|
Kirjoittaja |
Viesti |
Xari
|
Viestin otsikko: Re: Ihmettelen... Lähetetty: 24.07.2023 09:09 |
Viestit: 5690 Paikkakunta: Lahti
|
Suomalaista uutisointia, jotain kun tapahtuu mitään ei kerrota, poliisi etsii rikollista, ei tuntomerkkejä, tiedotetaan lisää myöhemmin, paikallislehti sentään joskus mainitse erityistuntomerkkeinä tekijöiden pukeutuneen suoriin housuihin, espoolaisnuori kertoo myös aika paljon... Samaan aikaan Amerikassa, mikään ei jää epäselväksi. https://www.youtube.com/watch?v=B4D7OdwRtk8
Kunniajäsen BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
|
|
|
|
 |
Xari
|
Viestin otsikko: Re: Ihmettelen... Lähetetty: 11.08.2023 11:37 |
Viestit: 5690 Paikkakunta: Lahti
|
Missä on kaikki uudemman kopan Berlingot, tai paremminkin miksi niitä ei ole missään?
Tuolla tummempien oluiden saarella katselin kalustoa niin edellisen kopan Berlingoa/Partneria on taksina paljon, uudempaa ei ainuttakaan, sen pakuversiota oli kumminkin läjäpäin, muutkin Citroenit jäi isompien Picassojen varaan.
Hinnoteltu pihalle? kun ei kait itse vehkeessä ole isompaa vikaa?
Kunniajäsen BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
|
|
|
|
 |
vtsbx
|
Viestin otsikko: Re: Ihmettelen... Lähetetty: 14.08.2023 18:42 |
Viestit: 524
|
Xantian flektien ohjaus lokiikkaa.. 2 puhallinta 3 relettä.. oikean puoleinen tai vasemman puoleinen eikä yksinäinen rele sammuta oikeen puoleista puhallinta.. siis jos yksitellen irti nyppii.. ja lieneekö vielä kaksi nopeutta noissa ja pyöriikö aina molemmat?
|
|
|
|
 |
Akseli
|
Viestin otsikko: Re: Ihmettelen... Lähetetty: 14.08.2023 20:39 |
Viestit: 700
|
vtsbx kirjoitti: Xantian flektien ohjaus lokiikkaa.. 2 puhallinta 3 relettä.. oikean puoleinen tai vasemman puoleinen eikä yksinäinen rele sammuta oikeen puoleista puhallinta.. siis jos yksitellen irti nyppii.. ja lieneekö vielä kaksi nopeutta noissa ja pyöriikö aina molemmat? Muistaakseni jossain tietyssä releiden kytkentäasennossa puhaltimet on sarjaan kytkettyinä, eli pyörivät noin 50% nopeudella.
-00 Xantia Activa V6 -97 Xantia V6 Automaatti
|
|
|
|
 |
vtsbx
|
Viestin otsikko: Re: Ihmettelen... Lähetetty: 14.08.2023 22:24 |
Viestit: 524
|
Akseli kirjoitti: vtsbx kirjoitti: Xantian flektien ohjaus lokiikkaa.. 2 puhallinta 3 relettä.. oikean puoleinen tai vasemman puoleinen eikä yksinäinen rele sammuta oikeen puoleista puhallinta.. siis jos yksitellen irti nyppii.. ja lieneekö vielä kaksi nopeutta noissa ja pyöriikö aina molemmat? Muistaakseni jossain tietyssä releiden kytkentäasennossa puhaltimet on sarjaan kytkettyinä, eli pyörivät noin 50% nopeudella. Molemmat kyllä toimii ja joku nopeus lokiikkakin noissa on mutta en äkkiseltään keksinyt mikä. Ja syy noita ronkkia on tuon oikeanpuoleisen kiljunta ja kolina satunnaisesti .. toki nyt melkein jatkuvaa. Ja varaosat vissiin vähän jo kiven alla ja ainakin vaihtamaminen tehty kettumaiseksi.. Noo kait tuo nyt pari päivää kestää ajella yhdelläkin flektillä.. ja kaivelee sparet omasta paremmalla ajalla jos ei kaupasta sovinnolla löydy. ( laakerit loppu tuosta toisesta )
|
|
|
|
 |
citrophoros
|
Viestin otsikko: Re: Ihmettelen... Lähetetty: 25.10.2023 22:03 |
Viestit: 385 Paikkakunta: Etelä-Pirkanmaan seutukunta
|
Suomen kuuluisin sänky on myyty 2000 eurolla tällä viikolla 43/2023:https://www.lainvoima.com/kohde.php?id=14076Huutokauppa on päättynyt Korkein tarjous käyttäjällä *******7588 Korkein tarjous 2 000 € Konkurssipesä myy sotamarsalkka Henrich Himlerin elokuussa 1942 käyttämän heteka-sängyn (0970251-9) SS-Valtakunnanjohtaja, sotamarsalkka Heinrich Himmler lomaili elokuun alussa 1942 Suolahden perheen huvilalla Tyrvännön Petäyksessä. Jolloin hän nukkui neljä yötä hetekalla. Sänkyä ei tiettävästi ole käytetty sen jälkeen. Lisäys: Ennen aikaan, kun jaksoin kesäviikonloppuisin heittää 175 km maantiepyöräilyä vk2-tasolla, niin aina Hattulassa ollessani tuli aina ajateltua tuota Himmlerin Suomen vierailua 1942. Löytyy valokuvia myös HH:n vierailusta Pyhän Ristin kirkossa lähellä Tyrväntöä.
25 C5 X PureTech 225 21 C4 PureTech 130 19 C3 Aircross 110 15 C4 Aircross 1,6i 12 C4 VTi 120 Exclusive 05 C4 1,6i 16v VTR coupé 03 C5 2,0i 16v SX berline 98 Xsara 2,0i VTS coupé 95 ZX 1,9i Volcane berline 93 BX GTI berline 91 Visa 14 TRS berline
|
|
|
|
 |
pvalila
|
Viestin otsikko: Re: Ihmettelen... Lähetetty: 27.10.2023 00:26 |
Viestit: 3645
|
Jotenkin tuntuu oudolta, että Trumpin käräjistä uutisoidaan meillä niin vähän.
Suomen turvallisuuspoliittiseen tilanteeseen vaikuttaa Yhdysvaltojen seuraavan presidentin nimi paljon enemmän kuin vaikkapa se, kenet satumme täällä Suomessa presidentiksemme valitsemaan.
Ainakin kolme Trumpin avustajaa/juristia on jo nyt myöntänyt syyllisyytensä: vankilan he välttävät, koska ovat luvanneet todistaa Trumpia ja muita syytettyjä vastaan. Näyttäisi siltä, että monet muutkin syytetyt pyrkivät tekemään vastaavan diilin syyttäjän kanssa.
|
|
|
|
 |
citrophoros
|
Viestin otsikko: Re: Ihmettelen... Lähetetty: 29.10.2023 22:24 |
Viestit: 385 Paikkakunta: Etelä-Pirkanmaan seutukunta
|
citrophoros kirjoitti: Lisäys: Ennen aikaan, kun jaksoin kesäviikonloppuisin heittää perjantaina ja sunnuntaina 74 + 101 km maantiepyöräilyä vk2-tasolla, niin aina Hattulassa ollessani tuli aina ajateltua tuota Himmlerin Suomen vierailua 1942. Löytyy valokuvia myös HH:n vierailusta Pyhän Ristin kirkossa lähellä Tyrväntöä.
Lisätään vielä reitillä olevan elokuvaohjaajan, edesmenneen Ilkka Järvilaturin asunto Pälkäneellä. Jaksaa se aina vaan ihmetyttää, kuinka suomalainen tuntemattomuus onnistui houkuttelemaan Kieslowskin Punaisesta tutun Irène Jacobin ja Mel Brooksin Avaruusboltseissa nähdyn Bill Pullmanin hyppäävän yhdessä nakuna (suomalaiseen?) järveen !! Nyt marraskuussa Yle Teemalla useita Järvilaturin elokuvia esityksessä.
25 C5 X PureTech 225 21 C4 PureTech 130 19 C3 Aircross 110 15 C4 Aircross 1,6i 12 C4 VTi 120 Exclusive 05 C4 1,6i 16v VTR coupé 03 C5 2,0i 16v SX berline 98 Xsara 2,0i VTS coupé 95 ZX 1,9i Volcane berline 93 BX GTI berline 91 Visa 14 TRS berline
|
|
|
|
 |
Teuski
|
Viestin otsikko: Re: Ihmettelen... Lähetetty: 02.11.2023 18:02 |
Viestit: 7762 Paikkakunta: Eurajoki
|
Miten sitä vaan aina löytääkään uutta nippelitietoa... Ranskan armeija kilpailutti maasturin 80-luvulla. Voittajahan on tuttu tapaus, eli Peugeot P4, G-mersu pöslön koneella. No, eipä niillä muilla ranskalaismerkeilläkään omia maastureita ollut; Saviem tarjosi Fiat Campagnolaa rellun koneella, Citroën taas VW Iltistä Douvrinilla, nimellä Citroën C44. Sellaisella jopa osallistuttiin 1981 Pariisi-Dakar-ralliin 
Liitteet: |

images (3).jpeg [ 7.88 KiB | Katsottu 10369 kertaa ]
|
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=- -=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
|
|
|
|
 |
Xari
|
Viestin otsikko: Re: Ihmettelen... Lähetetty: 24.11.2023 21:18 |
Viestit: 5690 Paikkakunta: Lahti
|
Suvaitsevaiston täydellistä katoamista, hätääkärsivät vetää talvipakkasessa umpikorvessa Murmanskista Raja-Jooseppiin 240km potkulaudalla ja lastenpyörillä eikä ketään kiinnosta 
Kunniajäsen BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
|
|
|
|
 |
Xari
|
Viestin otsikko: Re: Ihmettelen... Lähetetty: 28.11.2023 21:52 |
Viestit: 5690 Paikkakunta: Lahti
|
No niin, nyt se raja on kiinni ja osa ihmettelee että mitäs kun ei voi enään hakea turvapaikkaa, hö, aiemmin kun venäläinen hoiti hommansa eikä laskenut ketään omista rajoistaan läpi ilman oikeita papereita ei moinen törkeä ihmisoikeusloukkaus kiinnostanut pätkääkään yhtään ketään 
Kunniajäsen BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
|
|
|
|
 |
Xari
|
Viestin otsikko: Re: Ihmettelen... Lähetetty: 07.12.2023 00:56 |
Viestit: 5690 Paikkakunta: Lahti
|
Nuorison historian tuntemusta, ei se oo ihme että jotkut Pisa-tulokset putoaa kuin lehmän häntä Kun katselin tuota Helsinki ilman natseja mielenosoitusta https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d4142e8b-cd4f-4210-b466-9cea1bdacf66 porukka heiluu työkalulippujen kanssa, natsit tappoi miljoonia, kommunistit kymmeniä miljoonia, ja vielä etupäässä omia.
Kunniajäsen BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
|
|
|
|
 |
C4_robotti
|
Viestin otsikko: Re: Ihmettelen... Lähetetty: 13.12.2023 08:43 |
Viestit: 1982 Paikkakunta: JKL
|
Taksikuski ajoi pysähtymättä ohi suojatien eteen pysäköidyn poliisiauton ohi. Lisäksi suojatiellä oli henkilö ylittämässä tietä. Tästä seurasi uutinen: "taksikuskin ajokortti lähti KUIVUMAAN". Joo, jos kuski olisi ollut juonut jotain sopimatonta. Ei se kyllä tässä tapauksessa lähtenyt kuivumaan. Kortti vaan lähti.
"Boss makes a dollar, I make a dime. That's why I poop on company time" (Karl Marx)
|
|
|
|
 |
HiTec
|
Viestin otsikko: Re: Ihmettelen... Lähetetty: 13.12.2023 09:25 |
Viestit: 1913 Paikkakunta: Helsinki
|
Xari kirjoitti: No niin, nyt se raja on kiinni ja osa ihmettelee että mitäs kun ei voi enään hakea turvapaikkaa Eihän tuota turvapaikan hakua nyt sentään poistettu, sillä Hki-Vantaan lentoasemalla sen hakemuksensa pystyi yhä jättämään niin halutessaan. C4_robotti kirjoitti: Taksikuski ajoi pysähtymättä ohi suojatien eteen pysäköidyn poliisiauton ohi. Ei kai se polliisikaan siihen suojatien eteen sentään pysäköinyt, varmaankin vain pysähtyi. Tosin tuota videotakin kun katsoo, niin melko jatkuvassa liikkeessä tuo kuitenkin oli, joten pitäisikö puhua enempi hidastamisesta, tien antamisesta jalankulkijalle kuin varsinaisesta pysähtymisestä. Ja se lakikirjakin sanoo jotta suojatien eteen pysähtynyttä ei saa pysähtymättä ohittaa, jota tuo poliisikaan ei siis tehnyt, ei se ollut siinä täysin pysähtyneenä vaan sen poliisiauton renkaat pyörivät yhä. Ja tuokin hiukka tulkinnanvaraista mikä on suojatien eteen, sillä tuossahan oli poliisiauton edessä vielä metritolkulla tilaa siihen varsinaiseen suojatiehen. Eli se mihin tuo taksiautoilija tässä korkeintaan syyllistyi oli se ettei hän antanut tilaa suojatiellä olevalle jalankulkijalle = sakon paikka, ajo-oikeuteen tuolla rikkeellä ei vielä ole mitään vaikutusta ja jos näin kuitenkinkin kävi, niin taksikuskina vetäisin asian oikeuteen. Vieläpä kun on oma ammatti tuosta ajokortista kiinni, niin aivan tasan tarkkaan rosikseen vaan! 
Citroën Berlingo 1.5BlueHDi 130 Shine XL -20 Weinsberg CaraOne 550 UK -24 Suzuki GSF1250SA GT Bandit -08
|
|
|
|
 |
C4_robotti
|
Viestin otsikko: Re: Ihmettelen... Lähetetty: 13.12.2023 10:20 |
Viestit: 1982 Paikkakunta: JKL
|
Tarkoitin kyllä pysähtymistä...anteekgi kirjljoitusviheet 
"Boss makes a dollar, I make a dime. That's why I poop on company time" (Karl Marx)
|
|
|
|
 |
Säxä77
|
Viestin otsikko: Re: Ihmettelen... Lähetetty: 21.12.2023 13:47 |
Viestit: 468
|
Hesari on tehnyt jutun jossa monet teini pojat harrastavat kalliita hajuvesiä. Kyllä maailma muuttuu. Vai liittyykö se Helsingissä asumiseen, kyllä täällä pienemmissä kaupungeissa sentään näkee ja kuulee enemmän teinipoikia joiden hajusteeksi riittää hiki, 2-tahtibensa ja tupakka.
|
|
|
|
 |
olli__o
|
Viestin otsikko: Re: Ihmettelen... Lähetetty: 21.12.2023 15:50 |
Viestit: 4994
|
Osin varmaan liittyy asuinpaikkaan, tuttu opettaja opetti sekä "maalla" että isossa kaupungissa, nuorten tyttöjen meikkaamisessa näkyi aika selkeitä eroja, kuten vaikka muotien seuraamisessa. Kyllä maallakin oli silti erilaisia tapauksia, vaikka aikoinaan oli hiphoppareita(vai mitä lie), jolla oli suoraan jenkeistä tilattuja pienen piirin vaatteita.
|
|
|
|
 |
Xari
|
Viestin otsikko: Re: Ihmettelen... Lähetetty: 25.12.2023 20:26 |
Viestit: 5690 Paikkakunta: Lahti
|
Jumsketti, Posti joutui osaksi salaliittoa jolla estettiin Paavo Väyrysen valinta seuraavaksi tasavallan presidentiksi https://www.paavovayrynen.fi/2023/12/25 ... rjestelma/ Eniten kyllä ihmetyttää että jos kannatus olisi muuten riittänyt kevyesti kakkoskierrokselle kannnattajakorttien määrän olis luullut täyttyvän kevyesti...
Kunniajäsen BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
|
|
|
|
 |
Säxä77
|
Viestin otsikko: Re: Ihmettelen... Lähetetty: 02.01.2024 18:15 |
Viestit: 468
|
Olen purkanut risaa 2-tahtiaggregaattia uteliaisuuttani ja toisaalta eipä se olisi kokonaisena metallinkeräysastian reiästä mahtunutkaan. Moottorin sylinterissä on umpinainen vesitila, josta ei siis ole mitään yhteyttä mihinkään. Mikähän tarkoitus sillä on? Ei se umpirakenteeseen nähden edes säästä paljonkaan painoa niin pienessä vekottimessa. Ehkä se jotenkin vaimentaa ääntä, kun siihen on selvästi panostettu muutenkin mm. valetulla äänenvaimentimella joka on sisältä melkoinen labyrintti?
|
|
|
|
 |
olli__o
|
Viestin otsikko: Re: Ihmettelen... Lähetetty: 02.01.2024 23:30 |
Viestit: 4994
|
Säxä77 kirjoitti: Olen purkanut risaa 2-tahtiaggregaattia uteliaisuuttani ja toisaalta eipä se olisi kokonaisena metallinkeräysastian reiästä mahtunutkaan. Moottorin sylinterissä on umpinainen vesitila, josta ei siis ole mitään yhteyttä mihinkään. Mikähän tarkoitus sillä on? Ei se umpirakenteeseen nähden edes säästä paljonkaan painoa niin pienessä vekottimessa. Ehkä se jotenkin vaimentaa ääntä, kun siihen on selvästi panostettu muutenkin mm. valetulla äänenvaimentimella joka on sisältä melkoinen labyrintti? Ei ihan aukea selityksestä, onko tuo vesijäähdytteinen 2-tahti bensakone? Onko mitään taustatietoja iästä, tehosta ja alkuperämaasta (edes summittaisia arvauksia). Kuinka iso vesitila on kyseessä, jostain suunnasta se lienee aukinainen, jos se on kerran löydetty, vai onko lohko haljennut? Vesi kyllä kiertää lämpötilaerojen vaikutuksesta jonkin verran, esimerkiksi sylinterimäisessä kattilassa, vaikka kattilaa lämmittää vain pohjasta. Joskus on tullut nähtyä myös porattuja reikiä, jotka ovat tukkeutuneet kattilakivestä niin hyvin ettei erota ruosteisesta lohkon valusta. Onko tuossa mitään tunnistuslaattoja/laimauksia/valuja, josta voi lähteä etsimään mikä kone on kyseessä? Muistan että aikoinaan armeijan varastoista löytyi vanhoja hassuja neuvostoliittolaisia aggregaatteja, jotka olivat yleensä tulleet yleensä jonkun järjestelmän mukana, mutta olisikohan Valmetkin tehnyt aika eksoottisia 2-tahti aggregaatteja, tosin ne mitä muistelen olivat ilmajäähdytettyjä?
|
|
|
|
 |
Teuski
|
Viestin otsikko: Re: Ihmettelen... Lähetetty: 03.01.2024 07:35 |
Viestit: 7762 Paikkakunta: Eurajoki
|
Sain vihdoin varmuuden tuon oman '11 X7:n sähkösekoilujen syylle. Satunnaisesti, ehkä viikon-parin välein tuli gearbox faultia, laatikko meni tavallista rajumpaan vikatilaan jossa ei välttämättä ole pakkokolmosella vetoja juuri ollenkaan ennen kuin pysähtyy, toisinaan pysähdyksen ja sammutuksen jälkeen ei ole reagoinut kaasuunkaan. OBD-lukija näyttää Torquessa U-koodeja selityksellä "verkko". Vika poistui viat nollaamalla ja pari kertaa starttaamalla. Jos meni tuohon jamaan, ettei reagoi kaasuunkaan, niin ei auta kuin akun irrotus. Syynä oli tuo aina kiinni ollut geneerinen sininen kiinalainen obd-palikka. Edellisen kerran joskus marraskuussa sekosi, sen jälkeen on ollut palikka irti kunnes eilen heitin lennosta kiinni seuratakseni moottorin lämpenemistä. Kymmenkunta kilsaa pääsin ja sitten oltiinkin bussipysäkillä... Eipä ole noista ennen ongelmia koitunut. Pitäisi varmaan kaivaa toinen palikka tai laittaa tuo vaimon autoon, että selviää onko vika autossa vai palikassa 
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=- -=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
|
|
|
|
 |
HiTec
|
Viestin otsikko: Re: Ihmettelen... Lähetetty: 03.01.2024 09:06 |
Viestit: 1913 Paikkakunta: Helsinki
|
Teuski kirjoitti: Syynä oli tuo aina kiinni ollut geneerinen sininen kiinalainen obd-palikka. Oma kokemukseni juurikin samanlainen X7 + sininen kiina-palikka = nou nou Ei siinä, enpä ole tuota palikkaa sen koomin muissakaan autoissani testannut, joten ei ole tietoa onko kyse nimenomaan tuosta combosta vaiko kyseinen pulikka ihan yleisesti vain sitä tunnettua kiina-paskaa 
Citroën Berlingo 1.5BlueHDi 130 Shine XL -20 Weinsberg CaraOne 550 UK -24 Suzuki GSF1250SA GT Bandit -08
|
|
|
|
 |
Säxä77
|
Viestin otsikko: Re: Ihmettelen... Lähetetty: 03.01.2024 14:54 |
Viestit: 468
|
olli__o kirjoitti: Säxä77 kirjoitti: Olen purkanut risaa 2-tahtiaggregaattia uteliaisuuttani ja toisaalta eipä se olisi kokonaisena metallinkeräysastian reiästä mahtunutkaan. Moottorin sylinterissä on umpinainen vesitila, josta ei siis ole mitään yhteyttä mihinkään. Mikähän tarkoitus sillä on? Ei se umpirakenteeseen nähden edes säästä paljonkaan painoa niin pienessä vekottimessa. Ehkä se jotenkin vaimentaa ääntä, kun siihen on selvästi panostettu muutenkin mm. valetulla äänenvaimentimella joka on sisältä melkoinen labyrintti? Ei ihan aukea selityksestä, onko tuo vesijäähdytteinen 2-tahti bensakone? Onko mitään taustatietoja iästä, tehosta ja alkuperämaasta (edes summittaisia arvauksia). Kuinka iso vesitila on kyseessä, jostain suunnasta se lienee aukinainen, jos se on kerran löydetty, vai onko lohko haljennut? Vesi kyllä kiertää lämpötilaerojen vaikutuksesta jonkin verran, esimerkiksi sylinterimäisessä kattilassa, vaikka kattilaa lämmittää vain pohjasta. Joskus on tullut nähtyä myös porattuja reikiä, jotka ovat tukkeutuneet kattilakivestä niin hyvin ettei erota ruosteisesta lohkon valusta. Onko tuossa mitään tunnistuslaattoja/laimauksia/valuja, josta voi lähteä etsimään mikä kone on kyseessä? Muistan että aikoinaan armeijan varastoista löytyi vanhoja hassuja neuvostoliittolaisia aggregaatteja, jotka olivat yleensä tulleet yleensä jonkun järjestelmän mukana, mutta olisikohan Valmetkin tehnyt aika eksoottisia 2-tahti aggregaatteja, tosin ne mitä muistelen olivat ilmajäähdytettyjä? Se on vanha Boschin 750 W (tjsp) salkkumallinen aggregaatti, armeijan ylijäämäkaupasta ostettu. Startin muovinen hammaskehä hajosi eikä uutta löytynyt. Moottori on tyypillinen ilmajäähdytteinen pienmoottori sylinterin jäähdytysripoineen ja vauhtipyörän siivekkeineen, mutta sylinterissä on sisällä vesivaippa. Se näkyy kun avaa sylinterinkannen, jossa sille on täyttötulppa. Kai sen vesivaipan täytyy olla siinä äänenvaimennuksen vuoksi, en kerta kaikkiaan keksi muuta syytä.
|
|
|
|
 |
Peksi
|
Viestin otsikko: Re: Ihmettelen... Lähetetty: 04.01.2024 11:18 |
Viestit: 236
|
Näin kuivien kelien aikaan; mihin patteriautot ovat hävinneet lähes tyystin kylältä?
|
|
|
|
 |
mikaeli
|
Viestin otsikko: Re: Ihmettelen... Lähetetty: 04.01.2024 13:10 |
Viestit: 317 Paikkakunta: Nokia
|
En tiedä muiden patteriautoista, mut meillä ainakin. Ë-C4 on ainut auto millä viittii huvikseen näillä keleillä lähteä ajelulle. Lämpenee minuutissa eikä tartte pelätä että kuoleeko moottori kylmäkäynnistyksiin. osa taitaa pelätä sähköautoilua pakkasessa ihan turhaan...
Xm V6.24 -91 ikuisuusprojekti "ekojemma" Xantia activa turbo CT 1998 "supersitikka" ZX 1.4i -93 Ë-C4 -22 varaosa-autoja x kpl Transporter T4 carsport -03 Scania Carrus 701 11,6 Td -94 (asuntobussi)
|
|
|
|
 |
|
|