Ropeliz kirjoitti:
Nyt on pakosarja irroitettu kannesta ja roikkuu siellä pakoputkessa paikallaan, näky oli mitä mieltäylentävin. 14 venttiiliä mutkalla ja 2 poikki, männässä jäljet kolmessa ja nelonen on puhki

. Nyt sitten alkaa koneen hakeminen eli kansi vaihtoon sekä jokainen mäntä myös, öljypohjan meinasin irroittaa ja rapsia männät ulos kone paikallaan.
Kannattaakohan tuota oikeasti vielä rempata? Kokonaisia liikkuvia 1.8/2.0 16V Xantioita kun saa silloin tällöin hyvänkin matkaa alta tonnin, niin luulisi apulaitteettoman moottorin irtoavan siihen hintaan, ettei varaosia kannata etsiä? Toki, jos sopiva jotenkin muuten hajonnut luovuttaja löytyy, niin sitten mikä ettei...
Ropeliz kirjoitti:
Sitten uutta varaosaa tilalle, pitäkää ihmiset silmällä löysiä moniurahihnoja koska jos hihna pomppaa pykälän sisäänpäin on tuho kova kun se remmin rihma menee jakoremmin väliin ja loppu tulee kannelle sekä männille.
Ja tämän myötä pitäkää siellä myös ehjät hihnapyörät.