Teuski kirjoitti:
pvalila kirjoitti:
Eikös 2025 - 1955 ole about 70 vuotta? Tai toisella tavalla ajatellen, niin noin 8 vuotta Hydractiven (markkinoilta katoamisen) jälkeen?
Millä tavalla pitää ajatella, että Hydractive ja vuosi 1955 kytkeytyvät yhteen?

Jep, jep, olet soikeassa! Kaasunestejousitus ei tosiaankaan ole Hydractiven synonyymi.
Kuinkahan kallis tuo kiinalaisten jousitussysteemi mahtaa olla valmistaa?
Hydractivessa se kova juttu oli se, että se oli saatavilla ihan kohtuuhintaisiinkin autoihin.
Hintaa kun arvioidaan, niin silloin pitää miettiä myös käyttökustannuksia.
Ilmajousitusrempat (Audi jne.) ovat tunnetusti kalliita; tuo kiinalaisten uusi systeemi voi tulla vuosien mittaan omistajalleen vielä kalliimmaksi.
Puolikiinalainen (piilokiinalainen?) Volvo on pärjännyt hyvin saksalaisia premiumeja vastaan. Jokin tuollainen jousitusinnovaatio saattaisi olla kova kilpailuvaltti Volvolle. Tai Jaguarille, mutta sen omistus on kyllä Intiassa, ei Kiinassa.