Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/4 [ 77 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Dsuperi nykii.
ViestiLähetetty: 27.05.2009 00:09 
Käyttäjän avatar

Viestit: 609
Paikkakunta: Kouvola

Profiili WWW
Rattoisasti on pari päivää jälleen askarreltu Divan kanssa ja muuten alkaa olla aika iskussa, mutta yksi asia häiritsee mieltä. Nojoo, onhan niitä toki muitakin mutta ekat asiat ensin.

1) starttaa huonosti. Kipinäää on mutta ihan kuin ei saisi bensaa. Hörähtää käyntiin vaivattoman oloisesti vasta kun painaa kaasun pohjaan asti. Sittenkin saa hetken sahata.

2) Nykii lievästi ajettaessa, ja potkii silloin tälllöin myös tyhjää tyhjäkäynnilläkin. Kärjet, tulpat, johdot pyörijä ja jakajan kansi on uudet.

Kaasaria on yritetty puhdistaa paineilmalla (tosin vain kannen alta irrottamatta itse kaasaria) ja polttoaineletku pumpulta on uusittu. Letkuun on laitettu suodatin (aiika iso).
Voisiko tuo suodatin olla syynä?
Tuntuma on että vasta toisen kurkun avaaminen antaa riittävästi bensaa startatessa. Jos painaa kaasun puoleen väliin niin saa startata vaikka koko päivän tai ainakin niin pitkään kuin akku hyytyy.



Mika Sivonen
Chrysler Sebring Cabrio 1997

https://youtube.com/@MikaSivonen
http://sites.google.com/site/citroendseries
http://citroendseries.blogspot.fi
sivonenmika72(at)gmail.com / o5oo 641 52o
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Dsuperi nykii.
ViestiLähetetty: 27.05.2009 07:28 

Viestit: 110
Paikkakunta: Tampere/Mäntyhaju
Voiskohan se ollakin etää se hörppäisi liikaa sitä bensaa ja kun starttaa kaasu pohjassa niin se tuulettaa paikat ja käynnityy.
Tätä teoriaa minulle aikoinaan wanhat automiehet markkinoi.Ajalla jolloin nämä ruiskuhärpäkkeet oliva vielä tuntematonta tekniikkaa.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Dsuperi nykii.
ViestiLähetetty: 27.05.2009 08:37 
Käyttäjän avatar

Viestit: 609
Paikkakunta: Kouvola

Profiili WWW
Voi tietysti olla että koho tai siinä neulaventtiilissä olisikin vikaa. Tätä minullekin on autokorjaajatuttu ehdottanut. Mitä sille sitten pitäisi tehdä? Mikä on oikea bensantaso kaasuttimessa ja onko tuollaiseen kaasuttimeen olemassakaan korjaus sarjoja??
Tuossa on kyllä vivustotkin vähän missä kunnossa sattuu niin kuin tapana on...
Tän pitäisi käynnistyä kaasuuun koskematta käsikirjan mukaan. Siihen pyritään...



Mika Sivonen
Chrysler Sebring Cabrio 1997

https://youtube.com/@MikaSivonen
http://sites.google.com/site/citroendseries
http://citroendseries.blogspot.fi
sivonenmika72(at)gmail.com / o5oo 641 52o
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Dsuperi nykii.
ViestiLähetetty: 27.05.2009 10:38 

Viestit: 295
Miten bensapumppu, kalvo kunnossa vai ei. Jos nykiminen "terävää" se on useimiten sähköstä kiinni, jos "löysempää", voi olettaa, että jokin suutinkin voisi olla tukossa. Ne on messinkiset siellä syvällä kaasarin uumenissa, varaa hammastikkuja mukaan kun irroittelet niitä sieltä syvyyksistä.
Sytytyksen ennakon toiminta, toimiiko. Useasti vanhoissa D-mallin virranjakajissa ne on p...oja. Kuluneita, jouset kuoleentuneet. Erinomainen uhraus n. 200e ja hankit uuden 123ignition ja et kadu. Miten puola, lämmetessään/kuumetessaan vanhapuola lopettaa toiminnan.
Nuo tuli mieleeni, voi olla useammankin syyn yhteenkasauma. Vanhoissa kun tahtooo olla pitkän seisokin jälkeen kaikenllaista kremppaa.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Dsuperi nykii.
ViestiLähetetty: 27.05.2009 11:44 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3152
Paikkakunta: Korpilahti

Profiili WWW
Katkojan kärkiväli..? Osaa olla aika kranttu sen suhteen, nypyttää "kivasti" ajossa jos se ei ole just kohdillaan D-mallin kanssa...

Vaikuttaa käyntiinlähtöönkin se...

Voi toki olla siellä kaasarissakin syytä, mutta tuo on helppo ja halpa tarkistettavaksi..!



Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2
Series -LantikanPätkä
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Dsuperi nykii.
ViestiLähetetty: 27.05.2009 14:20 
Käyttäjän avatar

Viestit: 609
Paikkakunta: Kouvola

Profiili WWW
Vika selkisi! :D

Purin taas keran kaasarin ja kävin sen läpi. Ajattelin tarkistaa suuttimien koot, jotta onko oikein.
Havaitsin että siellä oli ne pääsuuttimet ristissä, eli isompi suutin oli pienessä kurkussa ja päinvastoin...
Ne kun vaihtoi oikeinpäin niin jo lähtee avaimesta kaasuun koskematta.
Ne sellaiset pitkät jotka on vierekkäin ihan siinä kannen alla päällimmäisenä.
Nykiminenkin näytti jääneen sillä pois, jotain aivan hienoista on mutta se ei ole häiritsevää. Voi olla ihan orastavaa jakajan väljyyttä ne...
Säädin katkojan kärkien välinkin vielä vakuudeksi, mutta se taisi olla jo aika lähellä ennestään.

Seuraavaksi säädetään venttiilit että saa tuon raksutuksen ainakin vähemmälle.
Kuuluu sitten ainakin paremmin laakerit ja nenäremmin kiristin :lol:

Kiitos jälleen vihjeistä kaikille.

Ja hei, jos jollain olisi tosiaan tuo kytkimen työntötanko niin heti postiin minulle semmoinen. Kohta on taas rikki haitarikumi :(



Mika Sivonen
Chrysler Sebring Cabrio 1997

https://youtube.com/@MikaSivonen
http://sites.google.com/site/citroendseries
http://citroendseries.blogspot.fi
sivonenmika72(at)gmail.com / o5oo 641 52o
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Dsuperi nykii.
ViestiLähetetty: 28.05.2009 14:09 
Käyttäjän avatar

Viestit: 609
Paikkakunta: Kouvola

Profiili WWW
Noh, venttiilien välykset oli ok mutta vivusto tuntuu aika väljältä.
Saako noita vivustoja uusina/korjattuina mistään järkevään hintaan?
En ala itse kunnostamaan väljiä, eikä se taida oikein onnistuakaan?
Olisi melko suoraviivaista vain pudottaa uudet paikoilleen...



Mika Sivonen
Chrysler Sebring Cabrio 1997

https://youtube.com/@MikaSivonen
http://sites.google.com/site/citroendseries
http://citroendseries.blogspot.fi
sivonenmika72(at)gmail.com / o5oo 641 52o
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Käy, eiku ei...
ViestiLähetetty: 09.06.2009 00:33 
Käyttäjän avatar

Viestit: 609
Paikkakunta: Kouvola

Profiili WWW
Noh!

Pääosin homma siis pelaa vallan mainiosti, mutta vain aivan tietyn lämpöisenä...
Eli kylmäkäynnistys ilman ryyppymahdollisuutta toki sahauttaa hieman. Sitten kun ajaa Divan kaupunkiin asti noin 3 kilsaa ja sammuttaa, taas starttaa niin kauniisti suunnilleen yhdellä startin kierroksella. Mut kun ajat kotiin (tietysti aina pisintä mahdollista lenkkiä pitkin, min 15 minuutin ajelu), ei enää käynnisty muuten kuin reilusti kaasua tarjoamalla...
Näyttäisi jotenkin liittyvän lämpöön tuo käytös. Taitaa olla sukua tuolle jäljelle jääneelle, tosin erittäin lievälle, nykimiselle.

