Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 3/3 [ 67 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Kimi Citroenille! MM -ralliin!
ViestiLähetetty: 11.01.2011 12:10 
Käyttäjän avatar

2cvkimmo kirjoitti:
Akaile kirjoitti:
Hyvä, että Kimi jatkaa oikean merkin haalareissa. :)

Juuri näin!

Tuskin maltan odottaa, että vaikkapa Solido julkaisisi 1:18 DS3 WRC:n Kimi-teippauksin ...

Löytyykös C4 WRC:tä Kimi-teippauksilla?

- Xsara Break Exclusive 2001
(ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006)
- ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
Poissa

ViestiLähetetty: 11.01.2011 12:25 
Käyttäjän avatar

Igor kirjoitti:
Löytyykös C4 WRC:tä Kimi-teippauksilla?

...tietääkseni ei isona, Norevilta tulee 1:18 "2010 Rally of France" WRC Loebin autona, mutta sehän ei ole ihan sama asia.
1:43-mittakaavassa on luvattu Kimin auto 2010 Ruotsin-rallin väreihin (NV155432), saatavuudesta ei osaa sanoa...

2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Poissa

ViestiLähetetty: 11.01.2011 12:28 
Kimi ei kyllä jostain syystä koskaan ole kuulunut mun suosikkeihini...

ViestiLähetetty: 11.01.2011 12:35 
Käyttäjän avatar

Olkoon Kimi persoonana mikä tahansa niin kyllä hän väriä tuo ralliin. Formulat oli Häkkinen-Schumacher -duon jälkeen niin hemmetin tylsää katottavaa, että hyvä ettei Kimi sinne enää lähtenyt.

Berlingo 1.9D -04, Xantia V6 Break -00, Xantia 1.8 16v Exclusive Break -00, Xsara 1.6i -00, GS Pallas -77, 2cv6 AK??? -76, 2cv-Super -71, 2cv6 -77, Dyane Super -73, Dyane -68
Poissa

ViestiLähetetty: 11.01.2011 13:51 
Käyttäjän avatar

Ralli ei ole ikinä kuulunut mun suosikkeihini, mutta kyllä tota Kimin menestystä (tai menestymättömyyttä) siellä on tullut seurattua. En mä noita rallipienoismallejakaan muuten...

Poissa

ViestiLähetetty: 11.01.2011 14:25 
Ihan vaan hlökohtaisena mielipiteenäni: Ralli on kyllä mun mielestä paaaljoon kiinnostavampaa ja siinä on enemmän nähtävää kuin formulassa, jossa vaan ajetaan ympäri samaa rataa :) ja autotki näyttää autoilta toisin ku formula-autot :D

ViestiLähetetty: 11.01.2011 14:48 
Käyttäjän avatar

Rallissa näkee kun auto tulee puun takaa sivuluisussa, ja katoaa sitten toisen puun taakse. Sitten odotellaan hetki, niin tulee toinen auto ja tekee saman. Vartin päästä saattaa tulla tieto siitä kumpi oli nopeampi. Tooosi kiinnostavaa ;)

Poissa

ViestiLähetetty: 11.01.2011 14:55 
Käyttäjän avatar

Igor kirjoitti:
Rallissa näkee kun auto tulee puun takaa sivuluisussa, ja katoaa sitten toisen puun taakse. Sitten odotellaan hetki, niin tulee toinen auto ja tekee saman. Vartin päästä saattaa tulla tieto siitä kumpi oli nopeampi. Tooosi kiinnostavaa ;)
Kyllä sieltä ratin ja nuottien takaa varmaan muutakin näkee? Urheilijastahan se urheilu on ensisijaisesti kiinnostavaa kuitenkin. Näyttävää katsottavaahan rallikin toki on silti, mutta eiköhän siihen päde se mikä kaikkeen muuhunkin urheiluun: parasta itse tehtynä.

VW Passat B7
Poissa

ViestiLähetetty: 11.01.2011 15:25 
Käyttäjän avatar

laakeri kirjoitti:
Igor kirjoitti:
Kyllä sieltä ratin ja nuottien takaa varmaan muutakin näkee? Urheilijastahan se urheilu on ensisijaisesti kiinnostavaa kuitenkin. Näyttävää katsottavaahan rallikin toki on silti, mutta eiköhän siihen päde se mikä kaikkeen muuhunkin urheiluun: parasta itse tehtynä.

Juu, siksi se asvalttiradan kiertäminen kiinnostaakin enemmän, kun sitä pääsee itsekin tekemään. Ens kesänä pääsee oikein kisaamaankin (väärämmerkkisellä tosin) :)

Poissa

ViestiLähetetty: 11.01.2011 15:33 
Igor kirjoitti:
Ralli, Tooosi kiinnostavaa
:!: :D

ViestiLähetetty: 11.01.2011 16:25 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Kannattaa lähteä sinne rallii töihin niin alkaa muuttumaan kiinnostavammaksi :)
Koko päiväksi ohjelmaa kauniissa Suomen luonnossa, ei muuta kuin yhteyttä paikalliseen autourheiluseuraan. Vapaaehtoisia aina tarvitaan!

Parasta on, kun saa olla historic-rallissa pätkän lähdössä tai maalissa kun autoja saa rauhassa ihailla ;)

-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa

ViestiLähetetty: 11.01.2011 16:29 
Teuski kirjoitti:
Kannattaa lähteä sinne rallii töihin niin alkaa muuttumaan kiinnostavammaksi :)
Koko päiväksi ohjelmaa kauniissa Suomen luonnossa, ei muuta kuin yhteyttä paikalliseen autourheiluseuraan. Vapaaehtoisia aina tarvitaan!

Nyt olen kerännyt rohkeutta puolisen vuotta, ehkä joku päivä vielä otan yhteyttä ja ilmoittaudun vapaaehtoiseksi :D

ViestiLähetetty: 11.01.2011 16:38 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Lemon kirjoitti:
Nyt olen kerännyt rohkeutta puolisen vuotta, ehkä joku päivä vielä otan yhteyttä ja ilmoittaudun vapaaehtoiseksi :D

Hyvähyvä!

Toukokuussa on F-Cupin Uusikaupunki-Ralli, järjestäjänä Turun Moottoriseura mutta muut lähiseurat ovat mukana pätkien teossa. Syksymmällä on sitten Turun UA:n historicci ja Naantalin Seudun UA:n Rantaralli, myöskin historic-kisa.

Muualtakin löytyy, tässä kalenteri: http://www.autourheilu.fi/lajit/ralli/kilpailukalenteri/

Olen varmaankin ainakin Ukissa tai Rantarallissa ek-päällikkönä, aina on porukalle tarvetta joten pidetäämpä mielessä ;)

Poissa

ViestiLähetetty: 12.01.2011 11:10 
hulluudenpuuskassani lähetin juuri äsken lähiseuralle liittymisilmoituksen kun citsportsitekin vähän rohkaisi :)

ViestiLähetetty: 12.01.2011 13:48 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Lemon kirjoitti:
hulluudenpuuskassani lähetin juuri äsken lähiseuralle liittymisilmoituksen kun citsportsitekin vähän rohkaisi :)

Onneksi olkoon!
Todennäköisesti sinne pitää kyllä itse itseään vielä hommii tyrkyttää, mutta ainakin mellä homma toimii niin, että kun kerran mukaan tulee niin pääsee varmasti soittolistalle :D

Jos saa kysyä niin mikä seura on kyseessä?

Poissa

ViestiLähetetty: 12.01.2011 14:10 
Käyttäjän avatar

Mun jäsenhakemus lähti TamUA:han jo viime viikolla, mutta ihan ralliin liittymättömästä syystä :)

Ja muinaisella 90-luvulla olin Jyväskylän suurajoissa järjestysmiehenä yhdellä EK:lla, kun kaveri huijasi mukaan. Hommaan kuului lähinnä pölyä ja humalaisten paimentamista ojanpenkalta kauemmaksi. Suomen luontoa sekin tietysti tavallaan.

Poissa

ViestiLähetetty: 15.01.2011 21:54 
Käyttäjän avatar

Igor kirjoitti:
Ralli ei ole ikinä kuulunut mun suosikkeihini, mutta kyllä tota Kimin menestystä (tai menestymättömyyttä) siellä on tullut seurattua. En mä noita rallipienoismallejakaan muuten...

...mutta kui sattuskin "Mestareiden Ralliautot"-lehtisarjassa on juuri nyt 1:43 Räikkösen WRC-C4, numerolla 8. Hyvin on mennyt kaupaksi, lähikaupan hyllyssä oli enää yksi kappale. Hinnalla 14,95 malli on erittäin hyvälaatuinen ja kannattaa poimia talteen. Palautusviikko on 4, joten kipikipi...

2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 3/3 [ 67 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3