Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Etuoven rajoitin C5 X7
ViestiLähetetty: 22.10.2022 09:58 

Profiili WWW
Tää kolmoskoppainen C5 kun on vähän oudompi vielä mulle niin kyselen tässä paria juttua.
Miten vaihdetaan toi etuoven rajoitin-sarana, tarviiko purkaa oviverhous vai onnistuuko vaan välistä. Lisäksi jos jollain ehjä sellainen kuskin oveen niin saa tarjota.
Toinen juttu on toi etupää kromilistat, toinenhan on luukussa ja toinen puskurissakiinni. Saako ton puskurissa olevan vaihdettua ilman että ottaa puskurin irti ? Sellaista hyväkromista saa myös tarjota. Auto on vuoden 2008 Exclusive Tourer.

Pena

Poissa

Viestin otsikko: Re: Etuoven rajoitin C5 X7
ViestiLähetetty: 26.10.2022 08:12 

Mulla sama edessä ja latasin aikanaan servicestä ohjeen.

Sen mukaan saranat jäävät koriin ja ovi irtoaa yksinkertaisisesti irrottamalla kaapelin liitin sekä saranoiden ruuvit ja mutteri.
Säätö tarvittaessa tapahtuu sitten saranan korikiinnityksellä lokasuojan irrottamisen jälkeen, mutta toivottavasti uusi sarana on mittatarkka ja säätö tarpeeton.

Onko sulla joku rakennttu zydeemi oven kannatteluun vai talkoozydeemi? Oven ja lokasuojan väli kait aika ahdas ja siten kolhuherkkä.

Poissa

Viestin otsikko: Re: Etuoven rajoitin C5 X7
ViestiLähetetty: 26.10.2022 10:43 
Käyttäjän avatar

Minulla myös ajankohtainen...
Vaihdoin joku vuosi sitten pojan autoon sen ylemmän rajoitinsaranan. Tunkki tai pölkky avatun oven alle, ja toinen ihminen pitämään ovea pystyssä sen muutaman minuutin, kun viimeiset pultit avataan ja uusi sarana paikoilleen. Toimi silloin hyvin ilman jälkisäätöjä.

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 3 viestiä ]