Tuossa aiemmin on mainittu syypääksi jakajaa tai puolaa. Vai voisko vielä kaasuttimessa olla jotain sanomista? Bensaletkussa on sellainen iso läpinäkyvä suodatin josta näkee, ainakin silmämääräisesti, että bensaa tulee kyllä varsin mainiosti. 123-Ignition on jo hankintalilstalla kunhan hetkellinen rahatilanne sen suinkin sallii =)
Motonetin tarvike puola varmaan kävisi tuohon vai? Eikö??



Mika Sivonen
Chrysler Sebring Cabrio 1997

https://youtube.com/@MikaSivonen
http://sites.google.com/site/citroendseries
http://citroendseries.blogspot.fi
sivonenmika72(at)gmail.com / o5oo 641 52o
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Dsuperi nykii.
ViestiLähetetty: 09.06.2009 08:47 

Viestit: 295
Biilteman tarvikepuola etuvastuksella on minulla käytössä "123" kanssa. Korvasin sillä vanhan, joka aiheutti jotain tuon tyyppisiä vaivoja, joista olet kirjoitellut.
Kondensaattori on sellainen peli joka vanhetessaan alkaa "vuotamaan" ja aiheuuttaa ongelmi. Tätä tapahtuu kyseisen osan kuumetessa.
Bensapumpun kunto on asia, joka kannattaa tarkistaa, onko kalvo virttynyt esim. ja huononee iän myötä.
123 mukana tulee hyvä ohje asennusta varten, kannattaa olla huolellinen piuhojen kanssa ja tehdä huolella asennustyö.
Kyllä me se vika vielä paikallistetaa, tsemppiä.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Dsuperi nykii.
ViestiLähetetty: 10.06.2009 23:06 

Viestit: 1091
ehkä venttiilien nostajien kupit on niin kuopalla, että venttiilit ovat väärän ajan auki, vaihtelee, kun kupit pyörii? vaatii kannen poiston, olen nähnyt paljon tosi huonoja ja vanhoja kuppeja, hyviä tosi vähän, olikos cx:ssä muistaakseni ihan samat, olis tuoreempaa tavaraa.........


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Dsuperi nykii.
ViestiLähetetty: 11.06.2009 08:47 
Käyttäjän avatar

Viestit: 609
Paikkakunta: Kouvola

Profiili WWW
Kiitos tsempista! Se auttaa aina.

Ehtotukset käydään läpi. Lähtisin varmaan liikkeelle tuosta bensapumpusta ja etenen siitä eteenpäin.

Tein tuossa eilen puoliksi työ/huvimatkan Divalla ja ajoin Kouvola-Jyväskylä-Mikkeli-Kouvola -lenkin, ihan testimielessä =)
Hienosti toi perille asti ilman ongelmia. Kyllä sillä uskaltaa lähteä maantielle. Kiva keli ja aikaa käytettävänä. Tosin 5. vaihde olisi kyllä käytännöllinen... Ja rengastus ihan päin... Edessä on jotkut 195 semi-matalaprofiiliset joten meno on sen oloista ja kierrokset siksikin korkealla, bemsaa palaa hieman enemmän (?), meteli on tietty kovempi ja mittari heittä reilun kympin...

