Tsekkasitko jo viestiarkistosta hakemalla? Siellä on aika paljon juttua vuodoista vuosien varrella.
Hain itsekin ja yksi pisti aikalailla silmään:
archive/browse.php?t=2&b=39550Kirjoittaja: IJN, Lähetetty: 21.11.2004 18:56 kirjoitti:
On olemassa yksi tilanne jossa paluuvirtaus on oikeasti suurta, ja joka voi särkeä vanhan paluuletkun. Kun jousituksen korkeus laskee joko vivusta komentamalla tai kuormaa keventämällä, korkeudensäätimet päästävät jousisylintereistä painetta pois, ja liika neste puskee säiliöön siitä pönttöletkusta jossa on 2 sivuhaaraa aivan pöntön vieressä. Tyypillisesti hajoaa se sivuhaara joka päättyy etukorkeudensäätimeen, tehden lopussa tiukan mutkan, jossa kumi murtuu. Vuotaa juuri palkin päältä oikealla siinä missä letkunippu kurvaa alas. Moottorin alatuki irrottamalla tämä letku on vaihdettavissa, ja on paljonkin helpompi tapaus kuin se monihaaraisempi mustekala. Vuotokohdan saa selville kun irrottaa ko paluuletkun ja puhaltaa letkuun varovasti ilmaa (esim letkun päähän tiukasti kiinnitettyä muovipussia puristamalla) ja katsoo mistä kuplii ja suhisee ulos.
Kuulostaisiko mahdolliselta?