Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: YV
ViestiLähetetty: 01.02.2009 20:06 
Olen lähettänyt yv:n, mutta se näkyy edelleen lähtevissä, ei lähetetyissä, vaikka olen mielestäni lähettänyt sen. Ja sinä joka olet ehkä saanut saman yv:ni kahteen kertaan: ole kärsivällinen, tässä vasta haetaan uuden sitruunapatongin ominaisuuksia :?

Viestin otsikko: Re: YV
ViestiLähetetty: 01.02.2009 20:12 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Jos oikein muistan, pitää vastaanottajan lukea viesti jonka jälkeen se siirtyy sinun lähetettyihin. Eli viestit ovat toistaiseksi lukematta :)

Poissa

Viestin otsikko: Re: YV
ViestiLähetetty: 01.02.2009 20:46 

citrotar kirjoitti:
Olen lähettänyt yv:n, mutta se näkyy edelleen lähtevissä, ei lähetetyissä, vaikka olen mielestäni lähettänyt sen. Ja sinä joka olet ehkä saanut saman yv:ni kahteen kertaan: ole kärsivällinen, tässä vasta haetaan uuden sitruunapatongin ominaisuuksia :?

:D Joo, vähän malttia. Nyt taitaa jo olla tullut se vastauskin. Kun tässä on vähän muutakin puuhaa, kuin kokoaikaisesti uutta Patonkia päivystää. Ja muutenkin on pientä alkukankeutta. Mutta hienolta tämä vaikuttaa, vaikka onhan tietysti erilainen mitä vanha. Koko ajan saa olla tarkkana, ettei oikein kauheasti sähläisi.

Eiköhän tähän opita.

Tavallinen terve järki ei ole erityisen tavallista.
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 3 viestiä ]