Matkalla tietysti oli pari pysähdystä ja hämmentävää oli se, että starttaus onnistui helposti 2/3 kerrasta vaikka oli paahdettu maantietä tuntitolkulla ja kone oli varmasti kuuma.
Tarkalleen ottaen tankkauksen jälkeen starttasi helpommin :?
No liittyi tuo sitten asiaan tai ei niin arvelisin olevan jotenkin bensapuolen asiaa... Ehkä se pumppu päästää sopivassa tilanteessa mehut takaisin putkeen niiin perusteellisesti että kestää taas kotvan kun saa sen takaisin sieltä. Tosin eihän se kaasaria tyhjennä ja pitäisihän sen kammion bensalla ainakin hörhtää? Lienee useamman vian yhteisvaikutus.

Lisäksi tajusin puolessa välissä matkaa että kaasuttimen säädöthän on ihan metsässä, eli säätämättä sitten puhdistus operaation. Ilmaruuvi oli ihan kiinni ja se kaasuttimen jalassa oleva toinen ruuvi (mikä lie) melkein irti =)
Ruuvasin ne pikapikaa ulkomuistista siihen tilaan kun se oli alunperin. Tässä on siis Solex 28/36 SFIF.
Onko muuten kellään ideaa miten tuon saisi suunnilleen kohdalleen vai pitääkö käydä testerissä? Löysin kaasarista dokumentit täältä: http://www.citroen-ds-id.com/index.html ... ttors.html mutta siellä ei suoranaisesti neuvottu säädössä...
Kaasuttimessa ei ole kuin nuo kaksi säädettävää ruuvia ja tyhjäkäynti.

Kiittäen...



Mika Sivonen
Chrysler Sebring Cabrio 1997

https://youtube.com/@MikaSivonen
http://sites.google.com/site/citroendseries
http://citroendseries.blogspot.fi
sivonenmika72(at)gmail.com / o5oo 641 52o
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Dsuperi nykii.
ViestiLähetetty: 11.06.2009 09:22 

Viestit: 295
Muuten, mielestäni "veeberi" on se parempi kaasari, jos mahdollista vaihda.
Noissa vanhoissa kaasareissa saa säädöt korvakuulollakin aika kohdalleen. Jos tosi pensapihtarin säätöjä etsii, silloin testeriin. Kaasarissa voi olla myös tiivisteissä ja akseleiden läpivienneissä ilmavuotoja ja nekin alkaa kummittelemaan.
Vanhakansa sanoo, jos käyntihäiriot on "pehmeitä" nykäsyjä niin vika on pensapuolella, jos teräviä, ne on sitten sähkövikoja.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Dsuperi nykii.
ViestiLähetetty: 30.06.2009 09:52 
Käyttäjän avatar

Viestit: 609
Paikkakunta: Kouvola

Profiili WWW
Kävin tsekkauttamassa kaasuttimen ja sen arvot olivat huoltamon mukaan ihan kohdillaan, eli palamattomia oli vähän ja muutenkin arvot olivat vanhan kaasarikoneen mukaiset.

Sitten perehdyin tarkemmin sytytyksen säätöihin ja kun hoksasin että siihen mm. tarvitaaan 6 mm tappi niin jo alkoi lyyti kirjoittamaan. Sytkät oli aika vinossa ja kun säädin staattisen säädön kohdalleen (en alkanut ennakoita ruknaamaan) niin alkoi starttaamaan jo paremmin. Nyt tosin on ajeltu ja havaittu ettei tämäkään säätö saanut Divaa ihan tyytyväiseksi ja siksipä tilasin suosiolla 1-2-3:sen. Jos tuo jakaja on melko varmasti alkuperäinen niin sillä on rullattu jo varmaan 200 + tuhatta. Eipähän toivottavasti tarvitse sen takia tuskailla. Seuraavaksi alankin tutkimaan vielä tuota venttiilikoneiston sielunelämää.

Onko sen ison hihnapyörän löysäämiselle jotain hyvää niksiä??



Mika Sivonen
Chrysler Sebring Cabrio 1997

https://youtube.com/@MikaSivonen
http://sites.google.com/site/citroendseries
http://citroendseries.blogspot.fi
sivonenmika72(at)gmail.com / o5oo 641 52o
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Dsuperi ei nyi enää :D
ViestiLähetetty: 04.07.2009 21:21 
Käyttäjän avatar

Viestit: 609
Paikkakunta: Kouvola

Profiili WWW
Nyt on 1-2-3:nen kiinni ja ei totta vie enää nyi! :D
Maksoi mutta kannatti.

Alkuperäisen jakajan kanssa nyki vaikka sääti kärkivälin ja sytytyksen ihan kohdalleen, eli ennakot oli jossain 3500 + kierroksilla ihan metsässä ja nyki viimeistään kiihdytettäessä todella pahoin vaikka alemmilla kierroksilla olikin aika hyvän tuntuinen. Kierrokset loppui ikänkuin kesken.
Mut nyt on NIIN hyvä! Kulkee höyhenen kevyesti.

Löysin tuolta citroenakutenin puolelta ongelmaani vastaavan kettingin ja siellä eräs ehdotti myös mahdollisen ison bensansuodattimen postoa, koska se oli hänellä aiheuttanut sitä että bensan pinta siinä suodattimessa vajosi aina kun kone oli sammutettuna hetken aikaa. Sittenpä seuraava starttaus kesti pitempään kun bensaa piti "imeä" (joo, tai siis pumpata pumpun jälkeen asennettuna olevaan suodattimeen) ensin ja sitten vasta kaasuttimelle.

Siten huonon sytytyksen säädön yhteispelinä starttaus oli ongelmallista. Pitkät starttirupeamat ja lyhyet ajot yhdessä hyydyttää akun ja rasittaa laturia ja ja ja ja... Et on se tärkeä osa tuo oikea-aikainen kipinän tuotto.



Mika Sivonen
Chrysler Sebring Cabrio 1997

https://youtube.com/@MikaSivonen
http://sites.google.com/site/citroendseries
http://citroendseries.blogspot.fi
sivonenmika72(at)gmail.com / o5oo 641 52o
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Dsuperi nykii.
ViestiLähetetty: 21.07.2009 12:12 
Käyttäjän avatar

Viestit: 609
Paikkakunta: Kouvola

Profiili WWW
Sen verran updatinkiä asiaan, että koska automecalta suosittelivat puolan vaihtoa uuteen, lähinnä koska 1-2-3 ottaa tehonsa suoraan puolalta. Liekö vainoharhaisuutta mutta vaimea nykiminen alkoi taas joten painuin motonettiin ja ostin etuvastuksellisen puolan ja laitoin kiinni.
Yllätyksekseni en havainnut oikein mitään eroa vanhaan ja itseasiassa nykiminen vaan paheni, tehden eilen viimein sen, että sammui pariin otteeseen eikä enää kolmatta kertaa käynnistynyt kaupan pihalta.
Kun sitten, Kengurun suosiollisella avustuksella, mentiin ratkomaan ongelmaa niin havaitsimme kipinän kadonneen tyystin. Uusi puola oli hiipunut ja vanhan puolan vaihtaminen tilalle palautti Divan henkiin kertastartilla...

Et näin. Pitää lähteä nyt sitten motonetissä käymään. Näin jälkikäteen muistellen se puolapaketti oli jo auki kun sain sen tiskillä ja ihmettelinkin että liittimissä oli jotain pikeä. Se on varmaan ollut jossain jo kiinni... murh.



Mika Sivonen
Chrysler Sebring Cabrio 1997

https://youtube.com/@MikaSivonen
http://sites.google.com/site/citroendseries
http://citroendseries.blogspot.fi
sivonenmika72(at)gmail.com / o5oo 641 52o
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Dsuperi nykii.
ViestiLähetetty: 09.01.2011 19:51 
Käyttäjän avatar

Viestit: 609
Paikkakunta: Kouvola

Profiili WWW
vinosilmä kirjoitti:
ehkä venttiilien nostajien kupit on niin kuopalla, että venttiilit ovat väärän ajan auki, vaihtelee, kun kupit pyörii? vaatii kannen poiston, olen nähnyt paljon tosi huonoja ja vanhoja kuppeja, hyviä tosi vähän, olikos cx:ssä muistaakseni ihan samat, olis tuoreempaa tavaraa.........


Halloota!

Nyt on viimein saatu kansi pois ja kappas, tällaisia sieltä löytyi =)
Kuva

Tuo on sieltä huonoimmasta päästä. 4 pytyn suunnalla paranivat, viimeiset kaksi ole melkein tasaisia.

Mitä muuta on risana tässä koneessa? Ei taida pelkillä kupeilla parantua, vai mitä mieltä olette, jos uusii kupit niin paraneeko meno?

Ja onko CX:ssä samanlaiset kupit? D:hen ei näy olevan missään verkkokaupassa tavaraa saatavana =(
Tarjouksia otetaan vastaan. Kuppien koko on 45 x 24 mm!



Mika Sivonen
Chrysler Sebring Cabrio 1997

https://youtube.com/@MikaSivonen
http://sites.google.com/site/citroendseries
http://citroendseries.blogspot.fi
sivonenmika72(at)gmail.com / o5oo 641 52o
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Dsuperi nykii.
ViestiLähetetty: 09.01.2011 23:57 
Käyttäjän avatar

Viestit: 4695
Paikkakunta: 05460 Hyvinkää
:shock: tuommosia on tullu vastaan CX:n m sarjan koneissa. vilkasehan samalla nokkien kuntoa ,kun oot kerran nuokin noukkinut ylös. :|


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Dsuperi nykii.
ViestiLähetetty: 10.01.2011 00:03 

Viestit: 1091
no jo, tuollaisia siellä yleensä on, noista kupeista, niitä on kuulemma aika vaikee saada, mutta niissä cx-sitikoissa, joissa on sitikan oma kone, niissä pitäisi oleman samat kupit, purkukansia vain metsästämään, sitroselta tai storckilta keuruulta saattaisi löytyä uusia tai saattavat saada tilaamalla....ehkä, uudet saattaa olla suolaisia, mutta jos haluaa koneen kuntoon, niin pakko sijoittaa, onnea projektille.....pistä ensin kyselyä, monella on noita koneita nurkissa....


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Dsuperi nykii.
ViestiLähetetty: 10.01.2011 00:09 

Viestit: 1091
piti sanoman, että purkukoneita, eihän noi kannessa ole kiinni, ja tosiaan, niinkuin kokemjne sanoikin, ne nokat ovat kanssa sitten yleensä tosi kuluneet, sellaisia pitäisi kanssa saada samalla tai koneistaa mahdollisimman hyväkuntoisia


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Dsuperi nykii.
ViestiLähetetty: 10.01.2011 00:16 
Käyttäjän avatar

Viestit: 4695
Paikkakunta: 05460 Hyvinkää
suosittelen Storck:n Joukoa . kannattaa kysellä siltä. on pikkusen paska homma jos joutuu nokan riipimään irti. eituu pois ihan niinku jenkki elokuvassa eikä varsinkaan D-mallissa kun pitää ottaa jakopääkin levälleen ja vetää sitä kautta ulos. joten askartelua :P


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Dsuperi nykii.
ViestiLähetetty: 10.01.2011 00:41 
Käyttäjän avatar

Viestit: 609
Paikkakunta: Kouvola

Profiili WWW
IsoD kirjoitti:
Tuo on sieltä huonoimmasta päästä. 4 pytyn suunnalla paranivat, viimeiset kaksi ole melkein tasaisia.


Kattelin nyt vähän tarkemmin ja putsailin, ne on kaikki ihan entisiä. Nähtävästi aika monesta on lähtenyt paloja ja oisko noi jäljet niistä paloista peräisin?
Nokka tuskin on tykännyt tuosta kyydistä.

Näyttäisi siltä että tuohon autoon on tehty jonkinlainen kansiremppa jossain vaiheessa. Venttiilit näyttäisi ihan hyviltä, tai ainakaan niistä ei näkynyt paloja pudonneen tai niiden pahemmin palaneen. Näemmä olis kannattanut vaihtaa tuolloin kupitkin mutta jos ovat olleet kalliita niin ymmärtäähän sen.
Mutta se tarkoittaa sitä että mulla olisi siinä suhteessa vähemmän tekemistä.

Ei muuta kuin web-kauppoja penkomaan ja kyselemään ihmisiltä oisiko kelle jäänyt nurkkiin moisia. Jos kerran nokkaa joutuisi irrottelemaan niin samalla vaivalla sinne pudottaisikin sitten DS:n nokan =)
Kiitoksia kommenteista.



Mika Sivonen
Chrysler Sebring Cabrio 1997

https://youtube.com/@MikaSivonen
http://sites.google.com/site/citroendseries
http://citroendseries.blogspot.fi
sivonenmika72(at)gmail.com / o5oo 641 52o
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Dsuperi nykii.
ViestiLähetetty: 10.01.2011 03:52 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2155
Paikkakunta: Kerava
http://www.dsworkshop.co.uk/2009a/main.htm £14.85 ea + vat eli parttiarallaa 20e kipale ja halvat englannin toimituskulut prrrr


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Dsuperi nykii.
ViestiLähetetty: 10.01.2011 10:33 
Käyttäjän avatar

Viestit: 609
Paikkakunta: Kouvola

Profiili WWW
Juu, tuon bongasinkin. Ei tule tosiaankaan kovin edulliseksi tuolta ellei saisi jotain paikallista lähettämään jollain halvemmalla tavalla =)

Franzosellakin niitä on ja dullisemmin, tai siis ei ole tällä hetkellä.
Hitto ja niitä oli vielä ehkä kuukausi sitten kun kattelin mutta en "raaskinut" tilata.
Tonokki.
Enskerralla otan kahdet ihan antaakseni itselleni opetuksen =)



Mika Sivonen
Chrysler Sebring Cabrio 1997

https://youtube.com/@MikaSivonen
http://sites.google.com/site/citroendseries
http://citroendseries.blogspot.fi
sivonenmika72(at)gmail.com / o5oo 641 52o
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Dsuperi nykii.
ViestiLähetetty: 11.01.2011 00:52 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1977
Paikkakunta: Espoo
Onko noissa yhtään hiontavaraa? 2cv:n koneissa moisilla on ajettu vuosikausia vielä lommolleen kulumisen jälkeen, kun pinta hiotaan suoraksi. Toki tuo kuvassa oleva vaatisi jo useamman millin poisoton? Jos jollakulla olisi sellaisia, mitkä ei vielä ihan noin pahoja ole, mutta vaativat kuitenkin hionnan... :roll:



Berlingo 1.9D -04, Xantia V6 Break -00, Xantia 1.8 16v Exclusive Break -00, Xsara 1.6i -00, GS Pallas -77, 2cv6 AK??? -76, 2cv-Super -71, 2cv6 -77, Dyane Super -73, Dyane -68
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Dsuperi nykii.
ViestiLähetetty: 11.01.2011 01:20 
Käyttäjän avatar

Viestit: 609
Paikkakunta: Kouvola

Profiili WWW
Ei noista taida hiomalla tulla kummempia. Palojakin on kuppien reunoista kadonnut.
Pelkällä millimitalla näki että ainakin osasta on jo kadonnut jonkin verran pituutta.
Liekö tapaisi nostimet enää nokkaa jos ottaisi vielä millin pari pois.

Katselin tänään nokan kuntoa ja onhan se niiltä osin kun näki, reunoiltaan pyöristynyt.
Ei ihan priima enää sekään mutta toiminee aikansa jos ei mitään muutakaan saa aikaan.



Mika Sivonen
Chrysler Sebring Cabrio 1997

https://youtube.com/@MikaSivonen
http://sites.google.com/site/citroendseries
http://citroendseries.blogspot.fi
sivonenmika72(at)gmail.com / o5oo 641 52o
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/4 [ 77 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: