Yks aamu näin unta että mulla oli tallissa melkein 10 metrinen Tissier kolmella taka-akselilla eikä mikään ambulanssi tai alusta vaan vähän SM:n näköinen limusiini, jouset kun veti ylös niin perä nousi kahteen metriin ja lehmää vuoti siihen malliin että alle sai viedä saavia
Siinä sit mietin että mitä *ittua mä tällä teen ja kuka tän ostaa pois kunnes heräsin
Kunniajäsen BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
Teuski
Viestin otsikko: Re: Citroën painajaiset
Lähetetty: 22.08.2010 22:20
Xari kirjoitti:
Yks aamu näin unta että mulla oli tallissa melkein 10 metrinen Tissier kolmella taka-akselilla eikä mikään ambulanssi tai alusta vaan vähän SM:n näköinen limusiini, jouset kun veti ylös niin perä nousi kahteen metriin ja lehmää vuoti siihen malliin että alle sai viedä saavia
Siinä sit mietin että mitä *ittua mä tällä teen ja kuka tän ostaa pois kunnes heräsin
Mä jo luulin että tämä oli joku "märät Citroën-unet"-ketju, mutta siellä olikin tuo lehmävuoto
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=- -=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Kuka voi olla niin julma, että työntää viattomalle pienelle sitikalle nissanin moottorin perseeseen?
Kaikkea sitä näkeekin. Tuosta teosta pitäisi saada jo elinkautinen.
sahtivaari
Viestin otsikko: Re: Citroën painajaiset
Lähetetty: 05.09.2010 19:38
Sitikoista en oo vielä unia nähnyt, kun on niitä riittävästi tontilla. Toki malleja puuttuu, mutta ei vielä enneunia onneksi ole nähty. Lottovoittokin vielä viipyy.
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia vestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja.