Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 3/3 [ 55 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Katsastuksen hinnat alas
ViestiLähetetty: 17.01.2010 14:48 
black_van kirjoitti:
edit: ja ajanvarauksen voi hoitaa netissä kätevästi,se kannattaa tehdä kun drive innissä on aikamoiset jonot aina,voi olla että joutuu odottamaan parikin tuntia,ajanvarauksella pääsee jonon ohi luonnollisesti.

??? En varaa koskaan aikaa, ja olen joskus joutunut odottamaan jopa 15 min, mutta onneksi tätä ei tapahdu usein

ViestiLähetetty: 17.01.2010 14:58 
Lemon kirjoitti:
black_van kirjoitti:
edit: ja ajanvarauksen voi hoitaa netissä kätevästi,se kannattaa tehdä kun drive innissä on aikamoiset jonot aina,voi olla että joutuu odottamaan parikin tuntia,ajanvarauksella pääsee jonon ohi luonnollisesti.

??? En varaa koskaan aikaa, ja olen joskus joutunut odottamaan jopa 15 min, mutta onneksi tätä ei tapahdu usein

Viime vuonna oli ensimmäinen kerta miesmuistiin, kun piti oikein jonottaa katsastukseen tunnin verran. Aikaa en ole varannut enää sen jälkeen kun se ei ole ollut pakollista.

ViestiLähetetty: 17.01.2010 15:20 
Käyttäjän avatar

Lemon kirjoitti:
black_van kirjoitti:

En minäkään yleensä mutta tuolle katsastusasemalle aina jonoa,liekkö sen verran suosittu että sinne porukka menee. pari kertaa kun olen käynyt kehän autokatsastuksessa niin aika on ollut ja sivusta kuunnellut joka kerta että asiakaspalvelija sanoo drive in tulijalle että "jonoa on yli tunti,odotatteko vai varaatteko ajan" Kplme henkilöautopaikkaa tuolla on,eli kolme katsastajaa paiskii koko ajan hommia. Voisi näin ollen olettaa että paikka on suosittu

Black Van BX 1.9D -90 Megane 1.9dci -10
Poissa

ViestiLähetetty: 17.01.2010 22:20 
Käyttäjän avatar

Onks täällä yhtään heinäkenkiä? Lapissa katastus on järjestään kait yli 100 eukkia.

Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa

ViestiLähetetty: 17.01.2010 22:25 
Käyttäjän avatar

minä meen leimalle sillon kun se mulle sopii, ja luulen että tuolha laphissa ei olla kovinkaan tarkkoja siitä onko kulkuneuvoa leimattu ja milloin.

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 3/3 [ 55 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3