|
Kirjoittaja |
Viesti |
kokemjne
|
Viestin otsikko: Re: ZX käy vajailla pytyillä ja metelöi Lähetetty: 20.10.2010 17:44 |
Viestit: 4693 Paikkakunta: 05460 Hyvinkää
|
olikohan tuossa MAP , alkaa vaikutta siltä. ja kokeile nyt sitä ruuvari temppua niitten suuttimien kanssa . ja missä se sun härvelis on . ei tuo voi olla noin vaikee diagnostidoida.
|
|
|
|
 |
Kami
|
Viestin otsikko: Re: ZX käy vajailla pytyillä ja metelöi Lähetetty: 20.10.2010 18:05 |
Viestit: 1729 Paikkakunta: Nousiainen
|
Okei, kokeilen ruuvari temppua sitten... Aika on niin kamalan kortilla ja pikkasen vaikeeta tehdä syvempiä diagnooseja... Olenkin yrittänyt saada ongelman ratkaistua vaihtamalla osia, jotta aikaa säästyis, mutta taitaa olla taas näitä pers edellä puuhun tekniikoita  Eli taitaa tänä yönä olla myöhäinen diagnosointi ajankohta, lasten mentyä nukkumaan...  Kyllä mulle Koken apu kelpais, mutta mää oon Turus tai en edes Turus vaan Noustessa 30 km Turust Porriin päin.
Ai mää vai... 1. Citroen Xsara 1.6 -05, 2. Cactus -14, 3. Chrysler GV 3.3 -04 (remontissa), 4.Citroen Xsara 1.6 -00 (remontissa), 5. XM V6 -92, 6.Saxo 1.4i -01, 7. BX 1.9 GT -85 (Proj) 8. 2 x 2CV6 ( proj) 9. Opel Kadett 1.2 -72 (Proj)
|
|
|
|
 |
olli__o
|
Viestin otsikko: Re: ZX käy vajailla pytyillä ja metelöi Lähetetty: 20.10.2010 18:25 |
Viestit: 5124
|
MAPin luulisi vaikuttavan kaikkiin sylintereihin samalla tavalla? Harvoin kaksi suutintakaan jää toimimatta kerralla? Jos vika oli alkujaan sytytykseen liittyvä, voi uudetkin tulpat olla kastuneet niissä sylintereissä jossa ongelmaa oli, kannattaa kurkata.
Tarkistitko koskaan alkuperäisellä puolalla tuliko kipinää 2 ja 3 sylintereihin, tarkista ainakin nyt tällä uudella, voihan olla vikaa ohjaus/johto/liitos puolellakin.
Tarkistus onnistuu siten että yksi niistä vanhoista irtotulpista kiinni 2:n tulpan johtoon ja se jollain irtojohdolla tulpan kierteestä maihin, kone käyntiin ja sitten katsomaan onko kipinää ja arvioimaan onko vielä hyvän näköinen. Älä pitele tulppaa tai johtoa käydessä, jännitteet vaarallisen korkeita.
Hukkakipinälaitteissa harvemmin on sytytyksen lisäksi montaa vikaa jotka vaikuttavat kahteen sylinteriin samoin (paitsi tuo kansipahvivika, mutta se on todella helppo tarkistaa puristuspainemittauksella, kahdessa sylinterissä pitäisi olla alhainen puristus. Minulla alussa oli voimakkaampi tsup-tsup -ääni, sekin vaimeni kyllä vähän?, kun kansipahvin palanut kannas leveni lisää).
Kipinän puute ei pitäisi ääniä aiheuttaa, mutta mitenköhän nuo hihnan ajoituksen ongelmat vaikuttaisi?
|
|
|
|
 |
Kami
|
Viestin otsikko: Re: ZX käy vajailla pytyillä ja metelöi Lähetetty: 26.10.2010 12:09 |
Viestit: 1729 Paikkakunta: Nousiainen
|
Tilannetiedotus... Kyllä niille jokaiselle pytylle tulee kipunaa. Kokeilin laittamalla vuorotellen jokaisen tulpanpiuhanpäähän tulpan ja maajohdon. Nyt on sit puristuspainemittauksen vuoro... paraikaa... Mielenkiintoista muuten, että Motonetista ostettu virranjakaja-puola mötikkä on muuten samankokoinen, mutta ei osu kiinnitysreiät kohdalleen  Nyt on kiinni yhdellä pultilla vain...
Ai mää vai... 1. Citroen Xsara 1.6 -05, 2. Cactus -14, 3. Chrysler GV 3.3 -04 (remontissa), 4.Citroen Xsara 1.6 -00 (remontissa), 5. XM V6 -92, 6.Saxo 1.4i -01, 7. BX 1.9 GT -85 (Proj) 8. 2 x 2CV6 ( proj) 9. Opel Kadett 1.2 -72 (Proj)
|
|
|
|
 |
Kami
|
Viestin otsikko: Re: ZX käy vajailla pytyillä ja metelöi Lähetetty: 26.10.2010 14:58 |
Viestit: 1729 Paikkakunta: Nousiainen
|
No niin... puristuspaineet 0 kakkossylinterissä. Pitää hakee pois ja irrottaa kansi ja tehdä analyysi.. 
Ai mää vai... 1. Citroen Xsara 1.6 -05, 2. Cactus -14, 3. Chrysler GV 3.3 -04 (remontissa), 4.Citroen Xsara 1.6 -00 (remontissa), 5. XM V6 -92, 6.Saxo 1.4i -01, 7. BX 1.9 GT -85 (Proj) 8. 2 x 2CV6 ( proj) 9. Opel Kadett 1.2 -72 (Proj)
|
|
|
|
 |
laakeri
|
Viestin otsikko: Re: ZX käy vajailla pytyillä ja metelöi Lähetetty: 26.10.2010 16:54 |
Viestit: 7490 Paikkakunta: Taipalsaari
|
Kami kirjoitti: No niin... puristuspaineet 0 kakkossylinterissä. Oho, että ihan pyöreä nolla. Tuohon kun vielä lisäksi huomioidaan alkudiagnoosissa mainittu tahmea startin pyöritys, niin ei kyllä oikein hyvältä kuulosta 
VW Passat B7
|
|
|
|
 |
Kami
|
Viestin otsikko: Re: ZX käy vajailla pytyillä ja metelöi Lähetetty: 26.10.2010 17:09 |
Viestit: 1729 Paikkakunta: Nousiainen
|
Juu ei... auton muun kunnon huomioiden ja oman varallisuuteni huomioiden tuo menee projektiksi ja tilalle tulee joku hyvä edullinen tarjokas, mistä onkin jo alustavat keskustelut suoritettu.
Ai mää vai... 1. Citroen Xsara 1.6 -05, 2. Cactus -14, 3. Chrysler GV 3.3 -04 (remontissa), 4.Citroen Xsara 1.6 -00 (remontissa), 5. XM V6 -92, 6.Saxo 1.4i -01, 7. BX 1.9 GT -85 (Proj) 8. 2 x 2CV6 ( proj) 9. Opel Kadett 1.2 -72 (Proj)
|
|
|
|
 |
olli__o
|
Viestin otsikko: Re: ZX käy vajailla pytyillä ja metelöi Lähetetty: 26.10.2010 19:25 |
Viestit: 5124
|
Kami kirjoitti: No niin... puristuspaineet 0 kakkossylinterissä. Pitää hakee pois ja irrottaa kansi ja tehdä analyysi..  Kokeilitko puristuksia myös kolmosesta, luulisi olevan myös nolla, jos senkään tulpanjohdon irroittaminen ei käyntiin vaikuttanut? Tosin mainittu tahmea startin pyöritys ei liittyisi ainakaan kansipahviin. Pelkkä kannentiiviste on ainakin kovin halpa, jos ei muuta venttiili tms vikaa, pulttisarjakin ~20 €, jos venyneet. Tässä taitaa olla tosin märät sylinteriputket, jotka voivat olla vielä eri korossa ja aiheuttaa pitävyysongelmia. Onko tämä manuaali hallussa: http://citroen.podolsk.ru/xm/docum/haynes_zx/zx-02b.pdf
|
|
|
|
 |
laakeri
|
Viestin otsikko: Re: ZX käy vajailla pytyillä ja metelöi Lähetetty: 26.10.2010 20:16 |
Viestit: 7490 Paikkakunta: Taipalsaari
|
olli__o kirjoitti: Pelkkä kannentiiviste on ainakin kovin halpa, jos ei muuta venttiili tms vikaa, pulttisarjakin ~20 €, jos venyneet. Olisikohan kokonaiskustannukset olleet arviosta jossain 150...200 € välillä ehkä, kun samanlaisesta koneesta petti sylinterinputken alatiiviste (vääränlaista glykolia). Tarvikkeethan olivat yläpään tiivistesarja + nuo tiivisteet, jakohihnasarja, vesipumppu, termostaatti, kannen kiinnitysruuvit, öljyä moottorin huuhteluun, öljynputsari ja varsinainen moottoriöljy. Lisäksi suuren osan hommasta maksoi kannen tasohionta. On tuollaisessa melko kallis, kun kannen ylä- ja alapinnat eivät ole samansuuntaiset. Hyllystä löytyi valmiiksi tuubissa moottorikäyttöön sopivaa tiivistemassaa ja tarvittavia rasvoja yms, niin niitä ei tarvinut hommata. Samoin pakosarjan suojapellin remonttiin löytyi materiaalit, pakosarjan pinnapultteihin raaka-aineet ja hitsauspuikkojakin oli pakosarjan paikkaamiseen... Jos oikein budjettimallina haluaa rempan tehdä, eikä jakopäätä remppaa samalla, niin paljon halvemmalla pääsee. Ja minullahan oli nuo ylimääräiset öljyt ja tiivisteetkin, mitä tässä ei tarvita. Kuviakin on täällä.
VW Passat B7
|
|
|
|
 |
Kami
|
Viestin otsikko: Re: ZX käy vajailla pytyillä ja metelöi Lähetetty: 27.10.2010 03:50 |
Viestit: 1729 Paikkakunta: Nousiainen
|
Noh kaksi suurinta ongelmaa tuon rempan tekemiseksi edullisesti, on lämpimän tallin puute ja ajan puute (no kolmas tietty, motivaatio...). Ajatus kyllä on tehdä se pikkuhiljaa, jotta vois tuolle vielä uuden kodin löytää... saas nähdä toteutuuko ajatusta pidemmälle...
Ai mää vai... 1. Citroen Xsara 1.6 -05, 2. Cactus -14, 3. Chrysler GV 3.3 -04 (remontissa), 4.Citroen Xsara 1.6 -00 (remontissa), 5. XM V6 -92, 6.Saxo 1.4i -01, 7. BX 1.9 GT -85 (Proj) 8. 2 x 2CV6 ( proj) 9. Opel Kadett 1.2 -72 (Proj)
|
|
|
|
 |
laakeri
|
Viestin otsikko: Re: ZX käy vajailla pytyillä ja metelöi Lähetetty: 27.10.2010 07:20 |
Viestit: 7490 Paikkakunta: Taipalsaari
|
Kami kirjoitti: lämpimän tallin puute Oho, tuollainen olisikin aika luksusta. No, mie oon kyllä saanut irtokomponentteja lämpimään ja onneksi kannet on saanut pois tähän mennessä lämpimään vuodenaikaan. Vielä ei kuitenkaan niin kylmää ole, että mitään estäisi. -20..30 °C pakkasia jos ehtii tulla kesken rempan, niin sitten ongelmaksi voi toki tulla se, että alkavat työkalut takertua käsiin, kun ei kuitenkaan aina voi työjarruja pitää. Ongelmasta selviää kuitenkin pitämällä työkaluja lämmittimen edessä. Kansihan irtoaa melko nopeasti tuollaisesta ja jos sen vaan saat johonkin tallitiloihin, niin silloin loppuhomma onkin helppo. Ei siellä pellin alla mahdottomasti joudu kuitenkaan puuhaamaan.
VW Passat B7
|
|
|
|
 |
Kami
|
Viestin otsikko: Re: ZX käy vajailla pytyillä ja metelöi Lähetetty: 27.10.2010 10:29 |
Viestit: 1729 Paikkakunta: Nousiainen
|
Juu, kyllä minä sitä auki ajattelin pikkuhiljaa otella tuossa kylmässä tallissakin  Toivottavasti pärjää standardi työkaluilla. Ei löydy momentinväännintä yms. mun valikoimista... Kakkospytty tosiaan oli 0 ja kaikki muut täysillä paineilla. Eli epäilemättä ei ole kyse kansipahvin vuodosta ainakaan toiseen pyttyyn... "Isot pojat" oli mulle valehdellu... tuon autohuollon mukaan kannen plaanaus maksaa peräti 40€. Eihän se ole paljon... kuvittelin siihen menevän satoja... No ehkä tuo on joku päivä taas liikenteessä.
Ai mää vai... 1. Citroen Xsara 1.6 -05, 2. Cactus -14, 3. Chrysler GV 3.3 -04 (remontissa), 4.Citroen Xsara 1.6 -00 (remontissa), 5. XM V6 -92, 6.Saxo 1.4i -01, 7. BX 1.9 GT -85 (Proj) 8. 2 x 2CV6 ( proj) 9. Opel Kadett 1.2 -72 (Proj)
|
|
|
|
 |
Jankos
|
Viestin otsikko: Re: ZX käy vajailla pytyillä ja metelöi Lähetetty: 27.10.2010 11:11 |
Viestit: 1229 Paikkakunta: Jokioinen
|
Jos se ei tee painetta vesitilaan niin sitten on pakko olla imu tai pakoventtiilivika. Tuokin selviäisi ohivuotomittauksella, eli korvalla kuulisi tuleeko imu vai pakokanavaan vaiko peräti vesitilaan.
Mikäli vena palanut niin sitten sen työt ja osat vielä plaanauksen päälle, eli voi olla helpompi/halvempi etsiä ehjä kansi, plaanata se ja sitten kasaan... Mutta pura se nyt ensin pois.
Saxo vts v1600, Peugeot 2008 E-hdi 115 allure, Ducato 2.3jtd retkis, Ducato 180 multijet huoltoautona, Saxo TU5JP4T projekti.
|
|
|
|
 |
laakeri
|
Viestin otsikko: Re: ZX käy vajailla pytyillä ja metelöi Lähetetty: 27.10.2010 11:33 |
Viestit: 7490 Paikkakunta: Taipalsaari
|
Kami kirjoitti: "Isot pojat" oli mulle valehdellu... tuon autohuollon mukaan kannen plaanaus maksaa peräti 40€. Eihän se ole paljon... On se paljon, jos vertaat siihen, mitä molemmilta pinnoilta samansuuntaisen kannen plaanaus maksaa, esim. TU-koneiseen. Samalla koneistamolla kun olen molempiin malleihin teettänyt, niin alle 30 € oli TU:hun ja 50 € XU:hun. Merkittävä osuus remontin kustannuksista kuitenkin esim. kansipahvin tai sylinterinputken alatiivisteiden vaihdon yhteydessä. Jankos kirjoitti: Jos se ei tee painetta vesitilaan niin sitten on pakko olla imu tai pakoventtiilivika. Tuokin selviäisi ohivuotomittauksella, eli korvalla kuulisi tuleeko imu vai pakokanavaan vaiko peräti vesitilaan. Siihen suuntaan tuo kovasti viittaisi, kun mäntää tuskin saa ilman huomattavia lisäseuraamuksia sentään niin pahasti hajoamaan yhtäkkiä, että ihan nollaa tarjoaisi. Tuo nihkeä starttaus vaan kuulostaa kovin omituiselta. Jankos kirjoitti: Mikäli vena palanut niin sitten sen työt ja osat vielä plaanauksen päälle, eli voi olla helpompi/halvempi etsiä ehjä kansi, plaanata se ja sitten kasaan... Mutta pura se nyt ensin pois. Helpompi varmasti tuossa tilanteessa, kustannukset todennäköisesti plusmiinus nolla? Kansi maksaa jotain, venttiili töineen jotain... kumpikaan vaihtoehto ei mahdottomasti.
VW Passat B7
|
|
|
|
 |
Kami
|
Viestin otsikko: Re: ZX käy vajailla pytyillä ja metelöi Lähetetty: 27.10.2010 11:37 |
Viestit: 1729 Paikkakunta: Nousiainen
|
Unohtakaa se nihkeä starttaus... Se oli tunne silloin kun tuo vika alkoi. Nyt se starttaa ihan hyvin vaikkakin kolmella pytyllä, eli pitää vähän polkemalla houkutella.
Ai mää vai... 1. Citroen Xsara 1.6 -05, 2. Cactus -14, 3. Chrysler GV 3.3 -04 (remontissa), 4.Citroen Xsara 1.6 -00 (remontissa), 5. XM V6 -92, 6.Saxo 1.4i -01, 7. BX 1.9 GT -85 (Proj) 8. 2 x 2CV6 ( proj) 9. Opel Kadett 1.2 -72 (Proj)
|
|
|
|
 |
Jankos
|
Viestin otsikko: Re: ZX käy vajailla pytyillä ja metelöi Lähetetty: 27.10.2010 12:22 |
Viestit: 1229 Paikkakunta: Jokioinen
|
[quote="laakeri"Helpompi varmasti tuossa tilanteessa, kustannukset todennäköisesti plusmiinus nolla? Kansi maksaa jotain, venttiili töineen jotain... kumpikaan vaihtoehto ei mahdottomasti.[/quote]
Sehän tuossa venan palamisessa ratkaisee että onko seetikin pilalla vai ei, korjauksen hintaluokka kun pomppaa vähän kovemmaksi samantien jos seetin joutuu vaihtamaan. Mutta pari tuntia reipasta toimintaa ja kansi käteen vaikka sarjojen kanssa...
Saxo vts v1600, Peugeot 2008 E-hdi 115 allure, Ducato 2.3jtd retkis, Ducato 180 multijet huoltoautona, Saxo TU5JP4T projekti.
|
|
|
|
 |
Bumper
|
Viestin otsikko: Re: ZX käy vajailla pytyillä ja metelöi Lähetetty: 27.10.2010 15:49 |
Viestit: 874 Paikkakunta: Uusikaupunki
|
No niin, nytkö kävi näin että omakin 1.8i laukesi... Tuntuisi kyllä käyvän kaikilla, mutta kuulostaa hirveältä. Oireet ilmenivät matkalla töistä kotiin, nykäisi pari kertaa ja noiden nykäisyjen aikana kuului tuo kalkatus. Outoa tuossa on, että kun annoin sen muutamia kymmenia sekunteja käydä tuossa tyhjäkäyntiä, niin ääni ikään kuin vaimeni silloin tällöin pariksi sekunniksi ja kone kävi ihan normaalin oloisesti. Ja öljyä tietenkin koneessa oli ja on edelleen, ei tuntuisi katoavan mihinkään Tuossa linkki videoon jos joku haluaa jotain veikkailla: http://www.youtube.com/watch?v=dFMtp7nG3FQ
Xantia 1.8i, C5 2.0i, BX 16 TRS, BX 16 GTI
|
|
|
|
 |
Bumper
|
Viestin otsikko: Re: ZX käy vajailla pytyillä ja metelöi Lähetetty: 27.10.2010 18:17 |
Viestit: 874 Paikkakunta: Uusikaupunki
|
Jaa itseltä olikin "vain" tulppa löysällä ja sivuelektrodi mystisesti katkennut. Mites senkin kaivat pois tuolta palotilasta? Vai uskaltaisiko ajaa ihan noin vain ja toivoa että poistuu pakoputkeen? Kierteet kannessa tuntuivat olevan kunnossa, eli tulpan asennuksessa on selvästi tapahtunut virhe. Tulpan kierteen alapäässä oli havaittavissa pieni pala alumiinia, taitaa olla kannesta lähtöisin? Tulpanjohdot tuli myös havaittua vaihtokuntoiseksi.
Xantia 1.8i, C5 2.0i, BX 16 TRS, BX 16 GTI
|
|
|
|
 |
laakeri
|
Viestin otsikko: Re: ZX käy vajailla pytyillä ja metelöi Lähetetty: 27.10.2010 20:59 |
Viestit: 7490 Paikkakunta: Taipalsaari
|
Bumper kirjoitti: Jaa itseltä olikin "vain" tulppa löysällä ja sivuelektrodi mystisesti katkennut. Mites senkin kaivat pois tuolta palotilasta? Siinä kannesssahan on palotilan tuntumassa monta reikää... on imua, pakoa ja vielä sitä sytytystäkin. Jos et muuten saa, niin tarjoa yhdestä imuria ja toisesta paineilmaa vaikka? Eli esim. pyöritä imu auki ja sitten ilmaa sisään samalla, kun imurilla imaiset tulpanrei'ästä?
VW Passat B7
|
|
|
|
 |
Bumper
|
Viestin otsikko: Re: ZX käy vajailla pytyillä ja metelöi Lähetetty: 27.10.2010 21:16 |
Viestit: 874 Paikkakunta: Uusikaupunki
|
laakeri kirjoitti: Siinä kannesssahan on palotilan tuntumassa monta reikää... on imua, pakoa ja vielä sitä sytytystäkin. Jos et muuten saa, niin tarjoa yhdestä imuria ja toisesta paineilmaa vaikka? Eli esim. pyöritä imu auki ja sitten ilmaa sisään samalla, kun imurilla imaiset tulpanrei'ästä? Valitettavasti tuolla metodilla sen elektrodin pois saamisesta on vähän vaikea saada varmistusta, ellei sitten juuri tätä varten laita uutta pölypussia imuriin. No, auto tuli nyt joka tapauksessa vakuutuksen piikkiin hinautettua korjaamon pihaan, täytyypä sieltäkin kysyä josko jaksaisivat hoitaa tuon jossain välissä. Magneetilla koitin tulpanreiästä sohia, mutta eipä tarttunut mitään sen matkaan. Eipä tätä kyllä pelkällä uudella tulpallakaan käyntikuntoiseksi enää saa, nuo (alkuperäiset?) tulpanjohdot olivat ihan finaalissa. Yhdestäkin jäi vain vihreäksi hapettunut liitinosa tulpan päähän kiinni kun yritti irti nypätä ja muutkin ovat aika kuppaisen oloisia. Bougit hankintaan siis jostain. 
Xantia 1.8i, C5 2.0i, BX 16 TRS, BX 16 GTI
|
|
|
|
 |
kokemjne
|
Viestin otsikko: Re: ZX käy vajailla pytyillä ja metelöi Lähetetty: 27.10.2010 22:40 |
Viestit: 4693 Paikkakunta: 05460 Hyvinkää
|
se jämä on rautametallia joten käytä magneettia onkimiseen
|
|
|
|
 |
laakeri
|
Viestin otsikko: Re: ZX käy vajailla pytyillä ja metelöi Lähetetty: 28.10.2010 06:45 |
Viestit: 7490 Paikkakunta: Taipalsaari
|
Ja jos on tosiaan vain yksi palanen siellä, eikä muuta (no muuthan tulevat kyllä pakoputkesta varmaankin), niin voi saada jokusen yrityksen jälkeen noukkijan kouraankin.
VW Passat B7
|
|
|
|
 |
Bumper
|
Viestin otsikko: Re: ZX käy vajailla pytyillä ja metelöi Lähetetty: 30.10.2010 10:27 |
Viestit: 874 Paikkakunta: Uusikaupunki
|
Eipä ollut palotilassa enää mitään, vaan oli sitten ilmeisesti pakoventtiilin kolosta suurempia tuhoja aiheuttamatta päässyt karkaamaan tuo palanen. Xantia tuntuisi toimivan taas normaalisti, jopa tuolla yhdellä täysin hajalla olevalla sytytysjohdolla, joka pysyy paikallaan vain painovoiman ansiosta. Tämä ei kyllä tunnu olevan yhtään niin tarkka noista johdoistaan kun BX, koska käy nytkin hyvin... Mutta toivottavasti nuo uudet bougit silti tulevat ensi viikolla postissa, niin uskaltaa jonnekin kauemmaskin vaihteeksi lähteä. 
Xantia 1.8i, C5 2.0i, BX 16 TRS, BX 16 GTI
|
|
|
|
 |
Oldis
|
Viestin otsikko: Re: ZX käy vajailla pytyillä ja metelöi Lähetetty: 30.10.2010 19:01 |
Viestit: 832 Paikkakunta: Imatra
|
Kami osta miulta pösö niin jää noi murheet pois, kyyti on lähes yhtä hyvää kuin citikassa.
Ei enää C5 farkkua. Minulla 02 mallinen 206 pösö. Vaimolla 207 Peugeot Sport vm 06
|
|
|
|
 |
Kami
|
Viestin otsikko: Re: ZX käy vajailla pytyillä ja metelöi Lähetetty: 30.10.2010 20:57 |
Viestit: 1729 Paikkakunta: Nousiainen
|
En mie tarvii, kun miulla on nyt Xanttu  Kiitos tarjouksesta...
Ai mää vai... 1. Citroen Xsara 1.6 -05, 2. Cactus -14, 3. Chrysler GV 3.3 -04 (remontissa), 4.Citroen Xsara 1.6 -00 (remontissa), 5. XM V6 -92, 6.Saxo 1.4i -01, 7. BX 1.9 GT -85 (Proj) 8. 2 x 2CV6 ( proj) 9. Opel Kadett 1.2 -72 (Proj)
|
|
|
|
 |
|
|