Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 3/3 [ 55 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Ei riemulla rajaa, kun Xm: llä ajaa
ViestiLähetetty: 13.10.2010 10:25 

Viestit: 181
Onhan xm ihan ok mutta voi sitä riemua kun eilen sain cx:n taas liikenteeseen. Xm ja Cx ovat kuitenkin eri maailmasta jousitusmukavuuden suhteen. Toki Xm voittanee uudemmat (ei kokemusta muuta kuin taksin takapenkillä) hydet.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Ei riemulla rajaa, kun Xm: llä ajaa
ViestiLähetetty: 13.10.2010 10:56 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3152
Paikkakunta: Korpilahti

Profiili WWW
Kuva
Ai tällainko Cikattilla kävi..? :lol:

Vasta 602 tuhannen kohdalla miulla...

Kuva
Ja tällai siitä selevittiin, ei jaksanu panostaa, piti vaan päästä verstaalta kotio. Käyttöauto, panostus on muualla...

Niin, ainua "ylimääräinen" ääni mitä tuosta kuului tuli siitä kun pakoputki makasi runkopalkin päällä, vieno vihellys vain tuli putkesta... Ehkä tuota putkistoa voisi suorentaa omastakin (jos viittis)..?



Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2
Series -LantikanPätkä
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Ei riemulla rajaa, kun Xm: llä ajaa
ViestiLähetetty: 13.10.2010 12:03 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5854
Paikkakunta: Tuusula
"Ai tällainko Cikattilla kävi..? "

Prikulleen! Katos sulla on siellä hienot harukset :lol:

Joo, eikun pois ne pöntöt. Tänäänkin laskin motari 130 kmh uudella rosteriputkella jota siis todellakin on metri suoraan keskipönttöjen jatkeena niin mitään eroa äänimaailmassa ei ole ja tulee muuten kivasti takapäähän tilaa. Nyt olis helppo omastakin tutkia korkeuden säätimen löhmin tiputusta kun ei ole pönttö edessä.

Pakokaasuthan ei osaa ulos putkistosta kun siellä on tuollainen käärmeenpesä.



Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Ei riemulla rajaa, kun Xm: llä ajaa
ViestiLähetetty: 13.10.2010 13:49 
Käyttäjän avatar

Viestit: 308
Ettei sit kuitenkin vaikuta se kärmeksenpesä päästöihin jotenkin? Ei muuten, mutku se pelottava katsastusinssi....



2CV -65 "Poppaloora"
XM V6 -91 "Madame P"
Suzuki Savage LS650 -90 "Ieva"
Royal Enfield diesel -67 "Einari"
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Ei riemulla rajaa, kun Xm: llä ajaa
ViestiLähetetty: 13.10.2010 14:48 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5854
Paikkakunta: Tuusula
Päästöihin pakoputkison rakenne ei vaikuta. Olen katsastuttanut useita autoja täysin modifioiduilla pakoputkistoilla. Ainoa asia johon pakoputkiston rakenne, virtaukset vastapaineet vaikuttaa on moottorin tuottama vääntö.
Sen olen havainnut käytännössä 2-3 eri turbo autossa että "ylimmääräisten" pönttöjen poisto helpottaa pakokaasujen poistumista turbon jälkeen. Paras tulos tuli kun kerran poistin CX Turbo ykkösen (TRD) keskipöntön, poistaminen paransi turbon heräämistä alemmilla kierroksilla. Etupönttö kun hidasti pakokaasun poistumisnopeutta huomattavasti ylimääräisellä pyörteillyllä joka johtaa vastukseen joka turbossa erityisesti on vain haitta.



Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 3/3 [ 55 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: aapo ja 8 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: