Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 2/3 [ 55 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: V.ttuillaan Betaromeolle.
ViestiLähetetty: 23.02.2020 03:10 
Käyttäjän avatar

Niin ja mitäs ihmeen analyysia täällä harrastetaan? Eikös tässä ketjussa pitänyt vittuilla betaromeolle? (Tämä oli taas sitä vittuilua... joo aika laiskaa mut just nyt ei jaksa) :P

Selvyyden vuoksi haluan vielä kerran täsmentää, että en ole maininnut/syyttänyt/väittänyt betaromeo-nimimerkin takana olevaa henkilöä ärsyttäväksi tai vittumaiseksi. Ainoastaan tämän betaromeo-nimimerkin tyyliä kirjoittaa asioista ja tavasta suhtautua Sitruunapatongissa aikaa viettävien oletettujen Citroën-harrastajien oletettuun suhteeseen omistamaansa/harrastamaansa automerkkiin.

edit: Korjasin asiavirheen jossa aiheettomasti syytin betaromeota nimimerkkini väärinkirjoittamisesta. Pahoitteluni. betaromeo oli lainannut aiempaa kirjoitusta jossa nimimerkki oli kirjoitettu väärin. quote-hipsut olivat jääneet pois ja teksti esiintyi betaromeon kirjoittamana. Kyseinen huomautus nimimerkin kirjoitusasusta on poistettu tästä editoidusta kirjoituksesta.

ViestiLähetetty: 24.02.2020 10:52 

Piru olet, jos Porista olet, mutta jos Kokemäeltä, niin koko perkele

Poissa

ViestiLähetetty: 24.02.2020 11:41 

Miten teillä riittää mielenkiintoa ja aikaa tälläiseen täysin joutavaan jauhamiseen?

Poissa

ViestiLähetetty: 24.02.2020 12:51 

Eilen iltasella tuli oikein televiso-ohjelma tästä kirjasta ja sen asiasta; https://www.amazon.com/Assholes-Theory- ... 0804171351. Kattelin telkkaria haltioituneena. Menin nukkumaan hyvin tyytyväisenä itseeni, kun olin voinut samaistua vallan rohvessoreihin ja muihin eteviin ihmisiin, he kun nimittäin havainnoivat tuota kolmijalkaisten lajia kutakuinkin objektiivisesti ulkopuolelta.

Aamulla heräsin pettymykseen. Havainto iski yht'aikaa nousevan auringon kanssa. Eihän yksikään patongin jyrkistä jätkistä ole edes lähellä kirjan määrittelemää kp:tä. Sori, nössöt!

Mistä sais Sitikan? Ne viedään käsistä?
Poissa

ViestiLähetetty: 24.02.2020 13:40 
Käyttäjän avatar

Sitruunaseppä kirjoitti:
Eilen iltasella tuli oikein televiso-ohjelma tästä kirjasta ja sen asiasta; https://www.amazon.com/Assholes-Theory- ... 0804171351. Kattelin telkkaria haltioituneena. Menin nukkumaan hyvin tyytyväisenä itseeni, kun olin voinut samaistua vallan rohvessoreihin ja muihin eteviin ihmisiin, he kun nimittäin havainnoivat tuota kolmijalkaisten lajia kutakuinkin objektiivisesti ulkopuolelta.

Aamulla heräsin pettymykseen. Havainto iski yht'aikaa nousevan auringon kanssa. Eihän yksikään patongin jyrkistä jätkistä ole edes lähellä kirjan määrittelemää kp:tä. Sori, nössöt!

Täytyy lanseerata uusi termi patonkia varten: asshole light, low urine content.

Cx Heuliez-87, Tre-87, Fami-90, IE Pallas -83, Prestige -88, Id-58, DSuper-70, 4xXm, Xantia, BxGti-86
Poissa

ViestiLähetetty: 24.02.2020 16:50 
Käyttäjän avatar

Saako myös keljuilla?

BX 16 TGS, BX Premier, BX Gti, Xantia, 2x ZX, Xsara, 2x C5, C5II, 2x C4, 2x C3, Berlingo...
Poissa

ViestiLähetetty: 24.02.2020 16:52 
Käyttäjän avatar

Janne L kirjoitti:
Miten teillä riittää mielenkiintoa ja aikaa tälläiseen täysin joutavaan jauhamiseen?

v.ttuiltaiskos vähän myös Janne L:lle? :o

BX 16 TGS, BX Premier, BX Gti, Xantia, 2x ZX, Xsara, 2x C5, C5II, 2x C4, 2x C3, Berlingo...
Poissa

ViestiLähetetty: 25.02.2020 07:12 

Joo! Ilman muuta! Janne on just sellainen sälli, että kun me muut on löydetty hyvä mutalammikko futiskentän maalin edessä, niin se ei hankkiudu meidän kanssa kauttaaltaan mustaksi, vaan seisoo maalin vieressä, pidellen varmuuden vuoksi kiinni tolpasta. Vastakkaisella puolella.

Poissa

Viestin otsikko: Re: v.ttuile täällä jos v.tuttaa
ViestiLähetetty: 18.02.2021 23:25 

Värinän lisäksi vituttaa

Poissa

ViestiLähetetty: 19.02.2021 00:09 
Käyttäjän avatar

Värinäkin vituttaa.

Poissa

ViestiLähetetty: 19.02.2021 22:23 

Kansainvälistä vitutusaiheista huumoria nykyiseltä Novarossian alueelta, ennen invaasiota (E. Lönnrot kirjoitti myös retkillään kuulemansa jutut muistiin, minä tänne Patonkiin, Janne L on hyvä ja kohtelee meitä ja Elias L:ää hieman kunnioittavammin):

Nuori nainen meni naistentautien erikoislääkärille. "Kaikki vituttaa ankarasti, ihan kaikki!"
- Ettäkö kaikki, olette juuri menneet naimisiin, onko tullut jotain erityistä? Asunto...?
"Vituttaa, kämppä vituttaa!"
- Entäpä suhteenne mieheenne, kuinka...?
"Vituttaa sekin, ihan sutena!"
- Tuota, kuinkas teillä tuo avioelämä muuten ...?
"Vituttaa, mä tiedän että sekin vituttaa!"
- Siis kuvailkaa, onko teillä intiimiä kanssakäymistä ...?
"Vituttaa, vituttaa, kuitenkin vituttais!"
- No niin, katsotaanpa vähän ... tämä voi tuntua ...
" Voi vitun vittu!! Vetäkää se ulos tai pitäkää siellä sisällä, toi mitä te teette vituttaa ihan saatanan sikana!"

Poissa

ViestiLähetetty: 19.02.2021 22:54 

Toistan sen minkä olen aikaisemminkin sanonut...Lopetetaan tämä "yleistä" osio,ja keskitytään vaikka niihin bexin (Nykyään kai Cactuksen) pakoputkiin..
Mielipiteelleni löytyy myös uusi peruste,ja se on tämän merkin (Citroen) koko ajan heikentyvä varaosa ja huoltopalvelu.
On kuitenkin ihmisiä (Uusia harrastajia)? jotka haluavat näillä ajaa,ja ehkä tarvitsevat vinkkejä ja neuvoja miten näitä korjataan ja pidetään liikenteessä,joten keskityttäisiinkö enemmän siihen?

"Sell the house
Sell the cars
Sell the kids
I am not coming back"
Poissa

ViestiLähetetty: 19.02.2021 23:41 
Käyttäjän avatar

Värinä v.tuttaa ja v.tuttaa jos värinälle v.ttuuntumisesta v.ttuillaan ja v.tuttaa jos v.ttuilusta ja värinöimisestä v.ttuillaan.
V.tuttaa myös jos värinöimiseen v.ttuuntuneesta v.ttuilusta v.ttuillaan.
Mutta v.ttuilu ei v.tuta jos v.ttuillaan aiheesta ja sopivan v.ttumaisesti ilman ylimääräistä v.ttuilua eikä v.ttuilla vi.ttuilun ilosta v.ttuilua osaamatta.

Poissa

ViestiLähetetty: 19.06.2022 18:29 

Voih,tähän tää ny meni.Tutustuin hakemalla jotain osaa,multa kysytiin oisinko valmis auttelee tarpeen vaatiessa.Monta kertaan olin päivän töissä,kiitos kyllä betalle et tarjosi lounaat.Yhdet aluvanteet olen herralle velkaa,näistä sovittiin maksuksi 1 työpäivä.Mutta sitten kun menin paikalle suoraan yhdellä huutokaupoilla ostamastani autolla hakemaan muutamia osia,kerättiin osia autooni sisäälle kunnes tultiin C5 ovilokeroihin jotka autosta puuttui,kysyin hintaa ja vastaus oli 10€,yritin tingata,tuloksella että Rauli kilahti täysin,hirveä huuto että hän ei ala minun huutokauppa ostoksiani rahoittamaan ja kävi heittämässä jo autoni sisällä olleet osat ulos(löytyy video).Vittuiletko vielä,vai ilmoitanko verottajalle edustamasi yhtiön käyttävän harmaata työvoimaa.On dokumenttiä,etkö huomamannut ku kuvailin esim ku purin sitä pösön konetta??Olen tosiaan laittanut viestiä,kun mielestäni parempi olla ystäviä kuin vihamiehiä,mutta sinä ilmeisesti haluat kerätä enemmän vihamiehiä kuin lehmänpaskakasa kärpäsiä.Tällä 10€ sain muuten kaikki ja enemmänkin Nakkilan autohajottamolta,suosittelen

Iso mies ja pienet sitruunat.
Poissa

ViestiLähetetty: 20.06.2022 07:50 

Nuukuus on hyvä, vaan saituruus on suur paha.

Poissa

ViestiLähetetty: 20.06.2022 09:13 
Käyttäjän avatar

jotunen kirjoitti:
Voih,tähän tää ny meni.Tutustuin hakemalla jotain osaa,multa kysytiin oisinko valmis auttelee tarpeen vaatiessa.Monta kertaan olin päivän töissä,kiitos kyllä betalle et tarjosi lounaat.Yhdet aluvanteet olen herralle velkaa,näistä sovittiin maksuksi 1 työpäivä.Mutta sitten kun menin paikalle suoraan yhdellä huutokaupoilla ostamastani autolla hakemaan muutamia osia,kerättiin osia autooni sisäälle kunnes tultiin C5 ovilokeroihin jotka autosta puuttui,kysyin hintaa ja vastaus oli 10€,yritin tingata,tuloksella että Rauli kilahti täysin,hirveä huuto että hän ei ala minun huutokauppa ostoksiani rahoittamaan ja kävi heittämässä jo autoni sisällä olleet osat ulos(löytyy video).Vittuiletko vielä,vai ilmoitanko verottajalle edustamasi yhtiön käyttävän harmaata työvoimaa.On dokumenttiä,etkö huomamannut ku kuvailin esim ku purin sitä pösön konetta??Olen tosiaan laittanut viestiä,kun mielestäni parempi olla ystäviä kuin vihamiehiä,mutta sinä ilmeisesti haluat kerätä enemmän vihamiehiä kuin lehmänpaskakasa kärpäsiä.Tällä 10€ sain muuten kaikki ja enemmänkin Nakkilan autohajottamolta,suosittelen

Ajattelin aktivoitua itse tämän asian tiimoilta näin arjen alettua! Olen antanut asian hoidettavaksi ko. asioita paremmin tunteville tahoille, jotka selvittävät millä tavoin yllä oleva teksti käsitetään lain puitteissa ja tehnyt myös omaa tutkintaa asiasta. Tulen kertomaan jatkosta, kun aihetta siihen on.

Tuossa kuitenkin jotain pelkästään salakuvaamisesta yksityisessä tilassa.

"Rikoslaissa säädetään salakatselusta, joka pitää sisällään laittoman kuvaamisen. Kyseisellä säännöksellä suojataan tietyllä alueelle oleskelevaa ihmistä teknisellä laitteella tapahtuvalta katselulta ja kuvaamiselta. Pääsääntöisesti yleisillä paikoilla ei tarvita lupaa kuvaamiseen, mutta kaikilla yksityisillä paikoilla lupa pitää aina olla.

Kuvaaminen katsotaan sallituksi kaduilla, toreilla, metsissä tai muilla vastaavilla yleisillä paikoilla. Yleisiksi paikoiksi katsotaan myös muun muassa koulut, kirjastot, ostoskeskukset sekä metroasemien ja lentoasemien aula- ja odotustilat. Julkisilla paikoilla kuvaamisen oikeus perustuu Suomen perustuslakiin. Kuvaaminen on luvallista myös yksityisissä myymälöissä, mutta omistajalla on aina oikeus itse valita asiakkaansa. Sen vuoksi kuvaajaa voidaan pyytää poistumaan. Mikäli kuvaaja on kuitenkin jo kerennyt ottamaan kuvia ennen poistumistaan, ei niitä tarvitse näyttää tai poistaa.
Sen sijaan kuvaaminen katsotaan aina kielletyiksi muilla kuin yleisillä paikoilla, mikäli kuvan kohde ei ole antanut lupaa kuvaamiseen. Jos kohde oleskelee kotirauhan suojaamassa paikassa, on katsottu, että lupa on välttämätön. Kotirauhan piiriin kuuluviksi tai sen kaltaisiksi paikoiksi katsotaan muun muassa asunnot, mökit, asuntovaunut, hotellihuoneet, peseytymistilat, käymälät sekä muut asuntoihin läheisesti liittyvät rakennukset. Yksinkertaisesti lupa tarvitaan aina silloin, kun kyse ei ole yleisölle vapaasti avoinna olevasta alueesta. Näiden lisäksi kuvaaminen on rajoitettua julkisilla paikoilla, joihin yleisöllä ei ole vapaata pääsyä. Tällaisiksi paikoiksi voidaan katsoa esimerkiksi tehtaat ja ravintoloiden kabinetit. Kuvaaminen on kuitenkin sallittua tällaisissakin tilanteissa, mikäli kuvaamisen kohde antaa siihen luvan. Jos lupaa ei myönnetä, on kuvaaminen rangaistavaa, mikäli se tapahtuu yksityisyyttä loukkaavalla tavalla.

Lain mukaisen salakatselun määritelmän rajat ovat hyvin tiukat. Vaikka otettuja kuvia ei julkaistaisi tai tallennettaisi minnekään, rikos katsotaan silti tapahtuneeksi. Salakatseluksi saatetaan katsoa jo myös pelkästään ihmisten tarkkailu teknisellä välineellä, kuten esimerkiksi kiikareilla tai kameralla."

BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74
Dyane4-72 museo,2CV4-74
GSA Spesial-83aj.13tkm museo
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa

ViestiLähetetty: 20.06.2022 15:06 

Joo,ehkä vähä olut puhui eilen,ei kannata niin tosissaan ottaa,pyydän osaltani anteeksi.Hyvää kesää vaan kaikille.Poistun nolona takavasemmalle

Poissa

ViestiLähetetty: 20.06.2022 17:13 
Käyttäjän avatar

Hahmohan on oikeassa elämässä hyvin pitkälti juuri sellainen kuin foorumikäytöksen perusteella saattoikin odottaa. :roll:

C5 HDi 240 Tourer
Poissa

ViestiLähetetty: 20.06.2022 21:23 
Käyttäjän avatar

jotunen kirjoitti:
Joo,ehkä vähä olut puhui eilen,ei kannata niin tosissaan ottaa,pyydän osaltani anteeksi.Hyvää kesää vaan kaikille.Poistun nolona takavasemmalle

Ai vähän niin kuin kännissä ja läpällä tuli heitettyä vähän rajumpaa? Nyt kun on totuus toilailuiden mahdollisista seurauksista alkanut selviämään, niin ajattelit asian olevan selvä pahoittelulla ja vetäytymällä täältä, ei ole.
Uskoisin tämän keissin seurauksena ainakin sinua ja mahdollisesti ylläpitoakin alkavan kiinnostamaan, mitä kannattaa näppikseltään suoltaa ja hyväksyä suollettavaksi?

Mistä sitten eilen kaikki alkoi? Olet jo useita kuukausia yrittänyt päästä ystäväpiiriini, jonka olen kokenut todella vastenmieliseksi ja kuinka oikeassa olinkaan myös sinun suhteesi ja onhan täällä näitä muitakin samaan kastiin kuuluvia. Toiseksi kun kerroin sinun olevan väärässä väitteinesi, niin lopputulos olikin valmis.

Jos tämä sivusto olisi edes yrittänyt toimia Citroen harrastuksen edistäjänä ja ei olisi toiminut alustana kaiken mahdollisen väärän tiedon välittäjänä, olisi tämä voinut toimiakin?

Tiedän usean toivovan minun poistuvan sivustolta, mutta sitä en tule itse tekemään, vaan sen tulee oletettavasti tämä munaton ylläpito tekemään ilman perusteita, mutta olkoon sitten niin.

Oliko tämä sitten se viimeinen niitti patongin arkkuun, jää nähtäväksi, mutta en jää erityisesti kaipaamaan vaikka lakkautettaisiin. Näiden runsaan 10v aikana olen saanut täältä todella hyviä ystäviä, mutta myös lukenut niin paljon paskaa kaikilta elämän aloilta, vai onko se kuitenkin toiminut käyttövoimana?

BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
Dyane4-72 museo,2CV4-74
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa

ViestiLähetetty: 20.06.2022 22:40 

:lol: :shock: :? :roll: :lol:

Kunniajäsen ;) BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
Poissa

ViestiLähetetty: 20.06.2022 22:49 
Käyttäjän avatar

Xari kirjoitti:
:lol: :shock: :? :roll: :lol:

Syvällisin kommentti sinulta aikoihin, mutta tuskin totta, kuten ei useimmat väittämäsi! :lol:

BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
Dyane4-72 museo,2CV4-74
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa

ViestiLähetetty: 20.06.2022 23:46 

betaromeo kirjoitti:
jotunen kirjoitti:

Ai vähän niin kuin kännissä ja läpällä tuli heitettyä vähän rajumpaa? Nyt kun on totuus toilailuiden mahdollisista seurauksista alkanut selviämään, niin ajattelit asian olevan selvä pahoittelulla ja vetäytymällä täältä, ei ole.
Uskoisin tämän keissin seurauksena ainakin sinua ja mahdollisesti ylläpitoakin alkavan kiinnostamaan, mitä kannattaa näppikseltään suoltaa ja hyväksyä suollettavaksi?

Mistä sitten eilen kaikki alkoi? Olet jo useita kuukausia yrittänyt päästä ystäväpiiriini, jonka olen kokenut todella vastenmieliseksi ja kuinka oikeassa olinkaan myös sinun suhteesi ja onhan täällä näitä muitakin samaan kastiin kuuluvia. Toiseksi kun kerroin sinun olevan väärässä väitteinesi, niin lopputulos olikin valmis.

Jos tämä sivusto olisi edes yrittänyt toimia Citroen harrastuksen edistäjänä ja ei olisi toiminut alustana kaiken mahdollisen väärän tiedon välittäjänä, olisi tämä voinut toimiakin?

Tiedän usean toivovan minun poistuvan sivustolta, mutta sitä en tule itse tekemään, vaan sen tulee oletettavasti tämä munaton ylläpito tekemään ilman perusteita, mutta olkoon sitten niin.Niin kaikkihan muu paitsi mitä kuvauksesta kirjoitin on täyttä totta,minkä ehkä 60v linnunaivosi pyrkii kieltämään,jo hesasta jouduit lähtemään karkuun kokemäelle luonteesi takia,ja tämän minulle yhtiökumppanisi kertoi..Kehoitan kyllä kaikkia jotka tätä lukee,välttämään kaikkea yhteydenpitoa kanssasi,sinulla liikaa kaikaa kirkonkellot tyhjässä tapulissa

Oliko tämä sitten se viimeinen niitti patongin arkkuun, jää nähtäväksi, mutta en jää erityisesti kaipaamaan vaikka lakkautettaisiin. Näiden runsaan 10v aikana olen saanut täältä todella hyviä ystäviä, mutta myös lukenut niin paljon paskaa kaikilta elämän aloilta, vai onko se kuitenkin toiminut käyttövoimana?

Poissa

ViestiLähetetty: 20.06.2022 23:50 

.Niin kaikkihan muu paitsi mitä kuvauksesta kirjoitin on täyttä totta,minkä ehkä 60v linnunaivosi pyrkii kieltämään,jo hesasta jouduit lähtemään karkuun kokemäelle luonteesi takia,ja tämän minulle yhtiökumppanisi kertoi..Kehoitan kyllä kaikkia jotka tätä lukee,välttämään kaikkea yhteydenpitoa kanssasi,sinulla liikaa kaikaa kirkonkellot tyhjässä tapulissa,raamattu sanoo että rakasta lähimmäistä,,,vaikeeta tämä välillä on

Poissa

ViestiLähetetty: 20.06.2022 23:59 
Käyttäjän avatar

jotunen kirjoitti:
.Niin kaikkihan muu paitsi mitä kuvauksesta kirjoitin on täyttä totta,minkä ehkä 60v linnunaivosi pyrkii kieltämään,jo hesasta jouduit lähtemään karkuun kokemäelle luonteesi takia,ja tämän minulle yhtiökumppanisi kertoi..Kehoitan kyllä kaikkia jotka tätä lukee,välttämään kaikkea yhteydenpitoa kanssasi,sinulla liikaa kaikaa kirkonkellot tyhjässä tapulissa,raamattu sanoo että rakasta lähimmäistä,,,vaikeeta tämä välillä on

Kerrotko kohdat kuvauksestasi, mitkä siinä olivat totta? Ainoa minkä avoimesti suoraan tunnustit oli salakuvaaminen.
Minulla ei ole yhtiökumppania ja olen lähtenyt helsingistä jo paljon aikaisemmin, kuin tullessani Kokemäelle. Janne on tuskin kertonut mitään kertomaasi ja taidat olla huomannut koittaessa ottaa häneen yhteyttä useita kertoja ettei hänkään halua olla tekemisissä kanssasi missään muodossa. Älä ole tyhmä ja kerää lisää aineisto kunnianloukkaus tutkintaa varten!

Syy siihen etten halua olla missään tekemisissä kanssasi löytyy sieltä Nakkilasta, josta vartavasten soitettiin minulle ja sanottiin, että kannattaa pysyä erossa sinusta.

BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
Dyane4-72 museo,2CV4-74
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa

ViestiLähetetty: 21.06.2022 00:09 

Syy siihen etten halua olla missään tekemisissä kanssasi löytyy sieltä Nakkilasta, josta vartavasten soitettiin minulle ja sanottiin, että kannattaa pysyä erossa sinusta.......No jopas nyt tuli päivän paras,katkean nauruun :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:Oliko peräti ex vaimoni,vai pelle hermanni :lol: :lol:

Viimeksi muokannut jotunen päivämäärä 21.06.2022 00:13, muokattu yhteensä 1 kerran

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 2/3 [ 55 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava