Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 7 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Citroen ZX
ViestiLähetetty: 24.02.2009 14:51 

Viestit: 21
Onko tietoa tästä autosta kellään? Suunnittelen toisen auton ostoa ja olisi hinnaltaan edullinen?
Muutakin kommenttia kulutuksesta ja koneesta.


id-2398465


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Citroen ZX
ViestiLähetetty: 24.02.2009 18:46 
Käyttäjän avatar

Viestit: 4682
Paikkakunta: 05460 Hyvinkää
:roll: tottakai se on Volcane tuplaturbolla ja nelivetoisena ........ vai ? ja viimosen päälle tämän vuoden mallia ?


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Citroen ZX
ViestiLähetetty: 24.02.2009 18:48 
Käyttäjän avatar

Viestit: 4682
Paikkakunta: 05460 Hyvinkää
:roll: ja kuka muistaa jonkun id:numeron . parempi olisi suora linkki siihen kohteeseen :mrgreen:


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Citroen ZX
ViestiLähetetty: 24.02.2009 18:55 

Viestit: 6
Suora linkki kyseiseen autoon tästä



Xantia -99 1.8 16V Exclusive
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Citroen ZX
ViestiLähetetty: 24.02.2009 18:59 

Viestit: 21
Kiitos linkistä.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Citroen ZX
ViestiLähetetty: 24.02.2009 20:00 

Viestit: 1988
Paikkakunta: JKL
Meillä oli -97 Monaco Break 1.4-koneella. Mun mielestä se oli ihan hyvä paketti. Yhden tai kahden hengen kuormalla muistaakseni tein jopa ohituksia. Ei sitä saa liikaa pikkukoneelta vaatia mutta tuon ikäisistä luokassaan ihan hyvä kone. Ennen tuota yksnelosta meillä oli -91-mallinen ZX 1.6 Avantage, yksipisteruiskulla. Vaikka numeroissa tehoa oli enemmän, tuntui se joskus jopa laiskemmalta kuin 1.4-kone.
Tarkkoja kulutuslukuja en muista mutta siistillä ajolla meni 5,jotain sataselle.



"Boss makes a dollar, I make a dime. That's why I poop on company time" (Karl Marx)
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Citroen ZX
ViestiLähetetty: 24.02.2009 23:09 
Käyttäjän avatar

Viestit: 4682
Paikkakunta: 05460 Hyvinkää
:D hae pois. tigit vähän ,niin saat viiteensataan. on perus luotettavava kunhan vaihdat jakopään vermeet ja vent.ohj.tiivarit liimattuina paikoilleen. samalla ssdat venttiilit 20/40 välyksille ja poraat painekorkkiin YHDENMILLIN reiän.
+ normaalit muut huollot. öljy voi olla minkä merkkistä tahansa kunhan se on synteettistä + suodatin esim. Mann 712/8
pa-suod.numeroa en muista enkä ilman suod. myöskään . lootaan 2 litraa 75/80 öljyä ( taaskaan merkillä ei oo väliä )

sitten kun takapäästä kuuluu outoa lotkotusta kiharoissa niin etummaiset akselin tyynyt uusiksi. ei maksa maltaita.

takapönttö on turhan kallis ,mutta menee harvoin. paitsi sen välipätkän liitos siihen pönttöön. siihen saa korjauspalan.
vetarit voivat pitää ääntä mutta ei tarvii välittää ellei metelöi suoraan ajettaessa.
etujarrut ovat simppelit. takaset ovat rummuilla ja pari variaatiota jotka selviävät vain kun avaat ne. kengät maksaa alle 20
syliterit 10-40 kipale riippuen siitä onko ulkopuolinen vai syl.sisäinen paineen rajoitin.
on hyvä peli joten kauppaan siitä. ei ruostu.


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 7 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: