Larsanjus kirjoitti:
Mikäs kapine tää tarkemmin on? Voisin katella sähkökuvia jos tietäis muutakin kuin merkin.
Jos se satunnaisesti herjailee useampaa eri anturia, niin vois kuvitella että niillä vois olla yhteisiä virransyöttöjä tai maadotuksia tai muuten vaan johstoja samoissa nipuissa.
Joo eli kyseessä Xsara Picasso 2.0 HDi 90 8 venttiilinen.
Auto kävi uudestaan korjaamolla ja oli taas anturilta lähtevässä johdossa joku nirhauma.
Raili paine anturilta kun lähtee kolme johtoa niin valkoisen johdon joku on katkaissut ja liittänyt kahteen johtoon ( vihreään ja keltaiseen) ilmeisesti tuon railpaine anturilta lähtevän johdon pitäisi mennä valkoisena eculle asti?
Nyt siis auto toimii vaikka tuo johdotus on vähän outo. Mutta kiinnostaa kyllä vastaisuuden varalle tietää mihin johtojen kuuluu mennä. Jos eculle niin mihin pinniin?