Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: C5 takalasin pyyhin
ViestiLähetetty: 14.12.2024 16:22 

Moi!
Mitäpä tehdään? :? Vuoden 2014 C5 Tourerin takalasin pyyhin elää välillä omaa elämäänsä, ja laskee vettä lasille ja hinkuttaa menemään vaikka pyyhkimet eivät ole automaatti asennossa, eikä viikseen ole koskettu. Kesällähän tuo menettelee, mutta talvella kun pakkaa olemaan jäätä lasilla eikä aina muista irrotella sulkaa lasista. Ohjekirjaa selaamalla löysin toiminnon jolla automaattitoiminnon saisi pois päältä, mutta kun ei saa. Setupista löytyy kyllä rivi pyyhkimien deaktivoimisesta mutta kun painaa ok nappia tullaan ulos ohjelmasta ja aktive tila jää päälle. Kun ei tuosta lampaan saparon mittaisesta pyyhkijästä mitään hyötyä ole, niin olisi edes paikallaan. ;)

Poissa

Viestin otsikko: Re: C5 takalasin pyyhin
ViestiLähetetty: 14.12.2024 18:07 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Ne valikot on vähän hölmöt. Mulla kaikissa X7:ssa rukseja ei saanut pysymään kun meni radion ja keskinäytön kautta, mutta samat valikot löytyy mittariston näytöltä rattinapeilla ja sieltä homma toimii. Tuonne valikkoon pääsee vain auto pysäksissä.

Itse vika aiheutunee takaluukun johtojen lähes poikki olemisesta.

-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa

ViestiLähetetty: 14.12.2024 19:16 

Teuski kirjoitti:
Ne valikot on vähän hölmöt. Mulla kaikissa X7:ssa rukseja ei saanut pysymään kun meni radion ja keskinäytön kautta, mutta samat valikot löytyy mittariston näytöltä rattinapeilla ja sieltä homma toimii. Tuonne valikkoon pääsee vain auto pysäksissä.

Itse vika aiheutunee takaluukun johtojen lähes poikki olemisesta.

Väitän ettei voi johtua luukun johdoista, koska eihän siellä mikään ohjaa pesurin pumppua. Ehkäpä viiksipaketissa vikaa. Köyhän miehen ratkaisu on tukkia taakse menevä pesurin letku ja ottaa vaikka töpseli pyyhkijämoottorista irti.

-00 Xantia Activa V6
-97 Xantia V6 Automaatti
Poissa

ViestiLähetetty: 15.12.2024 16:35 

Kiitos neuvoista. Ratin kautta ohjelmointi onnistui. Vähän liian hienoa Transit-miehelle. Takaluukun verhoilun avaaminen ei oikein innosta. Jouduin tekemään sen viime kesänä lisäjarruvalon takia ja siinä meni puolet kiinnikkeistä rikki, sekä pesimen letku poikki. Oli muuten elämäni kallein raidetangon pää, kun erehdyin sen ottamaan merkkiosana hintaa kysymättä. No virheistä oppii.

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 4 viestiä ]