|
Kirjoittaja |
Viesti |
OFF722
|
Viestin otsikko: C 5 koeajo Lähetetty: 09.02.2010 22:21 |
Viestit: 47
|
Kävin tuossa ajelulla ostaakseni -- ei kolahtanut... kuinkas muilla on käynyt.
|
|
|
|
 |
maddis
|
Viestin otsikko: Re: C 5 koeajo Lähetetty: 09.02.2010 22:22 |
Viestit: 197 Paikkakunta: Ylöjärvi
|
Ei ole mullakaan koeajoilla kolissut. Onnellisesti päästy takaisin. 
|
|
|
|
 |
HarzaR3
|
Viestin otsikko: Re: C 5 koeajo Lähetetty: 10.02.2010 07:21 |
Viestit: 31
|
Eipä oo mullakaan "kolahtanut", ajeltu jo pian 5 vuotta....
T Harri
|
|
|
|
 |
kaselin
|
Viestin otsikko: Re: C 5 koeajo Lähetetty: 10.02.2010 10:05 |
Viestit: 1590 Paikkakunta: Tampere
|
Mites touhota kolisi?
C5 1,8 Break -03 Peugeot Expert TD -00 Honda GL1800 -08 edesmenneet 2CV4 -72 2CV6 -82 Peugeot Satelis 500 -08
|
|
|
|
 |
Tulsku
|
Viestin otsikko: Re: C 5 koeajo Lähetetty: 10.02.2010 10:22 |
Viestit: 1590 Paikkakunta: Lappeenranta
|
Kovasti mm. TM väittää, että C5 kolisee, ainakin taka-akselistosta. 
C6 3.0 HDi ('09), C5 2.0 HDi Break ('05), CX 20 Pallas ('83)
|
|
|
|
 |
laakeri
|
Viestin otsikko: Re: C 5 koeajo Lähetetty: 10.02.2010 11:05 |
Viestit: 7490 Paikkakunta: Taipalsaari
|
Koeajamaan asti en ole itseäni saanut mitenkään motivoitua. Paperilla vaikuttavat C5 1 & 2 ihan asiallisilta peleiltä, mutta tosiasiassa eivät sitten taas jaksa kiinnostaa, eivät niin mitenkään... voi kun Xantiaa olisi tehty ainakin viisi vuotta pidempään. C5 3:n hinnat eivät sitten taas ole vielä tipahtaneet ostettavalle tasolle, mutta eivätköhän ne vielä siitä.
VW Passat B7
|
|
|
|
 |
valvoline
|
Viestin otsikko: Re: C 5 koeajo Lähetetty: 10.02.2010 12:06 |
Viestit: 17
|
Itselle kyllä kolahti (siis C5 III).
Erityisesti vaikutuksen teki etuistuimet ja kuskin työympäristö ajoasentoineen sekä ohjaus joka oli juuri minun makuuni.. Itsestäänselvyytenä pidän sitikassa mukavuutta, joten ei siitä sen enempää. Penkkien materiaali toisaalta oli ainakin koeajoautossa aivan hirveää, samanlaista mitä seateissa, volkkareissa ja muissa halvoissa surkimuksissa. Paksut palkit/leveä kynnys eivät iske, mutta ne ovat kaikissa nykyautoissa ongelma.
|
|
|
|
 |
jarruventtiili
|
Viestin otsikko: Re: C 5 koeajo Lähetetty: 10.02.2010 12:36 |
Viestit: 217
|
OFF722 kirjoitti: Kävin tuossa ajelulla ostaakseni -- ei kolahtanut... kuinkas muilla on käynyt. Mikähän korimalli C5 I, II vai III? Oma C5 II kolisee raivostuttavasti, koeajamani C5 III ei.
|
|
|
|
 |
cxtb2
|
Viestin otsikko: Re: C 5 koeajo Lähetetty: 10.02.2010 12:47 |
Viestit: 1719 Paikkakunta: Korpilahti
|
C5 III:n perässä kannattanee mainita, oliko kyse hydejousista vai peltijousisesta... 
CX 25 TRD Turbo2 Break "TummaTRD", CX 25 GTI Turbo2, XM V6 "MustaKuukka", MG ZS Luxury -22 Varalla: CX 25 Break "UA2", CX 25 GTI Turbo2, CX 25 TRD Turbo2 Break "UA" Veturi: Discovery2
|
|
|
|
 |
jpop
|
Viestin otsikko: Re: C 5 koeajo Lähetetty: 10.02.2010 13:16 |
Viestit: 161 Paikkakunta: Kangasala
|
laakeri kirjoitti: ... voi kun Xantiaa olisi tehty ainakin viisi vuotta pidempään... Ei muuta kuin Irakiin ostoksille 
XM V6 -00 & Jumper 2.2 HDI -06 & C5 tourer V6 HDI -09
|
|
|
|
 |
OFF722
|
Viestin otsikko: Re: C 5 koeajo Lähetetty: 10.02.2010 21:04 |
Viestit: 47
|
Ajelimme kaikenmaailman töyssyt ja kolot. Se oli C5 III ja siinä oli XM:stä lainattu takalasi niin ja tietenkin hyde,,,, onko muitakin olemas... Oli se vähän mietittävä asia kun tuo exclusiivi on noin 40t € uutena ja joku Kamux kauppaa samaa 2008 mallista alle 20t €, hintapudotus on käytettyä suosiva.
|
|
|
|
 |
black_van
|
Viestin otsikko: Re: C 5 koeajo Lähetetty: 11.02.2010 00:10 |
Viestit: 3152 Paikkakunta: Nummela
|
c5 kolmosmallin koeajaneena pisnismalli,pari jääkaappia ja nahkaa ja kuusilovinen automaatti hydr jousin nii täytyy sanoa että olihan peli. Koeajolla maantielle ja olihan varsinainen reissupeli,ihmettelin kun hitaita edellä mut niin sulavasti meni c5 etten huomannut 140km,n vauhtia
Black Van BX 1.9D -90 Megane 1.9dci -10
|
|
|
|
 |
jarruventtiili
|
Viestin otsikko: Re: C 5 koeajo Lähetetty: 11.02.2010 10:21 |
Viestit: 217
|
OFF722 kirjoitti: Ajelimme kaikenmaailman töyssyt ja kolot. Se oli C5 III ja siinä oli XM:stä lainattu takalasi niin ja tietenkin hyde,,,, onko muitakin olemas... Oli se vähän mietittävä asia kun tuo exclusiivi on noin 40t € uutena ja joku Kamux kauppaa samaa 2008 mallista alle 20t €, hintapudotus on käytettyä suosiva. C5 III:ssa on vaihtoehtoina kaasunestejousitus ja rautajousitus. Kamuxin nettisivuilta en ainakaan löytänyt C5 III:sta alle 20 000 euron. Enkä myöskään autotalli.comista tai nettiauto.comista. Halvin löytämäni C5 III on 1.8 16v sedan Ambiance 22 900 eur - tämä malli on C5 III:sta kaikkein halvin versio rautajousilla, ovh 25 995 eur. Mitähän tarkoittaa XM:stä lainattu takalasi?
|
|
|
|
 |
Jouko
|
Viestin otsikko: Re: C 5 koeajo Lähetetty: 11.02.2010 10:38 |
|
jarruventtiili kirjoitti: Mitähän tarkoittaa XM:stä lainattu takalasi? Tarkoitti varmaankin CX:stä lainattu kaareva malli, kuten myös C6.
|
|
|
|
 |
Xari
|
Viestin otsikko: Re: C 5 koeajo Lähetetty: 11.02.2010 12:45 |
Viestit: 5861 Paikkakunta: Lahti
|
C5 III kiinnostavuutta eniten karsii se ettei autosta ole kuin yksi ostettava korimalli, sillä vajaaovisella kun ei oikeasti tee yhtään mitään  toinen on olemattomat sisä-ja säilytystilat Hintahan noissa on ihan sopiva, ainakin viimeistään siinä vaiheessa kun Xantiasta pitää luopua 
Kunniajäsen BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
|
|
|
|
 |
laakeri
|
Viestin otsikko: Re: C 5 koeajo Lähetetty: 11.02.2010 12:51 |
Viestit: 7490 Paikkakunta: Taipalsaari
|
Xari kirjoitti: vajaaovisella kun ei oikeasti tee yhtään mitään Tuohan pätee ihan yleisesti kaikkiin automalleihin, eikä pelkästään C5 III:een.
VW Passat B7
|
|
|
|
 |
Xari
|
Viestin otsikko: Re: C 5 koeajo Lähetetty: 11.02.2010 13:01 |
Viestit: 5861 Paikkakunta: Lahti
|
laakeri kirjoitti: Xari kirjoitti: vajaaovisella kun ei oikeasti tee yhtään mitään Tuohan pätee ihan yleisesti kaikkiin automalleihin, eikä pelkästään C5 III:een. Juu, toi vaan piti väkisin tehdä vajaaovisenakin kun niitä kuulemma ostetaan eniten saksanmaalla, no, BMW:ltä tulee vissiin 5-ovinen uuteen 500-sarjaan ja Audilta on vastaava jo tullut mut kait ne sitten on tarkoitettu ranskan markkinoille 
Kunniajäsen BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
|
|
|
|
 |
Gusse
|
Viestin otsikko: Re: C 5 koeajo Lähetetty: 11.02.2010 18:26 |
Viestit: 28
|
Xari kirjoitti: laakeri kirjoitti: Xari kirjoitti: vajaaovisella kun ei oikeasti tee yhtään mitään Tuohan pätee ihan yleisesti kaikkiin automalleihin, eikä pelkästään C5 III:een. Juu, toi vaan piti väkisin tehdä vajaaovisenakin kun niitä kuulemma ostetaan eniten saksanmaalla, no, BMW:ltä tulee vissiin 5-ovinen uuteen 500-sarjaan ja Audilta on vastaava jo tullut mut kait ne sitten on tarkoitettu ranskan markkinoille  Uusi 500-sarjan 5-ovinenhan on jo tullut, mallimerkiltään tosin GT. On muuten ruma malli.
C2 VTS -05 & BX GTI -89. Ex. CX 20 TRE -87, Xsara 1.8 16v SX -98 & ZX 1.4 Monaco -97 (Volvo 460 -90)
|
|
|
|
 |
2cvkimmo
|
Viestin otsikko: Re: C 5 koeajo Lähetetty: 11.02.2010 21:44 |
Viestit: 3465 Paikkakunta: Vallis Gratiae
|
Gusse kirjoitti: Uusi 500-sarjan 5-ovinenhan on jo tullut, mallimerkiltään tosin GT. On muuten ruma malli. Musta GT meni kadulla ohitse, on aikas suurikokoinen laite. Eikä se nyt niin _ruma_ ole, toisaalta kysymys herää "miksi"?
2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81 Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
|
|
|
|
 |
Tulsku
|
Viestin otsikko: Re: C 5 koeajo Lähetetty: 11.02.2010 21:57 |
Viestit: 1590 Paikkakunta: Lappeenranta
|
Minäkin katsoin TM:stä, että yli viisi metriä pitkä.  Jää CX Break kakkoseksi...
C6 3.0 HDi ('09), C5 2.0 HDi Break ('05), CX 20 Pallas ('83)
|
|
|
|
 |
SusiXm
|
Viestin otsikko: Re: C 5 koeajo Lähetetty: 11.02.2010 23:37 |
Viestit: 130 Paikkakunta: Varsinais- Suomi
|
Kyllähän se hieman kolisi, miehen painosta. Eiku painostuksesta. Lähes kolme vuotta sitten, koeajon jälkeen piti tuo .. no, en sano.. keksintö hommata. Kolinaa on toki kuulunut sen jälkeenkin, tai ehkä enemmäkin narinaa. Takapäästä. Suurin osa narinasta minun suustani, kunnes sain Xm "Kultaisen Lahnan" alleni viime kesänä Siitä taisinkin olla vallan hyvilläni, ihan jopa julkisesti! Ja pääsin samaan lopputulokseen, kuin ennenkin: ei riemulla rajaa, kun Xm: llä ajaa  Oli sitten vielä tarve ostaa eräs entiseni Xm takaisin, nyt on runsauden pula näistä ihanuuksista! No joo, taas muutamien taksikuljetuksien myötä totean Cfemmankin päihittävän monet monet "autot" 
|
|
|
|
 |
|
|