Ajomies kirjoitti:
2L 8V, nyt 220000km vm-96. Työnsi öljyä etu- ja takapuolelta moottoria jostain kannentiivisteen välistä. Kt. vaihdettiin n.190000tkm paikkeilla ja siitähän se tokeni. Aloitti saman menon viime kesänä. Nyt näyttää vuodon, ainakin etupuolella, lisääntyvän siinä määrin että alkaa taas rasvata parkkiruutuja.
Vuodottomana aikana pakoputken kautta ei 200000 ajettu kone hukannut 15000km:n aikana oikeastaan tikusta havaittavaa määrää.
Kyllä harmittaa, oikeastaan muita ongelmia ei normaaleiden huoltojen ja kulumien (jarrup. ja -leyt, koiranluut, pakoputki etc.) ole ollut. Kaiken lisäksi niin mukavaa kyytiä, että jos kiukuissaan lähtee ajamaan niin hymyillen palaa takaisin.
Eikös otsikossa ollut
16V 