Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 11 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Citroen XM:n osa, made in Monaco
ViestiLähetetty: 18.11.2010 23:30 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5854
Paikkakunta: Tuusula
Hämmentävä löytö tänään: nopeumittarin vaijerin anturi joka mittaa matkaa ja nopeutta, siinä lukee MADE IN MONACO.
Olen jotekin kuvitellut että ei siellä ole mitään teollisuutta. En ole koskaan kuullut mitään valmistettavan Monacossa. Mites, onkos kukaan törmännyt muihin Sitruunan osiin jotka olis tuolta rikkaasta kääpiövaltiosta?

http://i638.photobucket.com/albums/uu10 ... de_in_.jpg



Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Citroen XM:n osa, made in Monaco
ViestiLähetetty: 18.11.2010 23:42 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
Cikatti kirjoitti:
onkos kukaan törmännyt muihin Sitruunan osiin jotka olis tuolta rikkaasta kääpiövaltiosta?
Toki. Esimerkiksi BX:n lasinpesurin suutin (putki).



VW Passat B7
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Citroen XM:n osa, made in Monaco
ViestiLähetetty: 19.11.2010 00:23 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2929
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Profiili WWW
Ai siellä sentään joku tekee ihan oikeita töitäkin, sellaisia joissa voi tulla jopa hiki :o



Wanha neukkumopo & Japanialainen mopo² & Porsche & 230CE
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Citroen XM:n osa, made in Monaco
ViestiLähetetty: 19.11.2010 00:41 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
Jos päivässä pariin citikanosapussiin lyö "Made in Monaco"-tarran kiinni, niin ei kai siinä kauhia hiki vielä tule. :mrgreen:



VW Passat B7
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Citroen XM:n osa, made in Monaco
ViestiLähetetty: 19.11.2010 00:46 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5854
Paikkakunta: Tuusula
Ei niitä oikeita töitä tehä kyllä Suomessakaan. Viimeksi oikeita töitä taisin itsekin tehdä 80-luvulla, kannoin lautoja nippuun rakentajille ja sahasin isompaa parrua halki pienemmäksi tai sahasin hemmetin isoja melamiinilevyjä pienemmiksi keittökaapistojen komponenteiksi. Sen jälkeen fyysinen OIKEA työ on ollut järkyttävän minimaalista, on pitänyt ihan alkaa harrastaa liikuntaa ettei äijä surkastu olemattomiin.



Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Citroen XM:n osa, made in Monaco
ViestiLähetetty: 19.11.2010 00:58 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3152
Paikkakunta: Korpilahti

Profiili WWW
Onkos tuo anturi kuinka joutilas, kun joku meistä vois jossain määrin ehkä olla varovaisen kiinnostunut tuollaisesta..? :roll:



Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2
Series -LantikanPätkä
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Citroen XM:n osa, made in Monaco
ViestiLähetetty: 19.11.2010 08:50 

Viestit: 1590
Paikkakunta: Tampere
Uudet Purflixin suodattimet made in Tunisia eipä siellä lopmareissulla näkynyt muuta kuin "taateli"farmeja.



C5 1,8 Break -03 Peugeot Expert TD -00 Honda GL1800 -08 edesmenneet 2CV4 -72 2CV6 -82 Peugeot Satelis 500 -08
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Citroen XM:n osa, made in Monaco
ViestiLähetetty: 19.11.2010 10:19 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5854
Paikkakunta: Tuusula
Minulla on kopallinen noita antureita mutta vaikuttaa siltä että kaikki ovat pimeitä. Antaakos toi jotain pulssia jos mittaa yleismittarilla? Anturi näyttää myös olevan purettavissa koska se on mouvikynsillä kasassa.



Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Citroen XM:n osa, made in Monaco
ViestiLähetetty: 19.11.2010 16:11 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3152
Paikkakunta: Korpilahti

Profiili WWW
Tuo antaa hyvin pientä vaihtojännitettä, joitakin satoja millivoltteja, joita sitten signaalimuuntimella vahvistetaan muiden purkkien ymmärrettäväksi. Olikohan tuon anturin käämin resistanssi jotain 300 ohmia jos sitä mittarilla katselisi, sellainen olisi mielikuva..?



Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2
Series -LantikanPätkä
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Citroen XM:n osa, made in Monaco
ViestiLähetetty: 19.11.2010 22:17 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5854
Paikkakunta: Tuusula
Joo, näytti olevan 270 ja toisessa 280 ohmia ja lisääkin löytyy... Kyllä Jasu sulle löytyy yksi.

Mulla oli sitten se pieni vaihde rikki siellä perän kyljessä, ei pyöritä diravia eikä nopeusmittaria. Ilmankos diravi on ollut vähän herkkä, täystehostus koko ajan päällä.

Vaihteistosta tuleva pieni akseli ei vedä diravin ja mittarin vaijeria.



Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Citroen XM:n osa, made in Monaco
ViestiLähetetty: 22.03.2011 15:44 

Viestit: 142
Cikatti kirjoitti:


Mulla oli sitten se pieni vaihde rikki siellä perän kyljessä, ei pyöritä diravia eikä nopeusmittaria. Ilmankos diravi on ollut vähän herkkä, täystehostus koko ajan päällä.

Vaihteistosta tuleva pieni akseli ei vedä diravin ja mittarin vaijeria.


Terve Cikatti!
Mistäs löysit tuon vaihteen? Mulla Sama oire - täys tehostus koko ajan.


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 11 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  

cron