Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 2 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Rakkaalla LHM-lapsella monta nimeä
ViestiLähetetty: 13.09.2010 23:16 

Tulipa tällainenkin ajatuksiin kun selailin viestejä. Siitä rakkaasta LHM-nesteestä kun viesteissä kirjoitellaan puhekieleen sopivammissa muodoissa. Voi olla, että asiaa tietämätön ei aina arvaakaan mistä on kyse. Mitkäköhän olis suosikkinimitykset? Jos vaikka sääntönä olis, että kirjaimen saa lisätä ensimmäisen (L) kirjaimen jälkeen ja viimeisen jälkeen yhden (toki sääntöjä saa muuttaa jos hyvältä tuntuu). Ja kun ei olla puolankielisiä niin todennäköisesti ne L-, H- ja M- kirjainten väliin laitettavat kirjaimet on vokaaleja (toki voi yrittää konsonanttejakin) :D
Itse ainakin äkkiä muistaen oon törmännyt vaihtoehtoihin:
-löhmi
-lehmi
-lehmä
-löhmy
Ajankohtaisten pihassa pientä huoltoa vaativien vuoroaan odottavien sitikoiden kokemuksella juuri nyt olen valmis ottamaan käyttöön "lohmu" -nimikkeen kun tuosta nimestä tulee jotenkin mielikuva sammumattomasta janosta ja siitä näitten vuoroaan odottavien kohdalla melkein tuntuu olevan kyse.
Paitsi yhdestä, jonka vuotava letku tuli sunnuntaina kuntoon :) - eikä se enää ole lohmu

.~___~.
{[___]}
{°/^\°}
{/_^_\}

"Hyviä on vähän, pahoja vielä vähemmän, mutta meitä siunatusti hulluja laskematon määrä" - Aapeli.
HY, C5 2.2 hdi Break, BX GT, Berlingo, BX Van "GT", B11 proj. ja C4 2.0 16V:n yksinhuoltajuus
Poissa

Viestin otsikko: Re: Rakkaalla LHM-lapsella monta nimeä
ViestiLähetetty: 14.09.2010 13:54 
Käyttäjän avatar

Vanhemmassa kalustossa on hyderempoissa tuon nesteen kanssa välillä melkoista läträämistä, eikös nestekin voisi olla lähmyä :roll:

Citroen Bx 19 Millesime -92 aut., Bx 19 TZI farm -92.
Vw K70L -72 museorek., mopedi Crescent Topper -67 museorek., Yamaha 80 Ygs-1 -71 museorek.
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 2 viestiä ]