Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 2 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Xantia 1.8i Break moottoripesun jälkeiset murheet
ViestiLähetetty: 22.10.2010 11:31 
Käyttäjän avatar

Viestit: 238
Paikkakunta: Orivesi
Elikkäs nyt vinkkiä tarvitaan, moottorin pesu tehty jokin aikaa sitten ja sytytysjohtimet sekä tulpatkin vaihdettu ja käyntihäiriö on ja pysyy. Olen myös puhdistanut lamdan liittimen ja vikaa ei tunnu vaan löytyvän, onko kenelläkään muulla kokemuksia mistä kyseinen vika voisi johtua?? ainiin ja se häiriö on seuraavanlainen: moottori käy kaikilla mukeilla mutta moottori käy huonosti tyhjäkäyntiä kylmänä ja tärisee kylmänä sekä lämpimänä kierroksilla. Niin ja autoon on vaihdettu myös laturi koska se oli tiensä päässä. Tärinän tuntee kaikista parhaiten veto päällä mutta myös paikallaan tärisee, kytkin on kyllä kulunut ja voi toki olla hieman pinnatkin vinot jo mutta mistä tärinä ja huono käynti kylmänä jopa vapaalla?? Niin ja vielä sellainen lisäys että jakohihna vaihdettu (varmasti on kohdistus kohdallaan).

Kokemuksia??
ykk?
jakaja?

Autossa on se perinteinen "kartionmallinen" tyhjäkäyntisäädin joka on kaasuläppäkotelossa, mutta eihän sen tulisi kierroksilla täristävän (kytkin ylhäällä). Tulipa sekava teksti mutta kaitpa siitä asia sisäistää :mrgreen:



C5 2.0 16v -05 berline kaasuvaiva
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xantia 1.8i Break moottoripesun jälkeiset murheet
ViestiLähetetty: 22.10.2010 19:21 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
Ropeliz kirjoitti:
Elikkäs nyt vinkkiä tarvitaan, moottorin pesu tehty jokin aikaa sitten
Konehuoneesta kun nyt aluksi käyt kaikki sähköliittimet läpi, niin sen jälkeen on hyvä palata asiaan. Ei niitä loppujen lopuksi niin mahdottomasti ole... Periaatteessa viankuvaan "sopivista" on hyvä aloittaa, eli esim. suuttimien liittimet. Pysyvätkös kierrokset muutes tasaisina tärinän ajan vai vaeltavatko?
Ropeliz kirjoitti:
Autossa on se perinteinen "kartionmallinen" tyhjäkäyntisäädin joka on kaasuläppäkotelossa
Ömm, onkos tämä 16-tappinen vai onko 8-tappisissakin tuollaista ollut joskus?



VW Passat B7
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 2 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: