Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 2/2 [ 28 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Tehostettu risteysvalvonta ja suuntavilkku
ViestiLähetetty: 09.06.2010 12:45 
Käyttäjän avatar

Aakku kirjoitti:
Entäs tuo toinen väittämä? "Missä kerrotaan, että kolmannesta huomautuksesta lähtee kortti hyllylle?"
Mulla on ollut se käsitys, että noita huomautuksia saa tulla vaikka kuinka paljon. Vetää vähän torsoksi tuon nollatoleranssin.

Tuttavalleni tulee kertomansa mukaan noin kerran viikossa kirjeitse huomautus sakotusrajan alle jäävästä kameratolppanopeudesta. Jos tuo "kolmesta huomautuksesta kortti hyllylle" otettaisiin takautuvasti käyttöön niin voisi olla veikeä keskustelu nimismiehen kanssa: "onko sinulla mitään puolustusta sanottavana näiden 50 huomautuksen osalta vai annatko suosiolla sen kortin toistaiseksi pois"... Minä olen kuullut huhun että kolmesta huomautuksesta saisi sakon, sehän toki on voimassa että kolmesta sakosta kortti pois.

Citroen e-C4, vm 2020.
Citroen DS5 Hybrid4, vm 2013.
Citroen 2CV "Justiina", vm 1980
Citroen Dyane "Hilma", vm 1975.
Poissa

ViestiLähetetty: 09.06.2010 17:47 

Mä taas ole kuullut varmana tietona että toi pääkukkahattu-vehviläinen on tehnyt kiinalaisten kansa diilin ja kaikki toistuvasti ylinopeuteen syyllistyvät lähetetään kiinaan uudelleenkasvatusleirille, leirillä saa piiskaa ja sähkösokkeja, kukkahattupäisten rotevien vartijoiden tiukassa valvonnassa valmistetaan suomeen uusia kameratolppia niin pitkään että uudelleenkasvatus menee varmasti perille :mrgreen:

Kunniajäsen ;) BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
Poissa

ViestiLähetetty: 10.06.2010 13:29 

Kami kirjoitti:
...itseäni vaan aina sapettaa kun arvostellaan poliisin työtä kärkkäästi....

Kyllä, kaikki kunnia liikennepoliseillemme. He puolustavat lakia ja oikeutta urhoollisesti ja uhrautuvasti mitätöntä neljän tonnin kuukausipalkkaansa vastaan kohdaten työssään yhteiskunnan pohjasakan ja tympeimmän taparikollisuuden väkivaltaiset kasvot.

Liikennepooliisin työ on vaarallisuutensa lisäksi poikkeuksellista älyä ja päättelykykyä vaativaa. Pitää esimerkiksi osata tutkasta lukea, onko nopeus 80 vai 81, tai parkkimittarista selvittää, näyttääkö se vihreää vai punaista.

Niinpä nämä nykyajan liikenteen SherlockHolmesit ovat englannissakin ansainneet yleisesti käytössä olevan arvonimen The Woodheads.

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 2/2 [ 28 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2