
hae pois. tigit vähän ,niin saat viiteensataan. on perus luotettavava kunhan vaihdat jakopään vermeet ja vent.ohj.tiivarit liimattuina paikoilleen. samalla ssdat venttiilit 20/40 välyksille ja poraat painekorkkiin YHDENMILLIN reiän.
+ normaalit muut huollot. öljy voi olla minkä merkkistä tahansa kunhan se on synteettistä + suodatin esim. Mann 712/8
pa-suod.numeroa en muista enkä ilman suod. myöskään . lootaan 2 litraa 75/80 öljyä ( taaskaan merkillä ei oo väliä )
sitten kun takapäästä kuuluu outoa lotkotusta kiharoissa niin etummaiset akselin tyynyt uusiksi. ei maksa maltaita.
takapönttö on turhan kallis ,mutta menee harvoin. paitsi sen välipätkän liitos siihen pönttöön. siihen saa korjauspalan.
vetarit voivat pitää ääntä mutta ei tarvii välittää ellei metelöi suoraan ajettaessa.
etujarrut ovat simppelit. takaset ovat rummuilla ja pari variaatiota jotka selviävät vain kun avaat ne. kengät maksaa alle 20
syliterit 10-40 kipale riippuen siitä onko ulkopuolinen vai syl.sisäinen paineen rajoitin.
on hyvä peli joten kauppaan siitä. ei ruostu.