|
Kirjoittaja |
Viesti |
jpop
|
Viestin otsikko: Re: C6 Nelosen Start!-ohjelmassa Lähetetty: 06.12.2010 16:50 |
Viestit: 161 Paikkakunta: Kangasala
|
xantiano kirjoitti: Eikös tuossa hintaluokassa ole lähes kaikilla jonkinlainen farmari versio? Lexuksesta en muista kun en ole seurannut. Lexuksella ei oikeastaan taida olla farkkuja, vaan ne ovat heti jonkinlaisia katumaastureita / crossovereita. Infinitillä taitaa olla sama juttu. Mutta jos unohdetaan hintaluokka ja mietitään koon, mielikuvan, jne. mukaan, niin ei kaikki valmistajat suinkaan tee malliston lippulaivastaan farkkuversiota.
XM V6 -00 & Jumper 2.2 HDI -06 & C5 tourer V6 HDI -09
|
|
|
|
 |
laakeri
|
Viestin otsikko: Re: C6 Nelosen Start!-ohjelmassa Lähetetty: 06.12.2010 19:33 |
Viestit: 7490 Paikkakunta: Taipalsaari
|
jarruventtiili kirjoitti: Milläs merkillä on edustusluokan auto saatavana farmarina? Edustusluokista en tiedä, mutta eikös C6:n olisi syytä moisena saada. Onkos esimerkiksi Audi A6 tuon C6:n kanssa samaa kokoluokkaa? Edustukseenhan käy kai nykyisten vihreiden arvojen aikana parhaiten joku trendikäs pikku-fiiu tai sähkö-datsuni vaikka?
VW Passat B7
|
|
|
|
 |
zX-files
|
Viestin otsikko: Re: C6 Nelosen Start!-ohjelmassa Lähetetty: 06.12.2010 19:54 |
Viestit: 2929 Paikkakunta: Varsinainen Suomi
|
laakeri kirjoitti: Onkos esimerkiksi Audi A6 tuon C6:n kanssa samaa kokoluokkaa? Ennemmin A8 ja Sedan...
Wanha neukkumopo & Japanialainen mopo² & Porsche & 230CE
|
|
|
|
 |
Xari
|
Viestin otsikko: Re: C6 Nelosen Start!-ohjelmassa Lähetetty: 06.12.2010 19:59 |
Viestit: 5869 Paikkakunta: Lahti
|
Mä jos voitan lotossa millin niin haen maailmalta halvan C6 ja väännän siitä iltapuhteina ajankuluksi Loadrunnerin Olis meinaa oikeesti porno laite 
Kunniajäsen BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
|
|
|
|
 |
Kooma
|
Viestin otsikko: Re: C6 Nelosen Start!-ohjelmassa Lähetetty: 06.12.2010 21:09 |
Viestit: 349 Paikkakunta: Lempäälä
|
 Miksikäs ei..
|
|
|
|
 |
2cvkimmo
|
Viestin otsikko: Re: C6 Nelosen Start!-ohjelmassa Lähetetty: 06.12.2010 21:44 |
Viestit: 3465 Paikkakunta: Vallis Gratiae
|
Kooma kirjoitti: Miksikäs ei.. ...juuri tuollainen, kiitos.
2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81 Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
|
|
|
|
 |
xs2jammu
|
Viestin otsikko: Re: C6 Nelosen Start!-ohjelmassa Lähetetty: 06.12.2010 22:05 |
Viestit: 983 Paikkakunta: Vihti
|
Toi olis jo sellainen että olis pakko käydä pankinjohtajan juttusilla.
|
|
|
|
 |
Teuski
|
Viestin otsikko: Re: C6 Nelosen Start!-ohjelmassa Lähetetty: 06.12.2010 22:13 |
Viestit: 7819 Paikkakunta: Eurajoki
|
xs2jammu kirjoitti: Toi olis jo sellainen että olis pakko käydä pankinjohtajan juttusilla. Niinpä, kyllä siihen rahaa varmasti tarvitaankin että loihtii tuohon puolisen metriä autoa lisää väliin että näyttäis kunnolliselta 
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=- -=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
|
|
|
|
 |
eskere
|
Viestin otsikko: Re: C6 Nelosen Start!-ohjelmassa Lähetetty: 06.12.2010 22:13 |
Viestit: 2202 Paikkakunta: Laukaa
|
Vaikka tuo Kooman viestissä kuvat c6 break onkin aika tyylikäs, niin eikös nuo rahtiautot ole erikseen. C6 on tehty edustuskäyttöön, kuten takapenkin säädöt ym ominaisuudet antavat ymmärtää. Tavaran rahtaamiseen voi hankkia vaikka c5 farkun, jumperin tai perävaunun. Eipä ds tai cx farkutkaan tainneet menestystuotteita olla aikanaan. Xm farkku sentään taisi myydä jotenkin. Minun mielestä c6 hankkijan pitäisi vain miettiä, että riittääkö rahat vielä kuljettajan palkkaamiseen 
Citroen Bx 19 Millesime -92 aut., Bx 19 TZI farm -92. Vw K70L -72 museorek., mopedi Crescent Topper -67 museorek., Yamaha 80 Ygs-1 -71 museorek.
|
|
|
|
 |
Xari
|
Viestin otsikko: Re: C6 Nelosen Start!-ohjelmassa Lähetetty: 06.12.2010 22:30 |
Viestit: 5869 Paikkakunta: Lahti
|
eskere kirjoitti: Tavaran rahtaamiseen voi hankkia vaikka c5 farkun, jumperin tai perävaunun.
Näyttää vaan C6 kärry perässä aika säälittävältä yhdistelmältä, sedanin olemattoman tavaratilan kanssa kun sitä pitäis vetää jatkuvasti eikä tuohon uudempaan vitoseenkaan kauheita mahdu vaikka sen jonkun "touranin" ottaisi:cry: Tuosta kuvan breakista ei puutu kuin toiset takapyörät 
Kunniajäsen BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
|
|
|
|
 |
Palloidiootti
|
Viestin otsikko: Re: C6 Nelosen Start!-ohjelmassa Lähetetty: 06.12.2010 22:58 |
Viestit: 644 Paikkakunta: Vaasa
|
Kooma kirjoitti: Nam, C6:sta saisi näköjään pienellä väsäyksellä oikeasti hienon ja toimivan. Harmi, ettei tuollaista voi vuosikymmenen tai parin päästä hankkia. 
1991 XM 24V, 1964 Peugeot 404 SL
|
|
|
|
 |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Re: C6 Nelosen Start!-ohjelmassa Lähetetty: 06.12.2010 23:13 |
Viestit: 5854 Paikkakunta: Tuusula
|
 Tuommosen vois ottaa, tosin VAIN loadrunner versiona eli pitää olla ne kolme akselia. Onhan CX farkkukin kuin kunnon limo kun tekee seuraavaa (itse tein muutama vuosi sitten), eli CX:n penkit vaihdetaan sedanin nahkapenkeiksi (kyllä, se sedanin nahkapenkkki sopii taakse, hyvin pienellä modauksella). Lopputulos: jalkatilat takana kuten Prestigessä eli valtavat ja takaloosteriin voi työntää vauvanvaunut taittelematta. Ja kun koneena ton turbo (ihan sama kumpi bensa tai diesel) niin sillä ei jää edes jalkoihin. No joo, C6:sta ei pidä tulla eikä voi tulla farkkua tuotantoon koska C6 on jo kuollut. Vai pukkaako niitä todistettavasti tuotantolinjan päästä?
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
|
|
|
|
 |
Teuski
|
Viestin otsikko: Re: C6 Nelosen Start!-ohjelmassa Lähetetty: 06.12.2010 23:30 |
Viestit: 7819 Paikkakunta: Eurajoki
|
Cikatti kirjoitti: No joo, C6:sta ei pidä tulla eikä voi tulla farkkua tuotantoon koska C6 on jo kuollut. Vai pukkaako niitä todistettavasti tuotantolinjan päästä? Onhan se Volkkarillakin käytäntönä myydä edellisen mallin farkkugolffia uuden mallin rinnalla. Ja myytiinhän Xsaraakin C4:n farkun korvikkeena... 
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=- -=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
|
|
|
|
 |
2cvkimmo
|
Viestin otsikko: Re: C6 Nelosen Start!-ohjelmassa Lähetetty: 06.12.2010 23:38 |
Viestit: 3465 Paikkakunta: Vallis Gratiae
|
Cikatti kirjoitti: No joo, C6:sta ei pidä tulla eikä voi tulla farkkua tuotantoon koska C6 on jo kuollut. Vai pukkaako niitä todistettavasti tuotantolinjan päästä? "PARIS, Sept 22 (Reuters) - French carmaker PSA Peugeot Citroen is thinking about making the successor of its high-end Citroen C6 car in China, French daily newspaper La Tribune reported. 'According to internal sources, PSA is seriously considering moving the production of the (C6) replacement to China,' the report said. PSA, which currently makes the C6 at its Rennes plant in Brittany, could not immediately be reached for comment. " Metropolis-proto onkin siis DS9 ...
2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81 Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
|
|
|
|
 |
Teuski
|
Viestin otsikko: Re: C6 Nelosen Start!-ohjelmassa Lähetetty: 07.12.2010 00:03 |
Viestit: 7819 Paikkakunta: Eurajoki
|
2cvkimmo kirjoitti: Metropolis-proto onkin siis DS9 ... Jostain luin viime viikolla uutisen jossa tuo asiaa sanottiin ihan suoraankin... DS ja DS... kiinassa suunniteltu, kiinassa valmistettu... tuleekohan edes eurooppaan 
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=- -=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
|
|
|
|
 |
jpop
|
Viestin otsikko: Re: C6 Nelosen Start!-ohjelmassa Lähetetty: 07.12.2010 01:03 |
Viestit: 161 Paikkakunta: Kangasala
|
Teuski kirjoitti: 2cvkimmo kirjoitti: Metropolis-proto onkin siis DS9 ... Jostain luin viime viikolla uutisen jossa tuo asiaa sanottiin ihan suoraankin... DS ja DS... kiinassa suunniteltu, kiinassa valmistettu... tuleekohan edes eurooppaan  Vaikka tulisikin, niin kovin harvalla on ainakaan täällä pohjolan perukoilla tuohon varaa. Kyseessä on kuitenkin joka suhteessa ainakin kertaluokkaa suurempi auto kuin C6. Sellaisenaan ehkä aavistuksen epäkäytännöllinen arkiajossa, mutta kukas siitä välittää Kiinan suurkaupunkien ruuhkissa, kun kuski hoitaa ajamisen... Kunhan niitä saisi tänne edes sitten käytettynä, niin pääsisi kokeilemaan millaisen reaktion tuo aiheuttaisi kanssa-autoilijoissa  Minusta ne PSA:n pomot eivät ole kyllä ainakaan missään lukemassani tiedotteessa tai haastettalussa sanoneet, että DS9 olisi suoraan C6:n korvaaja, vaan tuossa 2CVKimmon lainauksessa taitaa olla hieman toimittajan tulkintaa tilanteesta. Ymmärrykseni mukaan C6:n tuotannon lopettamisesta ei ole puhuttu vielä mitään. Itse ainakin odotan Citroenilta sen verran tilannetajua, että kokeilevat DS9:n teknologian ensin pääpiirteissään C6:ssa - etenkin sen taka-akselin sähkömoottorin. Tosin niinkin on Sitikalla käynyt, että sinällään tuotantokelpoinen auto on jätetty loppujenlopuksi tekemättä. Nimim. Olisivat ne saaneet ainakin sen Activa II:n tuoda markkinoille... (Menee vähän topicin ohi, mutta laitetaan nyt vielä muistutukseksi: http://www.citroenet.org.uk/prototypes/ ... tiva2.htmlhttp://www.youtube.com/watch?v=lv5qggxAVAg (jossain 55s kohdilla)) http://www.youtube.com/watch?v=ebv7L_oFppI)
XM V6 -00 & Jumper 2.2 HDI -06 & C5 tourer V6 HDI -09
|
|
|
|
 |
Touché!
|
Viestin otsikko: Re: C6 Nelosen Start!-ohjelmassa Lähetetty: 11.12.2010 14:09 |
Viestit: 49 Paikkakunta: Vantaa
|
2cvkimmo kirjoitti: ...jos aamuyhdeksän lähetys jäi näkemättä, voi vielä linkistä http://www.ruutu.fi/video?vt=video_episode&vid=282556käydä kurkistamassa mitkä olivat C6:n suurimmat puutteet...  Oliko pakko laittaa tämä linkki tänne ihmisten kiusaksi!!? C6-kuume sen kuin vaan pahenee ja ahdistus lisääntyy... Ehkä C6 vielä lähitulevaisuudessa stondailee minukin pihassani! 
Nykyinen: Citroen C5 1.6 THP 156 2010 (III) Tourer automaatti Citroën: C5 2005 (II) Break 2.0 automaatti Aiemmat: Citroën XM 1989 2.0 i exclusive Citroën XM 1995 3.0 V6 exclusive automatic Citroën XM 1998 3.0 V6 24 V exclusive automatic
|
|
|
|
 |
|
|