaikkia mahdollisia vipuja varovasti ränklätä.

Kumit oli aika ohutta, massalla kuorrutettua töhnää, mutta ei mitään näkyviä repeämiä näkynyt.

Pitää kokeilla vipuhommaa kun on joku kaveri paikalla.



Ei yhtään Citikkaa tällä hetkellä, koska myytäväksi ja 2 päivän päästä paalattavaksi niitä riittää selkeästi vain joillekin ihmisille, ei Nettiautoon ja fb-ryhmiin saakka jossa KAUPPA KÄVISI
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX 25 Turbo Prestige -86
ViestiLähetetty: 12.09.2021 05:56 
Käyttäjän avatar

Viestit: 4693
Paikkakunta: 05460 Hyvinkää
ei kyllä edes 10 sek käytöllä kuljin lähde nousemaan . eihän se kerkee edes painetta tekemään riittävästi .
vaatii useita minuutteja .


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX 25 Turbo Prestige -86
ViestiLähetetty: 12.09.2021 19:14 
Käyttäjän avatar

Viestit: 150
kokemjne kirjoitti:
ei kyllä edes 10 sek käytöllä kuljin lähde nousemaan . eihän se kerkee edes painetta tekemään riittävästi .
vaatii useita minuutteja .


No ei kyllä ole useita minuutteja vaatinut. Siis sillä 15sek käynnistyksellä oli starttailtu toki ennen sitä useita kertoja niin oli ehtinyt keräämään painetta.

Jotain muuta vinkkiä kuin tuo että nappulaa renklaa ja katsoo liikkuuko mikään auton alla? Mitä jos ei liiku?



Ei yhtään Citikkaa tällä hetkellä, koska myytäväksi ja 2 päivän päästä paalattavaksi niitä riittää selkeästi vain joillekin ihmisille, ei Nettiautoon ja fb-ryhmiin saakka jossa KAUPPA KÄVISI
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX 25 Turbo Prestige -86
ViestiLähetetty: 17.09.2021 03:44 
Käyttäjän avatar

Viestit: 150
Ilmeisesti täälläkin nousi kädet pystyyn vikadiagnooseissa ilman lisätutkimuksia täällä päässä?



Ei yhtään Citikkaa tällä hetkellä, koska myytäväksi ja 2 päivän päästä paalattavaksi niitä riittää selkeästi vain joillekin ihmisille, ei Nettiautoon ja fb-ryhmiin saakka jossa KAUPPA KÄVISI
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX 25 Turbo Prestige -86
ViestiLähetetty: 17.09.2021 12:14 

Viestit: 51
Yritin hiukka havainnollistaa kuvalla tuota korkeudensäätimen toimintaa.

https://drive.google.com/file/d/1egckog ... sp=sharing
Eli lyhyesti: tangon vetäessä silmukkaa auton pitäisi laskea, tangon ollessa about silmukan keskellä on normaali korkeus valittu ja tangon
työntäessä silmukkaa auton pitäisi nousta.

https://drive.google.com/file/d/1jcAbpN ... sp=sharing
Nyt kun katsotaan tuota kuvakaappausta sun videosta voidaan todeta, että tanko työntää silmukkaa, eli sulla näyttäisi olevan jompi kumpi
korkeammista asennoista valittuna. Nyt kun tiedät tuon toimintaperiaatteen voit kokeilla liikkuko tanko kun vaihdat korkeutta.

Oma veikkaus on, että siellä järjestelmässä on vielä ilmaa ja siksi se ei suostu nousemaan. Anna sen olla rauhassa tyhjäkäynnillä pitkään,
koska joskus voi mennä jopa puoli tuntia, että järjestelmä on ilmannut itsensä.



BX VAN -89
XM V6 -91
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX 25 Turbo Prestige -86
ViestiLähetetty: 17.09.2021 15:01 

Viestit: 982
Käyttämällä tyjhäkäyntiä ilmausruuvi yhden kierroksen auki, pumppu saa liikutettua nestettä kunnolla ja ilman vastapainetta, neste menee silloin paluukierrossa säiliöön ja ilmat poistuvat sieltä. Pari-kolme minuuttia ruuvi auki käyden, sitten ruuvi kiinni ja ylösnousua odottelemaan, siihenkin voi mennä minuutteja. Toistetaan tarvittaessa.
BX:iä joutui joskus houkuttelemaan paineen teossa, ainakin parin yksilön kohdalla auttoi jos oli mahdollisimman alhaiset tyhjäkäyntikierrokset siinä kohdassa kun painetta piti alkaa syntymään.
Jos pumpun imupuolella on vuotoa letkuissa tms, ilmaa menee mukaan koko ajan ja painetta ei synny.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX 25 Turbo Prestige -86
ViestiLähetetty: 18.09.2021 00:15 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1878
Tiedän tämän kuulostavan erikoiselta, mutta näitä lukiessa tulee ihan tuhannen kovasti ikävä CX:ää.



__________________________________________________________________
G11 730d xDrive -16 | V60 D3 Inscription -19 | 96 V4 1980 | Goldwing 1200 Interstate 1986
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX 25 Turbo Prestige -86
ViestiLähetetty: 18.09.2021 10:18 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1723
Paikkakunta: Parainen
kaseva kirjoitti:
Tiedän tämän kuulostavan erikoiselta, mutta näitä lukiessa tulee ihan tuhannen kovasti ikävä CX:ää.

Perversrunoilija :lol: .



Cx Heuliez-87, Tre-87, Fami-90, IE Pallas -83, Prestige -88, Id-58, DSuper-70, 4xXm, Xantia, BxGti-86
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX 25 Turbo Prestige -86
ViestiLähetetty: 18.09.2021 12:51 
Käyttäjän avatar

Viestit: 4693
Paikkakunta: 05460 Hyvinkää
en enää viitsi sotkeutua tähän taiteiluun, vaikka tangon tarvitsee vain liikkua reilun viis senttiä moonntorin käydessä . se on sama liikuttaako sitä kork.säädon moottori vai kasipelillä - tarttee saada vain aupukuskin puolta nostettua sen verran että pääsee käsiksi alle sivulta.

jos on pers. koukku niin hallitunkilla ensin perää ylös ja pönkät alle tai vain apukuskin puolelle.
vähän kerrallaan sitä saa nostettua korkeammalle .
alle ei kuitenkaan kannata itteensä kammeta varmistamatta ettei kuljin ´rojahda alas . tulee ahdasta alla.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX 25 Turbo Prestige -86
ViestiLähetetty: 18.09.2021 20:28 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1332
Paikkakunta: Järvenpää
Noniin, kyllähän videon perustella tangon mutkapää on siinä reunassa takasäätimen vivun aukkoa että pitäisi nousta sen ja sen sähköisen säätömoottorin puolesta. Eli joko paine ei riitä tai siirtotangon voima ei saa säätimen karaa liikkumaan asentoon jonka näkee 54 M1:n kuvista. Luulen kuitenkin että painetta pitäisi olla riittävästi ainakin takapään nostoon jos merkkivalokin sammuu ja ohjaus toimii. Eli jäljelle jää se turvaventtiilivika tai säätimien karojen jumittaminen. Jotenkin epäilen että molemmat päät olisi jumissa säätimien ja vipujen osalta yhtäaikaa tai että paine ei olisi riittävä. Jos paine on pumpulla liian alhainen nostamaan, mutta kuitenkin sammuttaa valon ja samaan aikaan vivusto yrittää nostaa perää, niin voit kokeilla seuraavaa: jos perä nousee ja jää ylös sillä keinolla, että kevennät sitä käsin, pitkää nostamalla puskurista, ja jos nuosee lopulta (20 s) ja jää ylös, silloin voidaan sanoa että kaikki toimii paitsi paine ei riitä. Jos ei nouse, niin vivusto tai kara voi olla jumissa ja puskurista alaspainaminen voi herättää sen.. mutta etupääkin samassa tilassa.. se ylensä öljyssä senverran ettei vivut niin helposti jumittele. Edelleen veikkaan turvaventtiilin vikaa/ jumittamista. Tosin voisi kuvitella että sen pääpaineputken remppa jotenkin liittyy ongelmaan? Asiasta neljänteen, se pääpaineputken veto näyttää sellaiselta, että on herkkä värähtelemään, johtaen myöhemmin murtumaan?



Xantia Activa Tct -96
CX 20 TRE -88 -> 22i projekti, CX 25 Prestige -84
GS X3 ZEV-projekti, C5 2.2 HDI 170 -08
XM V6 A. -95
C6 2.7 HDi
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX 25 Turbo Prestige -86
ViestiLähetetty: 19.09.2021 06:16 
Käyttäjän avatar

Viestit: 150
kaseva kirjoitti:
Tiedän tämän kuulostavan erikoiselta, mutta näitä lukiessa tulee ihan tuhannen kovasti ikävä CX:ää.


Varmaan jonkun mielestä säälittävää tämä mun avuttomuus, en vaan ole tottunut siihen että kaiken pitäisi toimia, mutta ei vaan toimi :lol: CX:n kanssa arkipäivää melko haastavat vianselvittelyt, ja välillä kyllä meinaa usko mennä. Kiitos paljon kaikille avusta! Perehdyn asiaan taas lisää lähipäivinä.

Tyhjäkäytetty on kyllä pirusti, mutta välissä toki availtu ilmaruuveja sun muuta.

Ilmaruuvi auki on käytetty, ja sitten suljettu ja odotettu. Useita kertoja. Ruuvin kun avasi, pullautti aika iloisesti nestettä pihalle säiliöstä.

Korkea asento ollut valittuna, voiko tuosta päätellä että korkeudensäätö toimisi ihan normaalisti? Eli takapään tangot kaikki ns. Korkeassa asennossa? En ole saamut vielä ketään kaveria avuksi painelemaan nappia.

Takapäähän tosiaan yrittää ehkä hitusen nousta, eli autoa pystyy nostelemaan kädellä perästä ylös-alas sen käydessä, kun taas etupää jäykästi maassa. Perä ei kuitenkaan jää ylös nostaessa. En kyllä muista olenko 20 sekuntia jaksanut pitää ylhäällä.

Pääpainelinjan asennus on kyllä kyseenalainen, nippareilla laitettu kiinni letkuihin, ei oikein viitsi taitella niin rajusti että saisi alkuperäisiin kiinnikkeisiin kiinni. Tuskin tuo heti murtuu, hifistellään kun auto liikkuu ja sammaleet pesty pois :)



Ei yhtään Citikkaa tällä hetkellä, koska myytäväksi ja 2 päivän päästä paalattavaksi niitä riittää selkeästi vain joillekin ihmisille, ei Nettiautoon ja fb-ryhmiin saakka jossa KAUPPA KÄVISI
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX 25 Turbo Prestige -86
ViestiLähetetty: 19.09.2021 06:40 
Käyttäjän avatar

Viestit: 150
kokemjne kirjoitti:
en enää viitsi sotkeutua tähän taiteiluun, vaikka tangon tarvitsee vain liikkua reilun viis senttiä moonntorin käydessä . se on sama liikuttaako sitä kork.säädon moottori vai kasipelillä - tarttee saada vain aupukuskin puolta nostettua sen verran että pääsee käsiksi alle sivulta.

jos on pers. koukku niin hallitunkilla ensin perää ylös ja pönkät alle tai vain apukuskin puolelle.
vähän kerrallaan sitä saa nostettua korkeammalle .
alle ei kuitenkaan kannata itteensä kammeta varmistamatta ettei kuljin ´rojahda alas . tulee ahdasta alla.


Yritin kyllä käsipelillä liikutella vähän kaikkea, mutta aika jäykkiä tuntuvat olevan. Tuolla on 2 videota aiheesta.

Ylempikin viesti uusi, ei vaan antanut enää muokata sitä.



Ei yhtään Citikkaa tällä hetkellä, koska myytäväksi ja 2 päivän päästä paalattavaksi niitä riittää selkeästi vain joillekin ihmisille, ei Nettiautoon ja fb-ryhmiin saakka jossa KAUPPA KÄVISI
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX 25 Turbo Prestige -86
ViestiLähetetty: 19.09.2021 08:24 

Viestit: 526
Mitä tarkoitat ” ilmauruuvilla” jonka irrottamalla tuli nestettä? Sitä 12mm kannalla olevaa ruuvilaa siinä paineen varaajassa??
Ja kuulooko siitä varaaja murkulasta suhinaa tai naksetta kun auto käy ? Tai kuuleeko tyhjäkäynnillä moottorista tai pumpusta ääntä että välillä ottaisi ”voimaa” / pumppu tekee painetta ?
Toimiiko ohjaustehostin? Toimiiko jarrut?


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 7/9 [ 206 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: