Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/4 [ 85 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: ZX-kokoontuminen
ViestiLähetetty: 03.09.2010 10:19 
...eikä tämä ole vitsi! Suunnitelmisssa on järjestää ensi vuonna ZX-kokoontuminen, vaikka sitten olisin ainoa osallistuja :!: Tai jos vaikka ZX/Xsara-tapaaminen, tästäkin alustavasti ollut jo puhetta. Viikonloppuja vaan on ihan liian vähän ja joka kevät-kesä-alkusyksyviikonlopuksi taitaa jo olla joku tapahtuma tai kokoontuminen.

Viestin otsikko: Re: ZX-kokoontuminen
ViestiLähetetty: 03.09.2010 11:11 
Liittyykö tämä siihen kun ZX täyttää mallina ensi vuonna 20 vuotta? :geek:

ViestiLähetetty: 03.09.2010 15:35 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Kiinnostaa kuten arvaatkin!

Wanha neukkumopo & Japanialainen mopo² & Porsche & 230CE
Poissa

ViestiLähetetty: 03.09.2010 16:13 
Jouko kirjoitti:
Liittyykö tämä siihen kun ZX täyttää mallina ensi vuonna 20 vuotta? :geek:

Tottahan se tulee huomioida jotenkin. :D .Ja jos tästä vaikka sais aikaan jokavuotisen perinteen. Ensi vuonna Maailman Kauneimmasta tulee myös täysi-ikäinen ;)

ViestiLähetetty: 03.09.2010 19:55 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Päiväksi sellainen joka osuu viikonloppuun & on joku ZXn esittelypäivämäärä?

Wanha neukkumopo & Japanialainen mopo² & Porsche & 230CE
Poissa

ViestiLähetetty: 04.09.2010 08:25 
Käyttäjän avatar

Lemon kirjoitti:
kokoontuminen, vaikka sitten olisin ainoa osallistuja
Tuosta (ei ZX:stä vaan ainoasta osallistujasta kokoontumisessa) tuli jotenkin heti mieleen tämä: http://www.youtube.com/watch?v=3flnklGQczs

VW Passat B7
Poissa

ViestiLähetetty: 04.09.2010 08:59 
Käyttäjän avatar

-"Meinaakko ens vuonna tulla?"
-"Totta kai."
:mrgreen:

C6 3.0 HDi ('09), C5 2.0 HDi Break ('05), CX 20 Pallas ('83)
Poissa

ViestiLähetetty: 04.09.2010 23:45 
laakeri kirjoitti:
Tuosta (ei ZX:stä vaan ainoasta osallistujasta kokoontumisessa) tuli jotenkin heti mieleen tämä:

:lol: :lol: :lol:
ja tervetuloa sitten aikanaan mukaan sekä laakeri että tulsku jaoksineen :)

ViestiLähetetty: 05.09.2010 07:50 
Käyttäjän avatar

No hei, minulla on sentäs ollut Xsara ja ZX, voin olla hengessä mukana. ;)

C6 3.0 HDi ('09), C5 2.0 HDi Break ('05), CX 20 Pallas ('83)
Poissa

ViestiLähetetty: 06.09.2010 09:05 
Käyttäjän avatar

On miullakin yks ZX ollut ja siihen liittyen olen tehnyt elämäni parhaan auto(?)kaupan. Kun ZX:n ostaa vain saadakseen siitä bensapumpun, maksaa koko kulkineesta 10 € ja tankissa on yli 10 litraa käyttökelpoista bensaa, ei kauppa voi olla huono 8-)

BTW, jotain osia tuosta on vielä jäljellä, ei kukaan ZX:äilijä haluaisi tulla hakemaan niitä pois?

VW Passat B7
Poissa

ViestiLähetetty: 10.09.2010 13:23 
Käyttäjän avatar

Profiili ICQ
Mites tätä on suunniteltu? Onko mitään päivämäärää? Jos vaikka laittais anomuksen vetää :D :D

Poissa

ViestiLähetetty: 10.09.2010 16:44 
laakeri kirjoitti:
BTW, jotain osia tuosta on vielä jäljellä, ei kukaan ZX:äilijä haluaisi tulla hakemaan niitä pois?

Mitä osia sulla on?
Ja ei oo vielä mitään päivämäärää tai edes paikkaa päätetty...

ViestiLähetetty: 10.09.2010 23:06 
Käyttäjän avatar

Lemon kirjoitti:
Mitä osia sulla on?
Mitähän tuolla ois... ovia, konepelti, penkkejä, umpioita, syyläri... en muista, mitä kaikkea olen jo kerinnyt heittämään roskiin. "Yllättäen" eivät nuo ZX:n osat tunnu kellekään kelpaavan...

VW Passat B7
Poissa

ViestiLähetetty: 11.09.2010 10:43 
laakeri kirjoitti:
Lemon kirjoitti:
Mitä osia sulla on?
Mitähän tuolla ois... ovia, konepelti, penkkejä, umpioita, syyläri... en muista, mitä kaikkea olen jo kerinnyt heittämään roskiin. "Yllättäen" eivät nuo ZX:n osat tunnu kellekään kelpaavan...

Peltiosia en tarvi, kaikki on loistavassa kunnossa (paitsi oikeanpuoleinen helma) enkä myöskään penkkejä, ne vievät liikaa tilaa ja säilytystilaa on rajallisesti. Mutta muu kiinnostaa. Ja myös "yllättäen" on tapahtunut jotain jonka takia tätä pitää jatkaa yv:inä. :evil:

ViestiLähetetty: 11.09.2010 19:09 
Käyttäjän avatar

laakeri kirjoitti:
"Yllättäen" eivät nuo ZX:n osat tunnu kellekään kelpaavan...
Ja tuo siis sen takia, kun ei noita ZX:iä taideta harrastaa ihan vastaavissa määrin kuin beksäjä ja ajoautoihin tuskin taas viittii kovin moni yhtään sijoittaa kun suunnilleen samalla rahalla saa Xantiankin :?
Yritän muistaa kartoittaa, mitä löytyy, kun Taipalsaaren puolella seuraavan kerran käyn.

VW Passat B7
Poissa

ViestiLähetetty: 01.10.2010 20:23 
Sen verran asia on edennyt, että olen suunnitellut ajankohdaksi huhtikuuta ja tarkemmin vielä loppukuuta. Silloin on vielä tapahtumakalenterissa toivoakseni vapaita viikonloppuja, mutta kuitenkin jo kevättä. Täytyy kuitenkin vielä tarkistaa mahd. juhlapyhät sekä muut tärkeät Citikka- (sis. myös 2CV) ja muut autoharrastetapahtumat. Tässä vaiheessa, kun en ole vielä tehnyt varauksia mihinkään suuntaan, voi vielä ilmoitella jos joku vkl ehdottomasti EI sovi. Mutta sen olen päättänyt, että miitti tulee! :D

ViestiLähetetty: 01.10.2010 20:44 

Hyvä että tulee uusia joukkokokoontumisia, nähdään miten Zx-kuskit eroaa muusta porukasta :lol:

Citroen C4 Cactus -14
Citroen Berlingo XTR -08
Harley-Davidson Softail Heritage -99
Poissa

ViestiLähetetty: 01.10.2010 20:54 
artturi2 kirjoitti:
Hyvä että tulee uusia joukkokokoontumisia, nähdään miten Zx-kuskit eroaa muusta porukasta :lol:

Älä vaan kerro julkisesti mielipidettäsi siitä miten mä eroan mielestäsi muusta porukasta :oops: . Nuo muut ZX-kuskit (enkä tarkoita nyt pelkästään nimimerkkiä vaan muitakin) joita olen tavannut ovat tosi fiksua porukkaa! :) Ja mites me sun mielestäsi sitten voitaisi erota muusta porukasta :?: Citikkaan hurahtaneita harrastajia siinä kuin muutkin, ei kai tämä Citikkamalli meistä tee mitään sen oudompia kuin mitä muutkaan Citikkaihmiset ovat :!:
Jos Artturi2 tulet huomenna Kossun pajalle nii jatketaan keskustelua...

ViestiLähetetty: 02.10.2010 10:50 
Käyttäjän avatar

Profiili ICQ
Joo, tuo huhtikuun loppu olis varmasti hyvä ajankohta. Onhan kevät jo menossa ja kesä tuloillaan. Mielikin virkeämpi kuin näin syksyllä :)
JA ajoissa ollaan ainakin liikkeellä, ja voi alkaa varata kalenterista jo tyhjää.... :mrgreen:

Poissa

ViestiLähetetty: 02.10.2010 20:07 

Pitkällisen ja syvällisen keskustelun tuloksena totesimme että Zx-kuljettajat eivät eroa muiden mallien kuljettajista mitenkään koska hekin joutuvat ajamaan Citroen -henkilöautoilla. :lol:

Citroen C4 Cactus -14
Citroen Berlingo XTR -08
Harley-Davidson Softail Heritage -99
Poissa

ViestiLähetetty: 02.10.2010 20:53 
Käyttäjän avatar

Profiili ICQ
Niin just "joudutaan" ja jos olisin rikkaampi joutuisin varmaan ajamaan C6:lla :D

Poissa

ViestiLähetetty: 02.10.2010 22:21 
artturi2 kirjoitti:
... Zx-kuljettajat eivät eroa muiden mallien kuljettajista mitenkään koska hekin joutuvat ajamaan Citroen -henkilöautoilla. :lol:

Tää vielä mittää, mutku tän lisäksi joutuu vielä tutustumaan toisiin Citikka-ihmisiin ja viettämään vapaa-aikaa näiden seurassa.. :lol:

ViestiLähetetty: 20.10.2010 12:19 
Suuren suosion saava ZX-miitti on lauantaina 16.4.2011 Vehoniemen Automuseossa. Olisin halunnut sen vähän myöhempään ajankohtaan, mutta seuraava lauantai on pääsiäisen aikoihin ja sitä seuraavana on vappu, joten tuo oli sopivin päivä. Tärkeimmät tapahtumat ilmoitetaan hyvissä ajoin! 8-)

ViestiLähetetty: 28.01.2011 22:40 
Samana lauantaina, jolle olen päättänyt ZX-miitin Kangasalle Vehoniemen Automuseoon on myös Hot Rod and Rock Show Tampereella. Mitä tehdään? Onko tämä päällekkäinmeno este jollekin sellaiselle, joka mahd. olisi ollut tulossa ZX-miittiin mutta nyt valitseekin sen sijaan Hot Rodin, vai päinvastoin onko tämä hyvä tilaisuus yhdistää molemmat tapahtumat? Aikataulun teko on jo tässä vaiheessa pikkuisen tiukalla, joten vastauksia ja nopeasti please. Tietenkin pitää kysyä myös Vehoniemestä josko heille sopii esim. jo viikkoa aiemmin.
Siis lyhyesti: pääsetkö ZX-miittiin 16.4. vai haluatko että sitä siirretään esim. viikkoa aikaisemmaksi? Ja jos kukaan ei vastaa tähän, niin sitten teen ihan mitä haluan :mrgreen:

ViestiLähetetty: 29.01.2011 06:17 
Käyttäjän avatar

Olen itse töissä HR & RS:ssa, eli mun viikonloppu menee aikas tiiviisti siellä, mutta pääsen varmaankin muutamaksi tunniksi livistämäänkin, jotta voin poiketa kankaanalla, mutta mieluummin tietty ei tuon kanssa päällekäin. Tosin eihän mulla ole edes ZX:ää :roll: . Eli siis mulle ihan se ja sama...

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/4 [ 85 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava