jackowacko kirjoitti:
Mitä nyt takuuseen tehty jotain juttuja kuten kansi ja nokka ja vaihteisto vaihdettu mutta tämmöisiä pikkujuttuja nyt tulee vastaan merkillä jos toisella

No just
Henk.koht. nämä PSA:n bensavermeet nostavat lähinnä karvat pystyyn, mitä kaikkea siellä porukoilla on juttuja eteen tullut. Takuuaikanahan noista ei juuri ole kuin mielipahaa ja ajankulua, mutta sen jälkeen ne alkavatkin sitten kaivertamaan jo melkoista koloa omistajansa lompakkoon. Ja kun sitten tulee se aika vaihtaa tuo uuteen, on Esson baari laulanut ja käytetyn haluttavuus ei juuri päätä huimaa, joka sitten näkyy varsin reippaina arvoalenemina ja näin se ei kun kaivertaa vielä suurempaa aukkoa sen 1. omistajan lompakkoon. On alkanut tuntumaan että pitää olla todella vannoutunut merkkifanaatikko ja harrastaja, jos ei pikkuhiljaa jo ala katselemaan olisiko se ruoho sittenkin vihreämpää jollain toisilla laitumilla - ja taas toisaalta tämähän on juuri niitä C5 perinteitä, joten...
No ei sillä, mikä sitten mukamas olisi jollain tapaa parempi kun vähän jokaisella tuntuu olevan niitä omia ongelmiaan. Eivätkä nuo patteriautotkaan mitään viattomia ole, sinnekin on jo tullut roppakaupalla niitä omia juttujaan tietyille merkeille ja taas artisti maksaa. Pitääkö sitten skaalata autoiluaan alaspäin ja siirtyä ihan sinne perusliikkumisen puolelle, auto jossa ei juuri muuta ole kuin kääntyvät etupyörät ja näin niitä vikapaikkojakin toivottavasti edes hiukka vähemmän. Ehkä se toinen voisi olla iskeä omakotitalon verran autoon kiinni ja siirtyä premiumien puolelle, mutta eipä tuossakaan nyt mitään järkeä juuri taida olla ja onko nekään nyt niin viattomia. No ehkä merkin oma goodwill voinnee toimia hiukka paremmin, mutta...
