Tänään silmäilin uutista Pökötin RCZ:sta ja silmiini osui THP 200 moottori.. Sitten tarkistin DS3 Racingin tietoja ja äkkiseltään näin kaksi eri vaihtoehtoa sen koneesta ja jäi hieman epäselväksi onko siinä tuo 200 vai pienempitehoinen? Jos on pienempitehoinen, niin onko sille mitään selitystä ollut missään miksi Sitikka on jo vuosikaudet jäänyt pösön jalkoihin tehopelejen osalta? Samaan aikaan Sepastiani on ajellut ralliränniä hyvällä menestyksellä, joten eikö olisi ihan mainosmielessäkin ajankohtaista vaihtaa osia noiden sporttituotosten kanssa?
Jos sitä 200-heppasta haluaa Suomeen niin joutunee toimimaan aika nopeasti, käsittääkseni DS3-R:n valmistusmäärä on rajattu 1000 yksilöön. Voi olla hankala saada näille leveysasteille...
Sääli sinänsä, koska tuo malli olisi mielestäni kannattanut laittaa ihan täysimittaiseen tuotantoon. Nyt malliston yläpää jää vähän vajaaksi.
Milloinkohan tulee ensimmäiset muunnos-sarjat DS3 -> DS3-R, kaipa tuosta 150-heppasesta saa virittämällä ihan kivat lukemat irti...
Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen
Xsaravts2.0
Viestin otsikko: Re: PSA mietintää
Lähetetty: 08.05.2010 12:20
Viestit: 284 Paikkakunta: Turku/Raisio
Julmuri kirjoitti:
Jos sitä 200-heppasta haluaa Suomeen niin joutunee toimimaan aika nopeasti, käsittääkseni DS3-R:n valmistusmäärä on rajattu 1000 yksilöön. Voi olla hankala saada näille leveysasteille...
Sääli sinänsä, koska tuo malli olisi mielestäni kannattanut laittaa ihan täysimittaiseen tuotantoon. Nyt malliston yläpää jää vähän vajaaksi.
Milloinkohan tulee ensimmäiset muunnos-sarjat DS3 -> DS3-R, kaipa tuosta 150-heppasesta saa virittämällä ihan kivat lukemat irti...
olen samaa miettinyt tuon ds3 virittämistä. kun alkaa yleistymään noi ds3 150hv versiot, niin varmasti niihin lyödään 200-250hv tehot.
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia vestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja.