Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: CX ;n alipainekalvon vaihto naftapumppuun
ViestiLähetetty: 25.10.2010 13:08 
Käyttäjän avatar

Viestit: 18
Paikkakunta: Vihti
Taisi kalvo mennä ja pitäisi uusi asetella paikoilleen.

Kokeilin käsikopelolla oletettua paikkaa ja siellä oli peltikuorinen 5cm halk.suoja,
muovinappula keskellä selkää, joka vielä pyöri sormin irti lähtemättä.
tähän tulee/lähtee ylhäältä ja ed. vasemmalla puolella, 2-letkua,paksumpi
ja ohuempi.
sormiin osui tämän hässäkän alapuolella vielä plommi-lanka.

onko osoite oikea?
eli, miten paikat aukaistaan ja uusi kalvo paikoilleen?

kyselee seppo s.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX ;n alipainekalvon vaihto naftapumppuun
ViestiLähetetty: 25.10.2010 14:12 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1719
Paikkakunta: Korpilahti
kyseessä siis ahtamattoman dieselin syöttöpumppu? vai ahdetun.

turbo-dieselin ahtopaine-kellon kalvon vaihdosta kuvia tuolla: http://www.citikka.info/gallery/users/cxtb2/kilpukoita/?g2_page=2



CX 25 TRD Turbo2 Break "TummaTRD", CX 25 GTI Turbo2, XM V6 "MustaKuukka", MG ZS Luxury -22
Varalla: CX 25 Break "UA2", CX 25 GTI Turbo2, CX 25 TRD Turbo2 Break "UA"
Veturi: Discovery2
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX ;n alipainekalvon vaihto naftapumppuun
ViestiLähetetty: 25.10.2010 16:21 
Käyttäjän avatar

Viestit: 18
Paikkakunta: Vihti
kyse turbo diesel.
onko kuori vain painettuna kiinni? ja keskinappula suoja joka tulee kopan mukana?

seppo s.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX ;n alipainekalvon vaihto naftapumppuun
ViestiLähetetty: 25.10.2010 17:05 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1719
Paikkakunta: Korpilahti
tuosta kuva "sarjasta" pitäisi näkyä kaikki osat, eli jos se muovinen nattura on tallella, se on vain suojatulppa jonka alla on 6-kolo avaimella kanta, siitä säädetään miten ahtopaine antaa soppaa lisää, mitä löysemällä (ulompana) säätöruuvi on, sitä enemmän polttoainetta menee koneelle.

suojakuori irtoaa tuolla 14mm. avaimella irrotettavalla kaposella mutterilla. tämä mutteri myös lukitsee varsinaisen säätöruuvin.

sitten tulee näkyviin 3:lla pienellä ruuvilla kiinni oleva ahtopainekellon kansi, jonka alla on jousi ja luisti jossa kalvot.



CX 25 TRD Turbo2 Break "TummaTRD", CX 25 GTI Turbo2, XM V6 "MustaKuukka", MG ZS Luxury -22
Varalla: CX 25 Break "UA2", CX 25 GTI Turbo2, CX 25 TRD Turbo2 Break "UA"
Veturi: Discovery2
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 4 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: