ealab kirjoitti:
Takakynkästä, kun napa oli purettu: 1/4":n 11-12mm:n pitkä hylsy, sitä kevyesti vasaralla naputellen. Ensin anturin tyvestä irtoruosteet pois ja jotain ruosteirr. ainetta. Näköjään ABS- kynkkä ja -napakin sopii absittomaan, jos sellainen tarve tulee.
Jos kynkkä vaihtuu vanhempaan malliin, missä on peltinen, ruosteinen ABS-anturijohdon kiinnike, niin ottaa entisestä, jos uudempi, muovikiinnikkeen, poraa sen jalkaan 6mm reiän, sitten vaan iso aluslevy ja sopiva M6 pultti. Kiinnittää vasta, kun kynkkä on paikoillaan.
Taas tyypillinen ilmoitus,ei kerro mistä irroittaa,rofilista selviää irroitus tapahtuu ilmeisesti Paimiossa mutta ei selviä ulkonako vai autotallissa mikä on vaihtopaikan lämpötila ja ilmankosteusrosentti onko ponnilla vai tunkin varassa..
