Varapyörä on ajateltu laskettavaksi sen alkuperäisen rengasavaimen toisella päällä, tosin minullakin se on hukassa. Käsittämätöntä on se, miksi sen pultin pää on sellainen liukas ura-tyyppinen, eikä normaali kuusiokanta, jonka myös olisi voinut avata sillä rengasavaimella, kuten BX:kin todistaa.

Ja kuten jarruventtiili jo kirjoittikin, niin nostokohtien pitäisi aika selvästi näkyä, ellei niitä sitten ole paskaksi runnottu. Itse nostan auton etupään yleensä hallitunkilla apurungosta, laittamalla kakkosnelosen poikittain sen alle, ja sitten pukit helmojen alle ja kiilat takapyörien taakse. Tämä siis jos siellä keulan alla jotain hommia tekee. Joku voisi vielä kertoa miten takapäätä kannattaisi vastaavassa tilanteessa nostaa, vetokoukustakaan tuskin uskaltaa kun ei varmaan ole suunniteltu korkeussuunnassa niin suurelle rasitukselle?