Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Voisko perustaa .
ViestiLähetetty: 16.10.2010 19:00 

Meille ei ymmärtäville kalkkiksille oma sivu jossa opeteltas tätä netin käyttöä.
esim. en osaa siirtää kuvia alpumistani tänne.toista linkiä en myös :?: s tänne,enkä muuallekkaan,tytön pojat 2 v.-3 v.eivät vielä osaa neuvoa pappaa muuten ovat kovia koneella( onko hyvä vai paha ),ja muitakin puutteita on.. :lol:

Poissa

Viestin otsikko: Re: Voisko perustaa .
ViestiLähetetty: 16.10.2010 19:31 
Käyttäjän avatar

Se linkitys ei ole kovin kummonen kepponen, itse asiassa viestiä kirjoittaessa saat ohjeen siihen, kun viet hiiren kursorin sen kirjoituslaatikon yläpuolella olevan URL-napin päälle. Homman voi tehdä monella tapaa:
- Tapa 1: Kun olet kirjoittanut/kopioinut sivun osoitteen kirjoituslaatikkoon, niin "maalaa" se hiirellä ja paina sitten sitä URL-nappia. Osoitteen eteen pitäisi ilmestyä kulmasuluissa oleva url-teksti [url] ja osoitteen perään vastaava teksti, mutta lisänä kauttaviiva ennen sitä url-tekstiä [/url]. Ja se on siinä.
- Tapa 2: Kirjoita itse se [url] ennen sitä osoitettasi ja [/url] sen jälkeen.
- Tapa 3, pro - tuskin tarvitaan: kirjoita esim. [url=http://www.nettiauto.com/]Nettiauto[/url], jossa tuo [url= ja ] välissä oleva pätkä on sen linkin osoite ja tuon ja [/url]:n välissä oleva teksti on se, mitä viestissä näkyy sen linkin kohdalla.

VW Passat B7
Poissa

ViestiLähetetty: 16.10.2010 19:44 

Terveisiä saunasta kokoilen huomenna,kiitos jos onnistun.olen ihmetellyt minkä takia tuo oikeapuolenen näppäi on.. :(

Poissa

ViestiLähetetty: 16.10.2010 21:08 
Käyttäjän avatar

vanhakoppanen beksi ollut Nettiautossa myynnissä reilun viikon. Kaveri hakee sillä n. 1000€:n hintaa. Onkohan hinta kohillaan?

laakeri kirjoitti:
Se linkitys ei ole kovin kummonen kepponen, itse asiassa viestiä kirjoittaessa saat ohjeen siihen, kun viet hiiren kursorin sen kirjoituslaatikon yläpuolella olevan URL-napin päälle. Homman voi tehdä monella tapaa:
- Tapa 1: Kun olet kirjoittanut/kopioinut sivun osoitteen kirjoituslaatikkoon, niin "maalaa" se hiirellä ja paina sitten sitä URL-nappia. Osoitteen eteen pitäisi ilmestyä kulmasuluissa oleva url-teksti [url]ja osoitteen perään vastaava teksti, mutta lisänä kauttaviiva ennen sitä url-tekstiä[/url]. Ja se on siinä.
- Tapa 2: Kirjoita itse se [url]ennen sitä osoitettasi ja[/url] sen jälkeen.
- Tapa 3, pro - tuskin tarvitaan: kirjoita esim. Nettiauto, jossa tuo [url=ja]välissä oleva pätkä on sen linkin osoite ja tuon ja[/url]:n välissä oleva teksti on se, mitä viestissä näkyy sen linkin kohdalla.

kiitos Laakerille oppitunnista, :) nyt onnistuu linkittäminen

Tapsa 550 kirjoitti:
Terveisiä saunasta kokoilen huomenna,kiitos jos onnistun.olen ihmetellyt minkä takia tuo oikeapuolenen näppäi on.. :(

Tapsa, ei tässä tarvii oikeanpuoleista näppäintä :roll:

Citroen Bx 19 Millesime -92 aut., Bx 19 TZI farm -92.
Vw K70L -72 museorek., mopedi Crescent Topper -67 museorek., Yamaha 80 Ygs-1 -71 museorek.
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 4 viestiä ]