Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/6 [ 150 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Uusi Dyanen omistaja ihmettelee
ViestiLähetetty: 29.09.2021 16:51 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7762
Paikkakunta: Eurajoki

Profiili WWW
Tuli hommattua neloskoneinen '74 Dyane. Aimpi kokemus 2CV-sukuisista on pyöreä nolla.

Osasin kyllä odottaa, mitä tuleman pitää mutta silti yllätyin suuresti :) on se vaan hurja peli...

Ensimmäinen ihmetyksen aihe on heti huippunopeus. Mitä tollasen nelkun pitäisi kulkea terveenä? Nyt hampaat irvessä 75, odotin sentään että suht vaivatta pääsisi kahdeksaakymppiä...

Sinistä puskee, eli talveksi on kyllä puuhaa tiedossa. Nyt lähdetään taas vähän hieromaan tuttavuutta :lol:



-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Uusi Dyanen omistaja ihmettelee
ViestiLähetetty: 29.09.2021 17:05 

Viestit: 1206
Paikkakunta: Turku
Hyvä valinta! Dyanea mäkin olen näistä vanhoista usein miettinyt. Pistä kuvia ja kerro lisää!


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Uusi Dyanen omistaja ihmettelee
ViestiLähetetty: 29.09.2021 17:36 

Viestit: 91
Paikkakunta: Loppi
104 taisi tehdas nelkulle luvata huippuja. Tasasella ilman vastatuulta, mielellään auringonpaistekin takaapäin. . .


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Uusi Dyanen omistaja ihmettelee
ViestiLähetetty: 29.09.2021 18:50 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7762
Paikkakunta: Eurajoki

Profiili WWW
Siinäpä se.

On kyllä hauska peli ajella. Ei se vaan enempää nyt kulje vaikka kyyryssä vetäis :lol:

Katto pitäis uusia eikä maalipintakaan häävi ole. Ja penkit päällystää. Olkatapit taitaa olla aika väljät, etupyörissä tuntuu klappia sivuttain ja toinen puoli kolahtaa kuopissa ilkeästi...


Liitteet:
IMG_20210929_174634__01 (2) (2).jpg
IMG_20210929_174634__01 (2) (2).jpg [ 108.73 KiB | Katsottu 15040 kertaa ]


Viimeksi muokannut Teuski päivämäärä 29.09.2021 19:05, muokattu yhteensä 1 kerran
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Uusi Dyanen omistaja ihmettelee
ViestiLähetetty: 29.09.2021 18:57 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2147
Toi meidän museotarkastettu kulkee navin mukaan 104km/h tasaisella. Kulkuun ja koneen käytökseen tuntui kovasti vaikuttavan öljykorkin ehjääminen, kone käy kierroksilla paljon kauniimmin ja kulku parani.

Täältähän löytyy myös lukematon määrä Dyanen kaikkia osia. :)



BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74
Dyane4-72 museo,2CV4-74
GSA Spesial-83aj.13tkm museo
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Uusi Dyanen omistaja ihmettelee
ViestiLähetetty: 29.09.2021 19:26 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1517
Paikkakunta: The City of Häijää
Ai että, onnea hankinnalle ja uskotaan että konekin siitä elpyy! Koskahan omaan talouteen A-malli tulee? :)



Have more than you show,
speak less than you know.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Uusi Dyanen omistaja ihmettelee
ViestiLähetetty: 29.09.2021 19:37 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7762
Paikkakunta: Eurajoki

Profiili WWW
betaromeo kirjoitti:
Toi meidän museotarkastettu kulkee navin mukaan 104km/h tasaisella. Kulkuun ja koneen käytökseen tuntui kovasti vaikuttavan öljykorkin ehjääminen, kone käy kierroksilla paljon kauniimmin ja kulku parani.

Mitäs ehjättävää siinä öljykorkssa, tai siis huohottmessa kai?
Tuo ainakin tuntuu huohottavsn reippaasti kun korkin avaa.



-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Uusi Dyanen omistaja ihmettelee
ViestiLähetetty: 29.09.2021 19:49 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2585
Paikkakunta: Päijät-Häme
Ota öljytikku ulos koneen käydessä, sormeen pitäisi tuntua vähän imua. Jos puhaltaa niin huohotin vaihtoon. Öljyntäyttökorkin avaaminen ei kerro mitään koska se sekoittaa huohotinventtiilin toiminnan.



2x C5HDi Break erikoppaset, 2x Xantia Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 3x BX 19 TZi Vaninaihio (2xAut), BX Van 18TD, BX4WD Break, BX Van D projekt, InvaBX 16TRS Aut; 3x2CV6. 2xVisa14TRS; XM 2,5TD Break; BX 18TD Break Aut + BX Van D Aut+XM 2,5TD BK
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Uusi Dyanen omistaja ihmettelee
ViestiLähetetty: 29.09.2021 20:54 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7762
Paikkakunta: Eurajoki

Profiili WWW
Tikun reiästä tuntuu pieni imu, eli huohotuspuoli ilmeisesti ok?

Kyllä se tuntuu kuitenkin kiertävän ihan hyvin paikoillaan, mutta ei vaan kulje.

Nopeusmittari ei toimi. Vaijeri pyörii liukkaasti ja mittari värähtää kun vaijeria pyörittää, mutta ajossa ei mitään. Nyppäsin vaijerin irti laatikosta ja tökkäsin takaisin. Oletan, että jos ei mene vaijerin pää koloonsa niin ei kuorikaan uppoa kokonaan kumin sisään? Nyt meni mutta en vielä koittanut.

Onko se olkatappien vaihto hankalaakin? Tulivarret paikoillaan vaatinee jonkun erikoistyökalun, irrallaan kai prässillä helposti? Jotain lyöntityökalua myydään, lienee kätevä prässinkin kanssa jos muokkaa?

Lämmönvaihtimien läpät sain toimimaan oikein, oli vaijerit vähän miten sattuu.



-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Uusi Dyanen omistaja ihmettelee
ViestiLähetetty: 29.09.2021 22:34 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1114
Tsekkaa, ettei jarrut laahaa. Yhtään. Syöpi muuten vauhdista pois huiput ja enemmänkin. Kyllä nelkkusätkän, saati Dyanen pitäis kulkea 80-90 melko helposti.



C4 e-HDi 115 Premium ETG6 -15, Dyane -68 (ikurojekti), Mitsu Outlander PHEV 2016
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Uusi Dyanen omistaja ihmettelee
ViestiLähetetty: 30.09.2021 08:10 

Viestit: 66
Paikkakunta: Kuopio
https://www.2cv.fi/ täällä paljon kohtalotoveria, löytyy vinkkejä ja hyviä juttuja. :)


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Uusi Dyanen omistaja ihmettelee
ViestiLähetetty: 30.09.2021 10:10 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3150
Paikkakunta: Korpilahti

Profiili WWW
Pitäisi kulkea hitusen yli satasen. Viimeinen NelkkuSätkä mikä mulla oli ajossa, peppureppua lukuunottamatta vakio (aika yllättävää että pysyi vakiona, peppurepun väittävät parantavan aeromystiikkaa ja sitä kautta kulkujakin), sillä tuli ajettua pitkät pätkät yli sataa (mittari viihtyi 100-120 lukemissa) Heinolasta Kajjaaniin suunnatessa. Tuo vauhti oli vaan ilmeisesti liikaa väsyneelle vaihteistolle, joka päästi öljynsä ulos Kuopiossa, lisääminen auttoi hieman mutta loppumatkalla öljyä kului melkein litra sataselle jos ajoi yli 80 km/h. Siis vaihteistoöljyä. Kulkupuoli pysyi entisellään, kun tuli vaihteisto vaihdettua ehjempään...

Nelkku on siitä jännä, että sen kanssa huomaa kaiken, pienenkin epäkohdan. Kulku heikkenee jos mitään on pielessä. Ohkanen vääntö läpi koko alueen, ei salli oikein mitään... Vähästä ei paljoa voi pois ottaa... Jarrut, rengaspaineet, sytyn ajoitus, ilmanputsarin puhtaus, ja yksi vallan oleellinen eli koneen käyntilämpö. Näillä säillä saa jo keulaa peitellä, ja tuon tarpeen toteamiseksi on öljynlämpömittari hyvä olla olemassa. Sisällekin saa lämmintä ihan toiseen tapaan kun on mistä sitä lämpöä ottaa...



Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2
Series -LantikanPätkä
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Uusi Dyanen omistaja ihmettelee
ViestiLähetetty: 30.09.2021 11:53 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7762
Paikkakunta: Eurajoki

Profiili WWW
Tohon sytytkseen ajattelin syventyä seyraavaksi. Kärjet siinä vielä on mutta josko 123:n pistäisi...

Oliskohan se alipaine-evo parempi?



-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Uusi Dyanen omistaja ihmettelee
ViestiLähetetty: 30.09.2021 17:43 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2585
Paikkakunta: Päijät-Häme
Pysyykö imu kun annat kierroksia koneelle?



2x C5HDi Break erikoppaset, 2x Xantia Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 3x BX 19 TZi Vaninaihio (2xAut), BX Van 18TD, BX4WD Break, BX Van D projekt, InvaBX 16TRS Aut; 3x2CV6. 2xVisa14TRS; XM 2,5TD Break; BX 18TD Break Aut + BX Van D Aut+XM 2,5TD BK
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Uusi Dyanen omistaja ihmettelee
ViestiLähetetty: 30.09.2021 18:51 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7762
Paikkakunta: Eurajoki

Profiili WWW
Kaapelimies kirjoitti:
Pysyykö imu kun annat kierroksia koneelle?

Ei, alkaa syöksemään öljyä tikun putkesta :?



-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Uusi Dyanen omistaja ihmettelee
ViestiLähetetty: 30.09.2021 19:08 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2585
Paikkakunta: Päijät-Häme
Ei muuta kuin uutta huohotinta tilaamaan esim Seinäjoen suunnasta. Siellä on hyvä asiantuntemus noista laitteista.. miinuspuolena että ei ole nettikauppaa vielä.



2x C5HDi Break erikoppaset, 2x Xantia Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 3x BX 19 TZi Vaninaihio (2xAut), BX Van 18TD, BX4WD Break, BX Van D projekt, InvaBX 16TRS Aut; 3x2CV6. 2xVisa14TRS; XM 2,5TD Break; BX 18TD Break Aut + BX Van D Aut+XM 2,5TD BK
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Uusi Dyanen omistaja ihmettelee
ViestiLähetetty: 30.09.2021 19:30 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7762
Paikkakunta: Eurajoki

Profiili WWW
Pärjäisköhän korjaussarjalla suoraan tutkimatta?

Avaatko ton huohottimen toimintaa vähän? Edellinen omistaja joka ton on liki 20v unesta elvyttänyt 3 vuotta sitten sanoi korjanneensa huohottimen...



-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Uusi Dyanen omistaja ihmettelee
ViestiLähetetty: 30.09.2021 19:42 

Viestit: 516
Paikkakunta: Sipoo
Kai nämä oli tuttuja:

https://ranskalaiset.fi/tuote/huohotin- ... troen-2cv/

https://ranskalaiset.fi/tuote/2cv-huoho ... yttonokka/


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Uusi Dyanen omistaja ihmettelee
ViestiLähetetty: 30.09.2021 19:48 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7762
Paikkakunta: Eurajoki

Profiili WWW
Oli joo, mutta tuollakin suositellaan ennemmin korjaamaan vanha kuin laittamaan huono tarvike...



-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Uusi Dyanen omistaja ihmettelee
ViestiLähetetty: 30.09.2021 19:49 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2585
Paikkakunta: Päijät-Häme
En tiedä minkä mallinen sulla on siinä moottorissa, mutta uudemmissa toimintaperiaate on kumista tehdyt yksisuuntaventtiilit. Videossa on Burtonin korjausohje: https://www.youtube.com/watch?v=DDoUHrvPyJk
Kumiosat kovettuu ja toiminta loppuu. Omaan kutoseen uusin koko huohottimen reilu kymmenen vuotta sitten ja pelittää vieläkin hyvin (osui kai maailmankokouksen myyntitiskiltä hyvä tarvike), täyssynteettisillä 5W/40 olen ajellut kuten (muillakin) ruohonleikkureilla :lol: .

Kuva periaatteesta:
https://shared.yellowgrey.com/wp-conten ... eather.svg



2x C5HDi Break erikoppaset, 2x Xantia Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 3x BX 19 TZi Vaninaihio (2xAut), BX Van 18TD, BX4WD Break, BX Van D projekt, InvaBX 16TRS Aut; 3x2CV6. 2xVisa14TRS; XM 2,5TD Break; BX 18TD Break Aut + BX Van D Aut+XM 2,5TD BK
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Uusi Dyanen omistaja ihmettelee
ViestiLähetetty: 01.10.2021 06:40 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7762
Paikkakunta: Eurajoki

Profiili WWW
Tilasin nyt sitten sen Burtonin korjaussarjan.

Voisko tuo kampikammion ylipaine aiheuttaa ton kulkupuolen vajauksen?
Jarrut ei laahaa.

Ajattelin, että kokeillaan nyt pelata ton orkkissytkän kanssa kun eipä ole pahemmin kärjellisten kanssa tullut räpellettyä. Oppia ikä kaikki.

Ajelin äsken Dneprillä töihin ja mietiskelin, että tässähän on alettu jonkin sortin bokseriharrastajaksi. Käyttöautona kun on subaru niin ei tarttis enää kuin vaihtaa Aprilia GS-bemariin :D



-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Uusi Dyanen omistaja ihmettelee
ViestiLähetetty: 01.10.2021 16:10 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2585
Paikkakunta: Päijät-Häme
Oletko sytytyksen säätänyt jo kohdalleen? Kärkikulmankin voi hieroa kohdilleen jos semmoisen mittarin omaa (kai niitä vielä biltemasta saa?). Itellä Cassiksen 123-klooni ollut ajossa reilun kymmenen vuotta niin en enää muista kärjistä mitään, sen jälkeen kun 100km Tukholman eteläpuolella niitä ja konkkaa Kulkineeseen vaihdettiin jonkun ruotsalaisen mökkitien varressa vuonna Ranskan maailmankokous..



2x C5HDi Break erikoppaset, 2x Xantia Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 3x BX 19 TZi Vaninaihio (2xAut), BX Van 18TD, BX4WD Break, BX Van D projekt, InvaBX 16TRS Aut; 3x2CV6. 2xVisa14TRS; XM 2,5TD Break; BX 18TD Break Aut + BX Van D Aut+XM 2,5TD BK
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Uusi Dyanen omistaja ihmettelee
ViestiLähetetty: 04.10.2021 09:54 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7762
Paikkakunta: Eurajoki

Profiili WWW
Noniin, eilen tuli vähän pidettyä Tiinaa hyvänä.

Sääsin venttiilinvälykset (0,25) ja sytytksen, vaihdoin tulpat, konkan ja kärjet.
Vähän tuntui kulku paranevan kunnes hiukan hiipui. Ei ollut stroboa käytettävissä, mutta nyt on, joten pitää vielä sillä katsoa sytkä kohdalleen. Pistänkö jämptisti YKK:n kohdalle vai otetaanko ennakkoa? Jos otetaan, niin paljonko vauhtipyörältä katsottuna?

Sellaisenkin huomasin, että poljinta pitää painaa oikeassa asennossa jotta kaasu aukee kunnolla. Tangolle on aika iso reikä rintapellissä, ehkä voisi jotain ohjuria siihen koittaa tehdä...

Laulaa kyllä paikallaan iloisesti, mutta ei vaan jaksa vetää ajossa. Ja sinistä sauhua pukkaa.... Odottelen nyt vielä ton huohottimen korjaussarjaa, kaipa sekin voisi savutukseen helpottaa kun ei puske väkisin öljyä ohi männänrenkaiden?



-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Uusi Dyanen omistaja ihmettelee
ViestiLähetetty: 04.10.2021 11:18 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3150
Paikkakunta: Korpilahti

Profiili WWW
Teuski kirjoitti:
Sääsin venttiilinvälykset (0,25) ja sytytksen, vaihdoin tulpat, konkan ja kärjet.
Vähän tuntui kulku paranevan kunnes hiukan hiipui. Ei ollut stroboa käytettävissä, mutta nyt on, joten pitää vielä sillä katsoa sytkä kohdalleen. Pistänkö jämptisti YKK:n kohdalle vai otetaanko ennakkoa? Jos otetaan, niin paljonko vauhtipyörältä katsottuna?


Laita välykseksi 0,2mm. Kuten tehtaalla on aikanaan suositeltu...

Sytkä, ei YKK, vaan vauhtipyörän reikään 6mm tappi, lohkon toisesta ylemmästä "sakarasta" läpi. Staattinen ajoitus on 12 astetta EYKK, joten jää aika paljon myöhäiselle jos ajoitat yläkuolokohtaan...

Niin, ja kun on tappi kolossa, merkkivalolla on helppo katsoa ajoitus, keskipakomekanismista käsin väljät pois niin asettuu oikealle seudulle. Se tappi kannattaa sitten muistaa poistaa, ennen käyntiinyritystä, materiaalista riippuen, jaksaa jopa katkaista tapin tai sitten vaan vääntää siten ettei tappi enää poistu. Ja jos poranterää käyttää, ja vetää vain vauhtipyörän reiästä pois, mutta jättää lohkon reikään, niin hienosti hioo poranterän pään tasaiseksi jo muutaman sadan kilometrin jälkeen...

Ihan mielenkiinnosta, minkälaisia lukemia meinasit strobon kanssa jostakin löytää, ja mihin verrattuna? Vauhtipyörällä kun ei ole merkin merkkiä kehälle laitettuna, ainakaan tehtaan jäljiltä...



Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2
Series -LantikanPätkä
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Uusi Dyanen omistaja ihmettelee
ViestiLähetetty: 04.10.2021 11:24 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7762
Paikkakunta: Eurajoki

Profiili WWW
jasu kirjoitti:
Teuski kirjoitti:
Sääsin venttiilinvälykset (0,25) ja sytytksen, vaihdoin tulpat, konkan ja kärjet.
Vähän tuntui kulku paranevan kunnes hiukan hiipui. Ei ollut stroboa käytettävissä, mutta nyt on, joten pitää vielä sillä katsoa sytkä kohdalleen. Pistänkö jämptisti YKK:n kohdalle vai otetaanko ennakkoa? Jos otetaan, niin paljonko vauhtipyörältä katsottuna?


Laita välykseksi 0,2mm. Kuten tehtaalla on aikanaan suositeltu...

Sytkä, ei YKK, vaan vauhtipyörän reikään 6mm tappi, lohkon toisesta ylemmästä "sakarasta" läpi. Staattinen ajoitus on 12 astetta EYKK, joten jää aika paljon myöhäiselle jos ajoitat yläkuolokohtaan...

Niin, ja kun on tappi kolossa, merkkivalolla on helppo katsoa ajoitus, keskipakomekanismista käsin väljät pois niin asettuu oikealle seudulle. Se tappi kannattaa sitten muistaa poistaa, ennen käyntiinyritystä, materiaalista riippuen, jaksaa jopa katkaista tapin tai sitten vaan vääntää siten ettei tappi enää poistu. Ja jos poranterää käyttää, ja vetää vain vauhtipyörän reiästä pois, mutta jättää lohkon reikään, niin hienosti hioo poranterän pään tasaiseksi jo muutaman sadan kilometrin jälkeen...

Ihan mielenkiinnosta, minkälaisia lukemia meinasit strobon kanssa jostakin löytää, ja mihin verrattuna? Vauhtipyörällä kun ei ole merkin merkkiä kehälle laitettuna, ainakaan tehtaan jäljiltä...

Siis YKK:lla tarkoitin tuota vauhtipyörän reikää, eikös se sitä merkkaa? Siitä lukitsin ja tein merkin vauhtipyörälle maalitussilla. Eli siitä 12 astetta ennakkoa, olisko n. pari hampaan mittaa?



-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/6 [ 150 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: