Onko kaikissa BX:issä samanlainen tuulilasi, eli sopiiko 1.6 TRS vm. 89:n tuulilasi GTi 91:een? Ja miten sen saa ehjänä irti, mitä työkaluja tarvitaan?
Ylä ja alapuolen saa hyvin mattoveitseelä,mutta jos lasi on hyvin liimattu tulee ongelma sivujen kanssa syynä pieni rako. nm. kokemusta on.
RPekka
Viestin otsikko: Re: BXn tuulilasi
Lähetetty: 24.07.2010 12:28
Jos käytetyn lasin välttämättä haluaa niin kannattaa käyttää aikaa siihen etsimiseen ja valita luovuttaja jonka tuulilasi on liimattu niin kuin yleensä eli vähän sieltä täältä on saatu tarttumaan. Suosittelen kuitenkin sitä uutta klasia kun epäilen hiukan (en pahalla vaan ihan aiempiin viesteihisi viitaten) että aiotko sitä itse kuitenkaan irrottaa tai asentaa.
Citroen e-C4, vm 2020. Citroen DS5 Hybrid4, vm 2013. Citroen 2CV "Justiina", vm 1980 Citroen Dyane "Hilma", vm 1975.
Tapsa 63
Lähetetty: 24.07.2010 20:25
Jos etsit käytettyä lasi toivottavasti löydät sellaisen jossa raimerit on jäänyt asennusvaiheessa laittamatta,irtoo aika helposti ei välttämättä tarvitse työkaluja.
Tulsku
Lähetetty: 24.07.2010 21:32
Lisätään tähän nyt vielä, että olen ollut katsomassa vierestä, kun tallikaveri irroitti Pösöstään tuulilasin. Siinä sitä muutaman tunnin ähellystä seuranneena päätin, etten kyllä ikinä yritä itse vaihtaa liimalasia mihinkään, millään tavalla.
kerran bx.ään vaihdoimme lasin,käytetyn sellaisen. katsastusmies laittoi merkinnän. en hittovie ehtinyt katsastusasemalle niin lähti halkeamaan. tosin eri paikasta,ei näkökentässä niin kelpasi katsastusmiehelle. parisataa taitaa olla vaihdettuna alan liikkeessä niin ei ehkä kannata vanhaa laittaa
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia vestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja.