Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 6 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Mitä korjasin tänään
ViestiLähetetty: 08.05.2010 13:29 
Käyttäjän avatar

Viestit: 47
Laitoin D:heni alkuperäisen varaajapallon ja uuden/korjatun ohjaustehostimen. D nousi hienosti ja pysyi ylhäällä moottorin sammuttamisen jälkeen monta tuntia.
Kunnes noin kahden viikon kuluttua pumppu käy taas 15 sek välein ja auto painuu alas muutamassa minuutissa kun moottori ei käy.
Tarkistin tänään asennusmitat ja ohjausakselinakselin suoruuden,, ok.
Tulppasin tehostimen pois ja pumppu käy haaaarvoin ja auto pysyy ylhäällä kaaaauan.
Mitäs sitte.?.
Sellaista...


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Mitä korjasin tänään
ViestiLähetetty: 08.05.2010 14:06 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1203
Paikkakunta: Ilmajoki

Profiili WWW
Onko rattiventtiili säädetty oikein?


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Mitä korjasin tänään
ViestiLähetetty: 08.05.2010 16:10 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1719
Paikkakunta: Korpilahti
tuo ilmiö, että citikka pysyy ylhäällä pidempään, kun vaihtaa _jonkin_ hyde osan on tosiaan vinkeä 8-) , ittellä on monessa kulkimessa samaa tapahtunut.. ja tosiaan viikon-parin päästä patonki tipahtaa taas alas normisti :mrgreen: ja ihan sama mitä vaihtaa... hydepumpun, varaajapallon, jousipallon, varaajanrungon, jarruventtiilin... takajarruputken vaihto on ainut, mikä ei vaikuttanut tuohon :geek:



CX 25 TRD Turbo2 Break "TummaTRD", CX 25 GTI Turbo2, XM V6 "MustaKuukka", MG ZS Luxury -22
Varalla: CX 25 Break "UA2", CX 25 GTI Turbo2, CX 25 TRD Turbo2 Break "UA"
Veturi: Discovery2
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Mitä korjasin tänään
ViestiLähetetty: 08.05.2010 16:42 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3537
Paikkakunta: Espoo
Nostin bexin yläasentoon toissapäivänä kun otin pois vararenkaan ja sen telineen (ottaa ikävästi kiinni putkeen). Ja kas, auto on vieläkin yläasennossa! :shock:



Volvo V70 D4 -15 A
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun)
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00
Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Mitä korjasin tänään
ViestiLähetetty: 09.05.2010 20:03 
Käyttäjän avatar

Viestit: 47
Mä en tiä mitä tarkootat venttiilin sääröllä.
Olen asentanut tehostimen sen mukana tulleen ohjeen mukaan, siinä oli piirustus tulkista, jolla tämmätään rattiakseli ja venttiili suoraan. Ei se aluksi ollut ihan suorassa kun tein koeajoja (kiirus), mutta ei kai se ny siitä suutu.
Ajattelin vain, että kun laittaa rakotulkin tehostimen liittimen väliin, ettei paine pääse sinne ollenkaa, niin vuotopaikat on aika vähis sen jälkeen, no eihän se vuotanut.
Entiä, sähköasiat on henkimailman juttuja, mutta että vielä hydrauliikkakin..
Voisko korjattu tehostin falskata...


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Mitä korjasin tänään
ViestiLähetetty: 19.05.2010 20:24 
Käyttäjän avatar

Viestit: 47
Nojoo ei se ny kovin häävi vika ollu. Vaikka koitin olla steriili osia kasatessa niin etupään korkeussäätimes oli kait jotaki shitseä, joka aiheutti vuotoa. Nostin auton ensi aiva ylös ja laskin äkkiä alas ja taas nostin ylähä niin johan rupes pysymään. Nyt se on ollu maanantaista lähtien pihas ja vieläkin peräpää joustaa, elikkä painetta on jäljellä.
Mitähän seuravaksi korjais...


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 6 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: