Aika hurjalta kuulostaa, että olisi suoranaisesti rikottu autoa huollossa. Varsinkin kun on vielä merkkiin erikoistunut pitkän linjan toimija.
Varmaan kannattaa olla suoraan yhteydessä pääkallopaikalle, minulle ainakin on aina vastattu puhelimeen tai keskusteltu hyvässä hengessä siinä tiskin äärellä. Valittamista tosin ei ole ollut vaan hommat on hoituneet hienosti. Toki varsinkin uudemman Citroënin kohdalla huollattaminen on kallista, ihan jäätävän hintaisia osia näihin ropposiin näköjään laitetaan jo tehtaalla.
Sellainen erikoisuus muuten Francella, ettei tarjolla ole minkäänlaista sähköpostiosoitetta. Sinne olisi helppo kirjailla niin mielipahat kuin kiitokset. Samoin ajanvaraukset tai tarjouspyynnöt sujuisi kätevästi.
Täällä Patongissa voi tietty napista, mutta tuskin se sitä omaa henkilökohtaista tapausta muuttaa suuntaa tahi tai toiseen. Saa vaan näitä näsäviisaita kommentteja
