Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Maalauspaikka
ViestiLähetetty: 16.02.2010 00:29 
Käyttäjän avatar

Löytyisiköhän tältä foorumilta apua lähestyvään maalausurakkaan? Olen talven mittaan kunnostellut yhden 2CV:n peltiosat jotka nyt pikku hiljaa alkaisi olemaan maalipintaa vailla. Periaatteessa minulla on mahdollisuus tehdä työ tallissa, mutta käytännössä sekä lämmitys että ilmanvaihto tuottaa ongelmia.
Automaalaamo olisi tietenkin paras vaihtoehto, mutta valitettavasti budjettini on jo ylittynyt, joten se ei ainakaan normaalitariffein tule kysymykseen. Paikassa pitäisi olla vähintään kelvollinen ilmanvaihto ja riittävä lämpötila (about 16-20 astetta). Osaan maalata itse, ja oma ruisku on. Tarvittaessa saan paikalle valovirtakompressorin ilmaa tuottamaan. Työn voisin tehdä viikonloppuna jolloin oikeat maalarit viettävät vapaa-aikaa. Peräkärryllä maalausprojekti siirtyy kyllä vähän Helsingin ulkopuolellekin.
Mikäli jollekin heräsi tarve avustaa kulttuuriteossa, laittakaa yv:tä, tai mailia miki piste lindstrom ät welho.com

2CV AZU -64, 2CV4/6 -74, C4 -06, Royal Enfield Bullet
Poissa

Viestin otsikko: Re: Maalauspaikka
ViestiLähetetty: 16.02.2010 07:12 

Joskus oli Etelä-Suomessa TI-maalaushalli, liekö vielä toiminnassa. Luin aiheesta lehdestä noin 5-10v sitten.

Poissa

ViestiLähetetty: 16.02.2010 08:53 

]Periaatteessa minulla on mahdollisuus tehdä työ tallissa, mutta käytännössä sekä lämmitys että ilmanvaihto tuottaa ongelmia.
Olen muutaman pikku jutun maalannu,ilmapuhallus,vesi lattia pesu,vanhailman kostutin,on muuten tosi hyvä.Syyläri puhallin takaosaan,meilummin aika alas,etuoven alhaalta 10 cm rakoa,varsinkin talvella toimii(ei itikoita).Lämmitys hoidettu kiukaalla.
Et näin meillä on maalattu,eikä pinassa ole ollu valittamista..

jarmojuhani.cederlund@gmail.com
Loimaa
Poissa

ViestiLähetetty: 17.02.2010 00:57 

wilzonbusiness.com ainakin joskus mainosti vuokraavansa maalamoa harrastelijoille.

Ds5 sport chic 2,0 hdi -14,peugeot 5008 hdi -12, 306 gti -00, 505 gri -88
Poissa

ViestiLähetetty: 17.02.2010 01:32 
Käyttäjän avatar

KKA kirjoitti:
wilzonbusiness.com ainakin joskus mainosti vuokraavansa maalamoa harrastelijoille.

No mutta tuohan vaikuttaa asialliselta paikalta. Otanpa heihin yhteyttä. Tuo kiauslämmitys autotallissa olis kyllä tehokas, mutta taidanpa jättää sen idean ainakin toistaiseksi muhimaan :mrgreen: . Koska talli on isäni, en myöskään tohdi ehdottaa ovien lyhentämistä.

2CV AZU -64, 2CV4/6 -74, C4 -06, Royal Enfield Bullet
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 5 viestiä ]