Niin, kun tehdään vertailuja niin olisi hyvä että molemmat vertailun kohteet ovat tavoitettavissa...
Tuo mitä Koke sanoi että katso että on sama vaihteiston kaava, siis onko pakki ykkösen vai nelosen vieressä on huomioitava ekana.
Nopeusmittarin näyttö voi olla virheellinen jos välitykset ovat laatikoissa eri. Ja muutenkin on syytä laskea että vaijerin pyörittäjän hammasluku täsmää entiseen,
ja jos ei niin sitten pitää vaihtaa laatikon oikealta puolelta se pieni uloke vetoakselin juuresta joka pitää sisällään mittarin anturin pyörittäjän, niiden pitää olla pari keskenään.
Olikohan se niin että vaijerin pyörittäjän hammasrattaan välitys on värin mukaan tunnistettavissa...?
Kokemusta ei ole näiden manuaalivaihteisten kanssa kovin paljoa kun aikoinaan aina automaattilaatikon vaihdoin manuaalin tilalle.
