Kyllä se tosiaan ihan lasia sais olla, "kaluborbonaatti" on vain iskunkestävää mutta kohta se on ihan karseen värinen/sumea. Toisaalta noita polykarbonaatteja vois vaihdella vaikka kerran vuodessa koska niitä on helppo muokata eli valmistaa. Mulla on neuvottelu lasimestaajan kanssa ens vkolla. Tietenkin "ongelmana" on että lasihan pitäs olla joku f**king ö-hyväksytty.
Sori maininta idiootti katsurista, korjataan se vaikka sanalla heikkolahjainen

Siis yrittää nyt keksiä syy hylätä auto katsastuksella siitä syystä että siinä on maahantuotaessa hyväksytyt valot/lasit. Tässä kohtaa voi ja saa olla vaikka kuinka oikeassa mutta jos koslaa (XM) on tuotu vuosia maahan noilla valoilla joille nauraa variksetkin niin ei sitä voi alkaa epäillä vaikka todellisuudessa syytä on mutta tämä johtaa vain taisteluun tuulimyllyjä vastaan.
Ajoin muuten tänään pimeellä motaria pitkin hirveessä pakkasessa ja honasin että jumankekka, toltako asvaltti näyttää?!?!?!? Sehän näkyi ihan kajuuttaan asti ja ymmärsin jopa minkä värinen se on. Aivan mahtava kokemus!!! Olen nähnyt valon!
Kohta pian, kun olen katsastanut autoni noilla niin tungen xenonit sisään ja siinäkään ei ole valittamista sillä, kuten kuvista näettä, on xenoneille vaaditut pesurit ja automaattinen valojen korkeudensäätö joka xenoneissa on pakollinen. Ainoa selvittämätön asia on tuo että käykö noihin mun Helloihin Xenon-polttimot. D-flosse jo tietänee...