|
Kirjoittaja |
Viesti |
sitikkaporo
|
Viestin otsikko: Re: Terkkuja foorumille sieltä sun täältä. Lähetetty: 19.05.2010 15:40 |
|
Terveisiä.Nurmeksen Hyvärilästä, sätkien kymppikokouksen -93 pitopaikasta. Poijjaan kanssa ollaan leirikoulussa, hienot paikat ja säät, tosin hieman hiljaisempaa on kuin viime kerralla täällä ollessa =) Hyvärilän seiniltä olen bongannut 4 eri lehtileikettä sitikoihin liittyen, vuosien varrelta. Majoitus tällä kertaa autenttinen, entinen B-mielisairaalan rakennus, jossa mm. vesikiertoiset lämpöpatterit katossa kiinnitettyinä...
e: kirotusivrheitä
C4 e-HDi 115 Premium ETG6 -15, Dyane -68 (ikurojekti), Mitsu Outlander PHEV 2016
|
|
|
|
 |
Putkimies22
|
Viestin otsikko: Re: Terkkuja foorumille sieltä sun täältä. Lähetetty: 19.05.2010 17:19 |
|
Kalmarissa kärvistelen..
Volvo V70 D4 -15 A Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95 Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun) Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00 Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
|
|
|
|
 |
Lemon
|
Viestin otsikko: Re: Terkkuja foorumille sieltä sun täältä. Lähetetty: 19.05.2010 17:57 |
|
Maarianhaminassa on ihana kesäinen sää ja puistot täynnä kukkia  . Tarkoitus mennä vielä pizzalle illemmalla. Kaksi yötä vietetään täällä ja perjantaina lähdetään Eckeröön. Jospa uskaltautuis vielä uimaankin...
|
|
|
|
 |
Sitikkapuoskari
|
Viestin otsikko: Re: Terkkuja foorumille sieltä sun täältä. Lähetetty: 20.05.2010 00:19 |
|
Pitäkääkin se kesä siellä affenanmaalla- täältä tullaan...
|
|
|
|
 |
Bumper
|
Viestin otsikko: Re: Terkkuja foorumille sieltä sun täältä. Lähetetty: 23.05.2010 20:23 |
|
Terveiset... kotoa. Mutta tulipa tuossa juuri kierrettyä maakuntaa - luonto kukoistaa kauniisti ja pieni vesisade loi vain lisää tunnelmaa. 300km tuli ajeltua ympäriinsä Johanna Kurkelan uuden levyn soidessa... Reissun keskikulutus yllätti - Xantia menee näköjään tosi pienellä kun ajaa nätisti. Tuo saavutettu 6.1l/100km on pienin lukema johon olen tähän mennessä Xantialla kyennyt.
Yksi ongelmakin ilmeni, sillä Xantia hukkasi loppumatkasta takajousituksensa. Ääriasennot tosin löytyivät, eli on tainnut se kuuluisa muovitanko mennä sijoiltaan...
Xantia 1.8i, C5 2.0i, BX 16 TRS, BX 16 GTI
|
|
|
|
 |
Lexa
|
Viestin otsikko: Re: Terkkuja foorumille sieltä sun täältä. Lähetetty: 23.05.2010 23:02 |
|
Mökiltä terveiset! Liikkuva laajakaista toimii täälläkin...tosin vain edgenä, eli toooosi hitaasti. (Testaanpa tässä samalla lähetysnopeuttakin)
EX - C6 2.7 HDI Exclusive vm.-07
|
|
|
|
 |
dieselflosse
|
Viestin otsikko: Re: Terkkuja foorumille sieltä sun täältä. Lähetetty: 31.05.2010 17:11 |
|
Terveisiä Silja Serenadelta... WLAN näköjään pelittää hytistä.
Terveisin Tero, Taaborin tuunaaja, vintage-autoilija
|
|
|
|
 |
Halonhakkaaja
|
Viestin otsikko: Re: Terkkuja foorumille sieltä sun täältä. Lähetetty: 31.05.2010 23:43 |
|
dieselflosse kirjoitti: Terveisiä Silja Serenadelta... WLAN näköjään pelittää hytistä. Kotona sitten odottaakin ylläri! Terkkuja Laukaasta!
|
|
|
|
 |
dieselflosse
|
Viestin otsikko: Re: Terkkuja foorumille sieltä sun täältä. Lähetetty: 01.06.2010 08:43 |
|
Halonhakkaaja kirjoitti: dieselflosse kirjoitti: Terveisiä Silja Serenadelta... WLAN näköjään pelittää hytistä. Kotona sitten odottaakin ylläri! Terkkuja Laukaasta! Kiitoksia! Toivottavasti tilamaani hiekkakuorma ei osunut samaan paikkaan 
Terveisin Tero, Taaborin tuunaaja, vintage-autoilija
|
|
|
|
 |
citroen for ever
|
Viestin otsikko: Re: Terkkuja foorumille sieltä sun täältä. Lähetetty: 04.06.2010 22:59 |
|
Terveisiä täältä Ranskanmaalta tarkemmin Port Saint Louis Du Rohnesta. Matkalla tänne oli aika sateista, mutta tuo 1576km Travemundesta taittui silti aikaan 16h20min. Ensimmäiseen 200.km meni aikaa kolme tuntia. Loppuosassa Saksaa oli mielenkiintoisia  ilmeitä saksalaisilla, kun vani puhalsi 150+km/h ohi. Muutaman oli pakko tulla katsomaan ja sitten jäädä eteen nyhvertämään (ajoivat noin 130km/h). Ei tuo raukka jaksanut noin 500kg lastissa kerätä kuin 168km/h GPS:n näyttöön (katsotaan sitten tyhjällä autolla, kun haen lopun perheen Nizzasta 14.6). Käykää kuvia kurkkimassa osoitteessa www.demirkazik.kuvablogi.com Lisäilen niitä sinne, kun otan sopivia. PS täältä löytyy lehti "aidoille" citikkaharrastajille. 
|
|
|
|
 |
Teme
|
Viestin otsikko: Re: Terkkuja foorumille sieltä sun täältä. Lähetetty: 16.09.2010 18:10 |
|
Terkkuja Saksan Bambergista, Savuoluen mekasta. Pikkasen potutti Frankfurtin kentällä kun edellä menevä kaveri sai vuokraamosta C3:n. Ite jöuduin tyytymään BMW 116i kotteroon, 2 kilometriä sillä jo olikin ajettuna, nyt pikkasen kolmattasataa 
Se että minä olen väärässä ei tarkoita että sinä olisit oikeassa.
|
|
|
|
 |
Lemon
|
Viestin otsikko: Re: Terkkuja foorumille sieltä sun täältä. Lähetetty: 17.09.2010 18:23 |
|
Terveiset Saltvikista. Myös Hammarlandissa tuli käväistyä ja kokeiltua yhtä bx:ää 
|
|
|
|
 |
Teme
|
Viestin otsikko: Re: Terkkuja foorumille sieltä sun täältä. Lähetetty: 28.10.2010 18:48 |
|
Terkut Auran ABC:ltä.Täällä turistina...
|
|
|
|
 |
Teme
|
Viestin otsikko: Re: Terkkuja foorumille sieltä sun täältä. Lähetetty: 12.11.2010 10:11 |
|
Terkkuja Saksasta, Velbert nimisestä pikkukaupungista.
|
|
|
|
 |
Putkimies22
|
Viestin otsikko: Re: Terkkuja foorumille sieltä sun täältä. Lähetetty: 13.11.2010 22:45 |
|
Niin ja terveiset Xantioita täynnä olevasta Minskistä 
Volvo V70 D4 -15 A Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95 Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun) Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00 Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
|
|
|
|
 |
Teme
|
Viestin otsikko: Re: Terkkuja foorumille sieltä sun täältä. Lähetetty: 15.11.2010 23:00 |
|
Ja taas Saksassa, tälläkertaa Bavarian rajalla Seligenstadtissa, alla V-tyylin kulkine Kaipa täältä joku kerta täytyy tulla muulla kuin flygarilla kotiin 
|
|
|
|
 |
xantiano
|
Viestin otsikko: Re: Terkkuja foorumille sieltä sun täältä. Lähetetty: 18.11.2010 18:28 |
|
Katselin asken kelikameraa Brasiliasta kasin ja on pakko myontaa naiden olojen olevan kotioloja mukavamman Olen yhdistetylla tyo/lomamatkalla ja jouluksi kotiin on ainoa paamaarani. Tanaan on ylimaarainen vapaapaiva ja sita lahden piakkoin viettamaan kadun toisella puolella olevalle rannalle. Syon rantalounaan, juon kylmaa olutta ja nautin ohikulkevista nahtavyyksista Brasilia on niita harvoja maita joihin tulee aina mielellaan uudelleen 
[*]Xantia turboD vm 97 485 000km R.I.M[*] Xantia hdi vm 2000 243 000 km
|
|
|
|
 |
Teme
|
Viestin otsikko: Re: Terkkuja foorumille sieltä sun täältä. Lähetetty: 08.02.2011 18:05 |
|
Taasen Saksan Seligenstadtissa. Perjantaina vuokra-autolla hollantiin ja sieltä TRANSITilla  (kaverille, ei itselle) kotiin. Seuraavaksi pitänee tuoda itelle joku Citikka 
|
|
|
|
 |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Re: Terkkuja foorumille sieltä sun täältä. Lähetetty: 08.03.2011 10:37 |
|
|
|
|
 |
Lemon
|
Viestin otsikko: Re: Terkkuja foorumille sieltä sun täältä. Lähetetty: 30.03.2011 22:18 |
|
Terkkuja Saltvikista. Kun ajoin ZX:n ulos Vikingistä Maarianhaminassa, tuntui kuin olisin tullut kotiin! Sitten ajo hyvin tuttua tietä Mhaminasta Saltvikiin, ZX sai niellä punaista graniittitietä. Lunta on vielä täälläkin, mutta kuitenkin vahvasti jo kevät. On se ihme juttu, miten joku paikka alkaa vähitellen tuntua kodilta, vaikka et olisi koskaan asunut siellä. 
|
|
|
|
 |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Re: Terkkuja foorumille sieltä sun täältä. Lähetetty: 31.03.2011 10:41 |
|
Dertsut Adelaidesta! Ajoin todella hyvällä Bemarilla Ocean Roadin (voin suositella MOLEMPIA) se oli parasta mitä rautajousilla on ollut koskaan tarjota mulle ja vehjä siis oli prätkä, GS 1150... Mahtava alusta. Pongaa kuvasta koala  ...niitä oli metsässä niin että päähän putoili... http://i638.photobucket.com/albums/uu10 ... _koala.jpg
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
|
|
|
|
 |
Lemon
|
Viestin otsikko: Re: Terkkuja foorumille sieltä sun täältä. Lähetetty: 31.03.2011 11:45 |
|
Cikatti kirjoitti: Dertsut Adelaidesta! Ajoin todella hyvällä Bemarilla Ocean Roadin (voin suositella MOLEMPIA) se oli parasta mitä rautajousilla on ollut koskaan tarjota mulle ja vehjä siis oli prätkä, GS 1150... Mahtava alusta. Pongaa kuvasta koala  ...niitä oli metsässä niin että päähän putoili... http://i638.photobucket.com/albums/uu10 ... _koala.jpgKoalakin löytyi, mutta parasta kuvassa oli KESÄ, vihreä ruoho...
|
|
|
|
 |
Igor
|
Viestin otsikko: Re: Terkkuja foorumille sieltä sun täältä. Lähetetty: 31.03.2011 13:05 |
|
Eikös tuolla ole jo syksy pitkällä..? 
- Xsara Break Exclusive 2001 (ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006) - ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
|
|
|
|
 |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Re: Terkkuja foorumille sieltä sun täältä. Lähetetty: 31.03.2011 14:03 |
|
Jep jep, sydän syksy on, kävelin just t-paidassa kaupungin ravinteliin, ilta oli noin 19:00 ja vielä tuossa noin 20 lämmintä. Tuolla koalametsässä käydessä eilen oli jopa 25 C lämmintä. On tämä hieno maa... yksi pätkä tuolla sisämaan puolella oli jopa 30 km pitkä ja kaksikaistainen tie oli 3 metriä levällä asvaltilla. Vastaantulijaa väistettiin soralle, tosin täällä USAn kokoisessa maassa ei ketään liiku teillä muuta kuin kaupungeissa, kätevää. Jos maa on USAn kokoinen ja asukkaita noin 22 miljuunaa niin tiet ovat kyllä tyhjiä sivukylillä.
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
|
|
|
|
 |
|
|